Best Kept Secret 2024

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Hier zitten inderdaad niet veel tussen.

En hiermee is het programma overigens "nearly complete".
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ada Oda is wel een leuke tip uit ons Belgenlandje!
Veel zit er inderdaad niet meer in dit pakketje, maar gitaarfans zijn wellicht wel tevreden met dingen als Hiqpy, Gurriers en Lambrini Girls.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Je vraagt je toch of waar het heen gaat met bks; Roxanne hazes en St Paul b2b St Paul. Dan te beseffen dat dit festival gewoon duurder is dan dtrh. Het goede nieuws is dat je waarschijnlijk voor heel weinig geld last minute op ticketswap of hun eigen resale platform een zondag ticket kan halen en op die manier PJ Harvey kan zien
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Voor mij veel onbekende namen. Had ook nog gehoopt op een kers op de taart maar die hoop is hiermee wel weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Fijne namen hoor (wel kleine). Affaire, Lezard, en Hiqpy zijn gewoon hele fijne talenten. Ook Ada Oda en ISE zijn fijne boekingen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
323
Leuke worp, op het eerste gehoor best een aantal namen waar ik benieuwd naar ben: Gurriers, CMAT, Infinity Song, Lambrini Girls en Paris Paloma.

The Floor is niet aan mij besteed.

Vooral hopen dat the Casbah wat meer ruimte krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en Dutchman

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.309
Ik had sowieso al niet veel meer verwacht of op iets gehoopt, dus dit voldoet daar redelijk aan. Het is geen vetpot dit jaar, maar tegelijkertijd heb ik echt meer dan voldoende om te zien. Met de dagverdeling in het achterhoofd heb ik elke dag minimaal 10 dingen die ik graag zou willen zien en een handvol dingen waar ik niet met tegenzin zou staan. Daarnaast staan er elke dag wel 3 absolute must-sees.

Een vergelijking met Live is Live gaat wat mij betreft scheef, gezien de opzet van de twee festivals. Een weekendlang mijn tijdschema volledig vol hebben zitten in een setting zoals die van BKS is me altijd het geld waard.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Dit is voor mij echt geen 285 euro waard.
Ik had na mijn eerste bezoek in 2022 het idee hier wel elk jaar heen te gaan, maar het gaat er qua line-up alleen maar op achteruit
 

Nizjni

Playlistbediener
25 jan 2024
23
37
Nog even luisteren, maar op voorhand geen aanvullende namen die ik wil zien.
Scheelt weer eventuele clashes.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
203
175
Tja.. vind dit toch wel een hele magere drop hoor. Paar namen waar ik nog naar moet luisteren en een paar interessante namen die ik al ken maar je bijna elke week wel kunt zien. Kijk Lambrini Girls is wel leuk hoor, maar die staan letterlijk op elk festival in Nederland de afgelopen twee jaar. Hiqpy nog niet live gezien en zullen ongetwijfeld leuk zijn, maar die kan ik over twee maanden ook al op 5 minuten lopen zien. En dat terwijl er echt vrijwel nooit iets boeiends in mijn stad staat, maar zij dus wel.

Ik had gewoon nog hoop op een paar goede midcard namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken