Best Kept Secret 2024

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Alles leuk en aardig maar waarom staat The Secret zo onhandig geplaatst? Pokke eind lopen vanaf The Two. Die had meer in het midden gemogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
354
502
Ratboys net al beter dan gister alles bij elkaar. Bij momenten muisstil in de Secret. Het kàn dus wel.
Nu drie keer gezien en ik vindt het toch jammer dat ze zo vroeg op BKS spelen. Zo goede live band; in de MEZZ waren toen 20 mensen, openen voor Julien Baker waren ze beter dan de hoofd act en de laatste keer in een uitverkochte ACU(dus 100 man) wat het oprecht de beste keer zover. Zo fijne oprechte band.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Schema in potlood voor de zondag: samen met mijn moeder.

- The Indien TWO - 13.15
- ADA ODE Cabash - 14.00
- Warhaus ONE - 15.30
- Djvt ONE (absoluut geen must maar miss leuk om aan m’n moeder te laten zien en wat te eten) 17.30
- Paris paloma THE SECRET 19.00
- PJ Harvey TWO 20.30

Kijken of tamino er nog in past

Benieuwd of dat qua lopen allemaal te doen is. Houd me ook nog aanbevolen voor de beste vega eet tips.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
354
502
Schema in potlood voor de zondag: samen met mijn moeder.

- The Indien TWO - 13.15
- ADA ODE Cabash - 14.00
- Warhaus ONE - 15.30
- Djvt ONE (absoluut geen must maar miss leuk om aan m’n moeder te laten zien en wat te eten) 17.30
- Paris paloma THE SECRET 19.00
- PJ Harvey TWO 20.30

Kijken of tamino er nog in past

Benieuwd of dat qua lopen allemaal te doen is. Houd me ook nog aanbevolen voor de beste vega eet tips.
Karma Kebab is er altijd wel in een of andere vorm en dat is altijd goed festival voer. De pokebowl en Curry zijn beide uitstekend ook.

Bijna alle stands hebben wel goede vega opties vooral in het bos stukje
 
  • Geweldig
Waarderingen: daily

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
524
493
Radboys was zeker fijn maar CMAT ging er overheen, vooral dankzij de geweldige humor, het enthousiasme en de zeer geslaagde publieksparticipatie. Al het lichte chagrijn van gisteren (wel wat overdreven hoor, ik had gewoon een mooie dag) weggespoeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: wil en Jelle

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
524
493
Karma Kebab is er altijd wel in een of andere vorm en dat is altijd goed festival voer. De pokebowl en Curry zijn beide uitstekend ook.

Bijna alle stands hebben wel goede vega opties vooral in het bos stukje
Goed om te weten: de kapsalon bij The Goat kan ook vega. Staat daar volgens mij nergens aangegeven, maar heb het gevraagd en ik heb er net een op :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken