Best Kept Secret 2024

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Denk dat we even moeten afwachten wie de headliners zijn. Dat is voor mij nu niet meteen duidelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Verwacht dat ze beide combineren op twee dagen en nog een derde grotere headliner hebben voor de zondag. Of ze stappen nu echt van de grotere namen af.
 
  • Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler

vladtheimpaler

Playlistbediener
15 dec 2018
44
41
Als ik me niet vergis sluit dit wel beetje aan bij wat Maurits een keer heeft gezegd. Ik vertaal het een beetje vrij, overdag een sterke programmering in de breedte, minder grote headliners en de dag afsluiten met dansbare muziek. Met name die electronische headliners/dagafsluiters kan in mijn ogen je vervreemden van veel BKS-liefhebbers van het eerste uur. Maar kan ook fantastisch uitpakken met Aphex Twin bijv.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

vladtheimpaler

Playlistbediener
15 dec 2018
44
41
DTRH had vlak voor en tijdens Disclosure trouwens Wilco en Squid. Wanneer BKS met zulk soort namen komt rondom Disclosure hoor je weinig mensen klagen denk ik…
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Benieuwd of dit alle namen zijn. Vind de verdeling beetje raar, paar grote namen en veel kleinere. In het midden / sub mis ik nog wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
PJ Harvey, Badbadnotgood en Slowdive stonden hoog op mijn verlanglijstje en Pulp vind ik wel geinig om een keer te zien. T.o.v. Goldband vind ik Disclosure ook meer dan draaglijk. Prima eerste lijstje, maar ik zou zo op het eerste gezicht alleen PJ als headliner beschouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
376
294
Als dit (inclusief Justice) klopt, ben ik eigenlijk zéér tevreden. Pulp bovenaan mijn verlangslijstje van de genoemde namen, PJ Harvey en Slowdive mooi in de grotere namen en Justice ook echt wel zin in. St. Paul and the Broken Bones was eerder een keer al erg leuk. Etran de L'Air voor de spot van Tinariwen. BBNG, Baxter Dury, Julie Byrne zijn leuk. Ja, dit kan weer een prachtig weekend worden zo!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Disclosure is toch gewoon maximaal een sub (voor Justice)? Lijkt me echt geen headliner.
Ik denk niet dat ze beide op 1 dag gaan zetten. De dance act gaat altijd als laatste eindigen in ieder geval, en dan is het aan je zelf wie je de headliner noemt denk ik ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken