Best Kept Secret 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Kan Soulwax niet gewoon de dance headliner worden ipv disclosure of justice? Denk ook wel dat ze met nieuw werk komen in 2024
Dat zou dan toch wel matigjes aanvoelen. Leuke act, don't get me wrong. Maar een hoge spot in de TWO volstaat voldoende als je het mij vraagt.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
310
243
Moet toegeven dat ik (tot enkele dagen geleden) nog nooit naar de collaboratie van Freddie Gibbs & Madlib had geluisterd, maar hier word ik meteen enthousiast van. Zet dat ergens in de late avond in de Two en dat gaat vonken geven. Nu ga ik wel teleurgesteld zijn als die niet komen.
Gaan voor hun show wel eerst heel veel weed smoren, dat moet je er wel bij nemen. :)
 

DJ_Tjorre

Playlistbediener
2 jun 2023
38
71
Gaan voor hun show wel eerst heel veel weed smoren, dat moet je er wel bij nemen. :)
Ik verwacht niet veel anders van (Amerikaanse) hiphop artiesten. Doet me denken aan de keer dat ik Snoop Dog zag op Dour & dat in de media erop werd aangestuurd dat de politie er alles aan zou doen om te verhinderen dat Snoop weed zou smoren op het podium. En toen kwam hij natuurlijk het podium op met de dikste joint die ik ooit had gezien, waarna het publiek compleet uit zijn dak ging.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Massive Attack - Justice + Phoenix - Pulp
Kaytranada - PJ Harvey - Mitski - Charli XCX - Soulwax
Beth Gibbons - Amyl and the Sniffers - Ether Cain - Freddie Gibbs & Madlib
Pip Blom - Faye Webster - L'impératrice - Warhaus - Stella Maris - Obongjayar

Zoiets zou me blij maken!
Vind 't een lekkere undercard, maar die headliners.. zwakjes. Rijtje PJ, Charli, Mitski en Soulwax zie ik wel echt gebeuren.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Ik zit wel helemaal op de hype wat Massive Attack en Pulp betreft. Ben heel benieuwd naar de eerste namen, er zijn genoeg goede namen op tour.

Stel je trouwens een dag met Beth Gibbons en Massive Attack voor. Dromen mag toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.668
11.542
Dacht dat ze hier dus hadden besloten dat dat de kans vergrootte, in de hoop dat ze blijft hangen. Beetje hetzelfde als Bikini Kill.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
465
352
Mitski wou met haar nieuwe show zo weinig mogelijk festivalshows doen. In Spanje stond ze nog nier, dus dat verklaart Primavera. Maar ze staat wel al in Nederland. Zou me verwonderen dat BKS ze ook heeft.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.277
2.210
BKS gaat stunten dit jaar met The National, Lana del Rey, Massive Attack, PJ Harvey, Pulp, Fontaines DC, 070 Shake, Kaytranada, Amyl & the Sniffers, Freddie Gibbs & Madlib, Clipse, Faye Webster, Pip Blom, Obongjayar, Tropical Fuck Storm, Shame, Nala Sinephro. (dromen mag)
En toen werd je wakker en bleken Disclosure en Kaytranada als headliners geboekt....
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
668
343
Afgaande van alle geruchten en mogelijkheden voelt de 2024 editie een beetje als een mix van 2017 (American Football, Mitski, Julie Byrne, Soulwax, Arab Strap) en 2020 (The National, Massive Attack, BADBADNOTGOOD, Tropical Fuck Storm, Squid, Amyl & The Sniffers).

Niet heel interessant, maar toch.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.831
828
Afgaande van alle geruchten en mogelijkheden voelt de 2024 editie een beetje als een mix van 2017 (American Football, Mitski, Julie Byrne, Soulwax, Arab Strap) en 2020 (The National, Massive Attack, BADBADNOTGOOD, Tropical Fuck Storm, Squid, Amyl & The Sniffers).

Niet heel interessant, maar toch.
2017? Dan kan The Smile ook 😀
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
312
316
nou ik ben er uit. Erg blij met mogelijkheid van Massive Attack en Charli XcX. Flink wat indie- en hyperpop in mijn lijstje. Ik weet hoe leuk jullie dat vinden 😁😘. Ik zou zelfs Troye Sivan willen toevoegen maar geloof niet dat die geboekt zou worden. Twee oude punklegendes en paar fijne nieuwe Nederlandse artiesten.

Massive Attack - Charli XCX -

Everything everything - PJ Harvey - Grian Chatten - Sevdaliza - Icona Pop - Fever Ray - Perfume Genius - ANOHNI - Roisin Murphy - Soulwax - Public Image Ltd - Siouxie Sioux - Beth Gibbons - Romy - Oliver Sim - Roosevelt - Holly Humberstone - Eee gee

Dorian Electra - Zaho de Sagazan - LIN - Lynks - Lance Priester - Wick Bambix - Nakhane - Morpheus - Youth Lagoon - Fat Dog

ga er niet van uit dat dit hele lijstje komt maar een paar moet lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: jopkins

algemeneweenfan

Campingartiest
9 dec 2022
90
156
Wat als ween de nostalgische headliner met een nieuw concept is? Heb überhaupt geen idee of die ooit hier in Nederland hebben gespeeld
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.783
2.381
  • Leuk
Waarderingen: algemeneweenfan

zworp3

Support act
17 mei 2018
856
561
Een Ween show moet gewoon 3 uur duren, dat gaat nooit werken als headliner op BKS, dan staan er op het einde nog maar een handvol mensen bij de ONE. Naast dat dat nauwelijks verkoopt, ik zou verbaasd zijn als ze in Nederland de AFAS Live volkregen.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken