Best Kept Secret 2024

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
248
363
Pijnlijk: Disclosure speelt amper twee maanden voor BKS een set op Audio Obscura als co-headliner (met een andere kleine naam), waarmee zelfs de 'exclusiviteit' factor van hun headline status weg is. Blijft een van de raarste boekingen van BKS dit jaar.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.466
1.612
Pijnlijk: Disclosure speelt amper twee maanden voor BKS een set op Audio Obscura als co-headliner (met een andere kleine naam), waarmee zelfs de 'exclusiviteit' factor van hun headline status weg is. Blijft een van de raarste boekingen van BKS dit jaar.
De BKS show zal wel iets van een live element hebben, maar het blijft bijzonder ja.
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Is vrij zuur, maar tegelijkertijd waren we aan het hopen dat The Smile of Mitski zouden komen. Deze hebben ook optredens in de buurt van BKS.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: koekebakker

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
248
363
De BKS show zal wel iets van een live element hebben, maar het blijft bijzonder ja.

Terecht punt, maar als het een herhaling is van de live show van 2022/23, dan is er geen live element aan helaas. Ergens houd ik nog een beetje hoop dat ze een nieuwe liveshow hebben (er is een nieuw album uit), maar dat is waarschijnlijk valse hoop.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.182
Pijnlijk: Disclosure speelt amper twee maanden voor BKS een set op Audio Obscura als co-headliner (met een andere kleine naam), waarmee zelfs de 'exclusiviteit' factor van hun headline status weg is. Blijft een van de raarste boekingen van BKS dit jaar.
Dat is een dj-set, geen headline-set waarmee ze behalve op BKS ook op Primavera Sound en Park Life staan. Niet echt te vergelijken dus. Verder mee eens dat het een rare boeking blijft.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
840
546
Dat is een dj-set, geen headline-set waarmee ze behalve op BKS ook op Primavera Sound en Park Life staan. Niet echt te vergelijken dus. Verder mee eens dat het een rare boeking blijft.
En het is ook nog eens een b2b, overdag, in een locatie waar maar een paar honderd mensen passen.

Juist omdat ik Sammy Virji wel leuk vind ben ik wel geïnteresseerd, maar Audio Obscura kennende zal de ticketprijs wel weer ridicuul zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.182
Maakt Beth Gibbons nog een kansje? Utrecht en Brussel zijn uitverkocht.
Nee, dat kun je vergeten. 7 en 8 juni zijn nog wel vrij in haar tourschema maar dit is een zaaltour.
Primavera Sound zit er weliswaar ook tussen, maar dat zal waarschijnlijk in het Auditori zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.182
Wat vinden we van de nieuwe namen van DTRH.
Zitten best wat namen tussen die ik wel zou zien als ze op BKS zouden staan (of als ik op DTRH zou zijn).
Maar geen echt pijnlijke namen die ik echt mis, en dat is bij tweede worpen van DTHR wel eens anders geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.744
2.331
Wat vinden we van de nieuwe namen van DTRH.
Zitten best wat namen tussen die ik wel zou zien als ze op BKS zouden staan (of als ik op DTRH zou zijn).
Maar geen echt pijnlijke namen die ik echt mis, en dat is bij tweede worpen van DTHR wel eens anders geweest.
Ik vind deze worp niet fantastisch, maar dat komt grotendeels door het hoge 'stuivertjewisselen' gehalte met Lowlands. Veel van de namen heb ik al gezien of had ik kunnen zien als ik wilde.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en davadude

submarine

Playlistbediener
30 apr 2019
26
21
Wat vinden we van de nieuwe namen van DTRH.
Zitten best wat namen tussen die ik wel zou zien als ze op BKS zouden staan (of als ik op DTRH zou zijn).
Maar geen echt pijnlijke namen die ik echt mis, en dat is bij tweede worpen van DTHR wel eens anders geweest.
Inderdaad niet echt heel originele of unieke namen, maar dat neemt niet weg dat ik Kaytranada, Bombay Bicycle Club, Yard Act, Yussef Dayes, Deadletter en Villagers wel heel mooie aanvullingen had gevonden voor BKS.
 
Laatst bewerkt:

wessah

Playlistbediener
12 feb 2024
6
4
L'Impératrice had mij wel leuk geleken, verder baal ik niet dat BKS deze namen misloopt. Ik vraag mij af wanneer BKS met meer namen komt 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Lijkt wel of Mojo een soort deal creëert met bandjes. Dat ze 2 a 3 jaar vast worden gezet.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Wat vinden we van de nieuwe namen van DTRH.
Zitten best wat namen tussen die ik wel zou zien als ze op BKS zouden staan (of als ik op DTRH zou zijn).
Maar geen echt pijnlijke namen die ik echt mis, en dat is bij tweede worpen van DTHR wel eens anders geweest.
Veilige worp. Missen we niet veel aan. Waarom zouden ze ook nog uitpakken als ze toch meteen uitverkopen?!
 

rubenv

Campingartiest
11 okt 2023
51
40
Wat vinden we van de nieuwe namen van DTRH.
Zitten best wat namen tussen die ik wel zou zien als ze op BKS zouden staan (of als ik op DTRH zou zijn).
Maar geen echt pijnlijke namen die ik echt mis, en dat is bij tweede worpen van DTHR wel eens anders geweest.
Ik had declan mckenna en deadletter wel graag willen zien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken