Best Kept Secret 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Heel blij met PJ, Pulp en Slowdive. Disclosure is een domper maar hopelijk staat er iets leuks tegelijkertijd. Justice wil ik best een keertje zien.

Verder kun je namen als Etran de L'air, English Teacher, Amyl en Badbadnotgood er prima bij hebben. Kalaallit Nunaat en Library Card ook leuke Nederlandse toevoegingen. Al met al best tevreden tot nu toe.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
521
584
Mocht Pulp die vrijdag of zaterdag hebben ben ik er bij!

Edit: mits die niet op Rock Werchter staan al ga ik daar niet van uit
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Goh, ik had Pulp eigenlijk niet meer verwacht...omdat ze alleen komen voor de headliner-positie. Hoeveel kaarten gaan die nou echt schuiven?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
Goh, ik had Pulp eigenlijk niet meer verwacht...omdat ze alleen komen voor de headliner-positie. Hoeveel kaarten gaan die nou echt schuiven?
Eerst maar even de dagindeling afwachten, kans dat ze daar een grotere naam bij zetten lijkt me ook wel aannemelijk.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Dat is toch gewoon bewust. Ze vinden het prima dat een klein groepje fantatiekelingen het al weet en wat mensen daar om heen.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Dat is toch gewoon bewust. Ze vinden het prima dat een klein groepje fantatiekelingen het al weet en wat mensen daar om heen.
Dan zou je verwachten dat ze het telkens op dezelfde manier lekken en dat is niet zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken