Best Kept Secret 2024

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
599
615
Water From Your Eyes, geweldig. Echt. Maar zou me ook kunnen voorstellen dat je het kut vond. Zelf zo genoten van die wat experimentele Sonic Youth sound. En wat een strakke gitarist.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
252
220
Water From Your Eyes was precies zo wisselvallig als je het vooraf zou verwachten, en daar zit eigenlijk ook wel de charme in van dit soort bands. Blijft wel misdadig dat zij tegenover Jockstrap zijn geboekt.
Helemaal mee eens. Ene nummer fenomenaal, andere viel een beetje tegen. Een van de eerdere nummers had zo'n heerlijk hypnotiserende riff. Uiteindelijk half uurtje meegepakt en toen naar Jockstrap gegaan. Die ik missschien wel beter vond dan in Paradiso (ook wat bijgestelde verwachtingen), maar compleet overtuigd ben ik nog steeds niet. Taylor liet nog steeds geen enkel moment zien dat die er zin in had.
 

anniek

Playlistbediener
13 jul 2020
28
54
Heel positief verrast door Jockstrap. Vond het een leuke show en goede sfeer. Was nog leuker geweest later op de avond na wat meer drankjes op. Ik had water from your eyes vorig jaar op Lowlands gezien en vond dat toen een grote tegenvaller. Ben toch wel benieuwd of het nu heel anders was
 
  • Leuk
Waarderingen: altjesper

altjesper

Playlistbediener
15 jun 2023
5
6
Wat een heerlijke show van Jockstrap, ik heb enorm genoten. Maar had inderdaad wat later op de dag/avond gemogen (en niet tegelijkertijd met Water From Your Eyes)

Iemand hier trouwens gisteravond bij Faux Real in de Casbah geweest? Ik zag hun naam nog niet voorbij komen maar wat was dat positieve verassing voor mij, ze maakten er echt een leuk feestje van! Hele Casbah ging los. (met hen zonder shirt tussen de mensen haha)
 

anniek

Playlistbediener
13 jul 2020
28
54
Over verassingen gesproken, gister avond bij Faux Real geweest in de Casbah en daar heb ik het zoooo naar mijn zin gehad. Wist totaal niet wat te verwachten, maar deze broers hebben een mega energieke, interactieve en theaterale show neer gezet die ik voor geen goud had willen missen.
 

anniek

Playlistbediener
13 jul 2020
28
54
Wat een heerlijke show van Jockstrap, ik heb enorm genoten. Maar had inderdaad wat later op de dag/avond gemogen (en niet tegelijkertijd met Water From Your Eyes)

Iemand hier trouwens gisteravond bij Feux Real in de Casbah geweest? Ik zag hun naam nog niet voorbij komen maar wat was dat positieve verassing voor mij, ze maakten er echt een leuk feestje van! Hele Casbah ging los. (met hen zonder shirt tussen de mensen haha)
Haha ik was precies tegelijk mijn post aan het typen over hen. Goed om te horen dat ik niet de enige was die hen zo kon waarderen!
 
  • Geweldig
Waarderingen: altjesper

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.517
1.708
Twee keer Mysterines gezien inmiddels. De stripped down set in het bos was een prima manier om de dag te beginnen, en met de show in the Secret lieten ze hun potentie zien om door te groeien naar de Two of de One. Gewoon een fijne gitaarband met een innemende frontvrouw.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en Fluxion

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Ik vond Mysterines een beetje te braaf/zenuwachtig overkomen. Mag wel met iets meer overgave.

Ligt het aan mij of is het heel rustig vandaag?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.346
4.281
Ik vond Mysterines een beetje te braaf/zenuwachtig overkomen. Mag wel met iets meer overgave.

Ligt het aan mij of is het heel rustig vandaag?
Wellicht moet de coke-snuivende jeugd nog even bijkomen. Gister tijdens Parcels een groepje die even de sleutel rond lieten gaan. Allemaal al rijp voor de slacht, lekker festivalletje pakken heet dat.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

gesp

Support act
11 jun 2018
1.125
375
Gister heel wat blauwe dagbandjes gezien. Toch minder dagbezoekers vandaag en zeker vrijdag. En inderdaad bijkomen en genieten van het weer. Speelt ook mee.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
480
446
Haunted Youth was fenomenaal. Optredens als dit maken die Disclosure domper weer een beetje goed
Nou zeker het laatste kwartier was enorm goed, vooral dat instrumentale nummer met anti-zelfmoordtekst op de achtergrond. Daar deed het me denken aan Explosions in the sky/Mogwai
 
  • Leuk
Waarderingen: wil en mees

Gebruikers die dit onderwerp bekijken