Een veel betere dag vandaag met o.a. Royel Otis, Slowdive, toch ook wel een fijne Nutini in de tweede helft en als absoluut hoogtepunt Infinity Song.
Gisteren bij the armed schreven ze dat de energie op het podium bleef hangen terwijl er na 20 min de hele set moshpits waren en de zangers meerdere keren ook zelf in die mospot stonden. Dat kun je alleen opschrijven als je dat dus niet gezien hebt.Vond Vince ook tegenvallen. Begrijpelijk dat het met het nieuwe album niet zo intens is als in 2018, maar hij had het gewoon op een betere manier moeten brengen. Vond het einde ook zeker niet episch, het waren gewoon de energiekere oude hits.
En de recensenten van 3voor12 kijken gewoon het hele optreden hoor, wat is dat voor feitenvrije onzin?
Maar ik ben het zowaar wel met hen eens. Het werd fenomenaal uitgevoerd, maar de nummers die ik heb gehoord waren niet veel meer dan afgesjaakte Glenis Grace popgospel. Dat het op dit forum hoog scoort is een typisch gevalletje survivor bias.Bekijk bijlage 9230
Wat een verschil met wat ik hier gelezen heb. En sowieso heel raar en flauw om ze af te rekenen op een cover, en dan ook hun label deal erbij te halen. Wel weer typisch 3voor12 overigens
Realiseerde me dat ik beide dagen gewoon laat was en ze staan er meestal maar tot 14.30.Nu net voorbij de Floor
Mwoh, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik vond het een beetje overkomen als een theatershow met een heel specifieke vibe, die ik niet voelde in het publiek. In tegenstelling tot Lambrini Girls gisteren, dat niet echt beter was, maar waarbij ik wel in het publiek meer een connectie voelde met de band.Gisteren bij the armed schreven ze dat de energie op het podium bleef hangen terwijl er na 20 min de hele set moshpits waren en de zangers meerdere keren ook zelf in die mospot stonden. Dat kun je alleen opschrijven als je dat dus niet gezien hebt.
Maar wel Slowidve's cover benoemen. Nee, 3voor12 slaat de plank wel mis dit jaar.Bekijk bijlage 9230
Wat een verschil met wat ik hier gelezen heb. En sowieso heel raar en flauw om ze af te rekenen op een cover, en dan ook hun label deal erbij te halen. Wel weer typisch 3voor12 overigens
Ik vond het eigenlijk wel goed, maar die lome donkere rap werkte op een festival niet zo goed. Toen hij eindigde met bekend werk van Big Fish Theory werd het wel feest voor het merendeel van de tent. Misschien dat een zaalshow beter voor hem en het publiek was geweest.Was Vince Staples inderdaad zo slecht als 3voor12 zegt?