Best Kept Secret 2024

Marin

Dagopener
14 apr 2021
599
470
Iemand enig idee hoe frequent de shuttle bus van Tilburg centraal heen en terug gaat? Ik liet morgen uiterlijk laatste trein van 23.30 naar utrecht hebben maar wil natuurlijk zo min mogelijk missen van justice dus twijfel tussen ov fiets of shuttle bus. Wat denken jullie?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Ik denk dat er nu in Hilvarenbeek nog een keer goed wordt gekeken of ze met de juiste gewichten rekening hebben gehouden.

Het is wel een epic fail daar in Porto….
Moet nu aan dat verhaal van Vanhalen denken. Die hadden op de rider altijd een bak M&M's waar alle blauwe uitgehaald waren staan. Dat was uitsluitend als check om te kijken of de hele eisenlijst, incl. alle technische speficicaties voor het podium, wel goed was gelezen. Zaten er blauwe M&M's in de bak werden er altijd extra inspecties voor de show gedaan.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Iemand enig idee hoe frequent de shuttle bus van Tilburg centraal heen en terug gaat? Ik liet morgen uiterlijk laatste trein van 23.30 naar utrecht hebben maar wil natuurlijk zo min mogelijk missen van justice dus twijfel tussen ov fiets of shuttle bus. Wat denken jullie?
OV-fiets kan je schudden. Ik neem gewoon mijn eigen fiets mee de train in. Moet je nog steeds wel om 22.45 weg van het hoofdpodium om de trein van 23.30 te halen én je moet goed onthouden waar je je fiets hebt gezet want er is geen verlichting bij de BKS-stalling..
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
524
493
Iemand enig idee hoe frequent de shuttle bus van Tilburg centraal heen en terug gaat? Ik liet morgen uiterlijk laatste trein van 23.30 naar utrecht hebben maar wil natuurlijk zo min mogelijk missen van justice dus twijfel tussen ov fiets of shuttle bus. Wat denken jullie?
Op de heenweg kwam er soms meer achter elkaar maar ook soms een kwartier niks. Ik zou gewoon de fiets nemen, dan kun je het zelf goed timen.
 

Bram1617899554

Playlistbediener
4 dec 2015
18
16
Over het praten tijdens de optredens: waar staan jullie zoal? Ik probeer overal waar ik maar een beetje om geef vooraan te gaan staan, in mijn beleving is het praten daar ook een stuk minder erg.. ik kan me vaag een optreden in TWO herinneren waarbij ik net onder de opening van de tent stond, daar was gewoon echt geen hol aan.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
202
488
Het publiek wordt gewoon elk jaar minder beleefd en respectvol. Wat Maurits en co neerzetten is zoals altijd keigoed, op Disclosure na, maar je merkt gewoon dat de algehele beleving steeds iets minder wordt doordat iedereen bij elk concert zo nodig door alles heen moet kletsen. Ik denk dat ik daarmee ook mijn keuze tussen PJ Harvey en Dorian Electra heb gemaakt, want die PJ Harvey show gaat met dit publiek echt niet te doen zijn.

Zou het gewoon overflow aan Lowlands/DTRH publiek zijn omdat die festivals elk jaar steeds sneller uitverkopen?
Ik denk dat dat laatste inderdaad zeker meespeelt. Los van Lowlands / DTRH zijn festivals an sich gewoon een heel stuk populairder geworden.

Kan zijn dat het aan mijn nieuwe oordoppen ligt, maar staat de muziek op elk podium net wat minder luid??

Dat helpt wel tegen soundbleed maar niet tegen praters. Mijn ervaring is wel dat dit op vrijdag het ergste speelt.
Dat idee heb ik niet, maar mijn eerste concert met nieuwe doppen klonk ook alsof ik thuis tv zat te kijken. Zelfs al hadden ze op papier minder demping. Die op maat gemaakte sluiten gewoon een heel stuk beter af dan die universele. Heb er toen zonder problemen 15dB filters in laten zetten ipv 20dB, en nu klinkt alles weer als vanouds, of beter.
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
354
502
Volgens mij mede georganiseerd door Pier15, die doen eens per jaar worstelshows die altijd snel uitverkopen. Van wat ik heb gehoord elke keer weer een spektakel.
Klopt, het is altijd pier15 x kilokilo geweest waar het KiloKilo gedeelte de hoofd aandacht op eist. Pier heeft regelmatig Pro Wrestling Holland shows, altijd leuk, en die zijn inderdaad altijd druk bezocht.

Ik weet niet of dit perse past op BKS maar met al de ervaring festival dingen die er dit jaar/laatste jaren zo zijn bijgekomen waarom niet en het is toch wat beter vermaak voor mij dan een zingende shoarma boer of een schorem tent
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

1-2-3-4

Playlistbediener
13 dec 2022
26
40
Iemand enig idee hoe frequent de shuttle bus van Tilburg centraal heen en terug gaat? Ik liet morgen uiterlijk laatste trein van 23.30 naar utrecht hebben maar wil natuurlijk zo min mogelijk missen van justice dus twijfel tussen ov fiets of shuttle bus. Wat denken jullie?
Ik zou je blij willen maken, maar Justice is om 23.15 uur klaar (tenzij het podium het begeeft :p). Een kwartiertje lopen vanaf de One, een kwartier wachten op de bus... Dan zou je al om 22.30 uur moeten vertrekken om de trein van 23.30 te halen. Misschien ben ik te pessimistisch.
 

1-2-3-4

Playlistbediener
13 dec 2022
26
40
Het publiek wordt gewoon elk jaar minder beleefd en respectvol. Wat Maurits en co neerzetten is zoals altijd keigoed, op Disclosure na, maar je merkt gewoon dat de algehele beleving steeds iets minder wordt doordat iedereen bij elk concert zo nodig door alles heen moet kletsen. Ik denk dat ik daarmee ook mijn keuze tussen PJ Harvey en Dorian Electra heb gemaakt, want die PJ Harvey show gaat met dit publiek echt niet te doen zijn.

Zou het gewoon overflow aan Lowlands/DTRH publiek zijn omdat die festivals elk jaar steeds sneller uitverkopen?
Wat mij verbijstert is het aantal mensen dat in de eerste 5 tot 10 minuten wegloopt uit een bomvolle tent. Zoals bij St. Vincent. De uitkomende en inkomende stroom stoorde de belevening enorm.
Dan wil ik het nu maar niet hebben over die blagen die na het begin zich nog naar voren wurmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Voor de Justice fans, lees dat alle shows op het podium waar zij zouden spelen zijn geannuleerd vanwege problemen met het podium. Zou dus niet specifiek aan Justice liggen.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Voor de Justice fans, lees dat alle shows op het podium waar zij zouden spelen zijn geannuleerd vanwege problemen met het podium. Zou dus niet specifiek aan Justice liggen.
Klopt volgens mij las ik gisteravond dat alle shows op dat podium op Primavera Porto zijn gecanceld wegens schade aan het podium door het slechte weer. Dus niet specifiek alleen die van Justice.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Leuk trouwens om al jullie ervaringen te lezen in dit topic! Veel plezier allemaal en geniet ervan!
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken