Best Kept Secret 2024

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
PJ PJ PJ PJ PJ PJ PJ!!!!! Had ik al gezegd dat ik PJ Harvery graag op BKS zou zien?
Beth Gibbons, Mount Kimbie en Badbadnotgood zie ik ook graag overkomen. Vampire Weekend zou mooie headliner zijn voor BKS, maar heb ze al zo vaak gezien dat ik dat verder wel geloof (hoewel ik hun laatste album echt goed vind draai ik het zelden). Onderop zijn Tropical Fuck Storm, Blonde Redhead en Shellac dingen die ik graag zie overkomen. Ik vrees wel met grote vrezen voor Phoenix. Een Westerik favoriet waar ik helemaal niets mee heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zijn Phoenix, Vampire Weekend, Beth Gibbons, FKA Twigs, Mitski hier eigenlijk headliner? Kan deze niet zo heel goed inschatten maar naar mijn gevoel wel vergelijkbaar met Alt-J eigenlijk? Misschien nog net een slagje kleiner.
Yup allemaal headliners (op Beth Gibbons na). Wilde de poster hier plakken, maar het bestand was te groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mees

Randprogramma
9 jan 2020
107
133
Een eerste blik op de PS poster doet denken aan een terugkeer naar een classic line-up die voornamelijk uit de betere indie (rock) bestaat. De meer pop georiënteerde koers toch weer ingeruild? Het zal de drank omzet zijn gok ik.

Veel mooie namen aan de bovenkant, ben benieuwd wat daarvan op BKS staat. Hoop zelf op PJ Harvey en Vampire Weekend. Van de kleinere namen die ik zo snel gezien heb zijn Duster, Tropical Fuck Storm, Scowl, The Armed, wolf Eyes en Yo La Tengo wat mij betreft zeer welkom.
Scowl in de casbah 😍
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Mjin verlanglijstje voor BKS na het zien van de Primavera line up: The National, PJ Harvey, Pulp, Justice, Amyl and the Sniffers, American Football, Deftones (!!), Roisin Murphy, Duster, Badbadnotgood, Militarie Gun
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Yup allemaal headliners (op Beth Gibbons na). Wilde de poster hier plakken, maar het bestand was te groot.
d1981f1c-9158-432f-a173-adc7f5681d58-jpeg.7042
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
Moet wel zeggen dat in het midden segment en onder segment heel veel staat wat ik nog niet ken. Ook maar eens goed doorluisteren dan.

Toch jammer dat BKS vandaag ook niet lekker meedoet.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Bizar dat Peggy Gou overal zo hoog komt te staan. Met 2 viral hits is zij echt door het dak gegaan, terwijl ze echt een matige set neer zet. Mja, influenzers lopen er mee weg dus lekker makkelijk cashen. Lees: Lowlandsvoer.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
447
Moet wel zeggen dat in het midden segment en onder segment heel veel staat wat ik nog niet ken. Ook maar eens goed doorluisteren dan.

Toch jammer dat BKS vandaag ook niet lekker meedoet.
Ja, ik had het best een stunt gevonden als ze eerder dan alle andere festivals waren gekomen.

Misschien hebben ze nog een verrassing uit de hoge hoed, net als Aphex vorig jaar, en willen ze daar mee wachten.
 

jopkins

Playlistbediener
17 nov 2019
18
33
Mjin verlanglijstje voor BKS na het zien van de Primavera line up: The National, PJ Harvey, Pulp, Justice, Amyl and the Sniffers, American Football, Deftones (!!), Roisin Murphy, Duster, Badbadnotgood, Militarie Gun
Ik heb Militarie Gun nu 4 keer gezien het voorbije jaar en het was steeds teleurstellend.
Zo jammer, want op plaat is het zo leuk. :cry:
Ik vraag me af hoe ze nog tours geboekt krijgen met deze live-reputatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Ik heb Militarie Gun nu 4 keer gezien het voorbije jaar en het was steeds teleurstellend.
Zo jammer, want op plaat is het zo leuk. :cry:
Ik vraag me af hoe ze nog tours geboekt krijgen met deze live-reputatie.

Ik heb ze afgelopen zaterdag gezien en snap je punt wel, het is zeker niet de beste live band. Echter met een energiek publiek erbij zou ik ze zo nog een keer willen zien want die plaat is idd geweldig
 
  • Leuk
Waarderingen: jopkins

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
Freddie Gibbs en Madlib die 10 jaar Pinata komen brengen is misschien nog wel de sappigste kers hier.

Dat mag BKS ook wel boeken van mij.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Jelle

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik vind het een geweldige lijst. Dit belooft veel goeds voor BKS, want de vijver is heel groot.

Beth Gibbons als meest opvallende naam. Zou een geweldige naam voor BKS zijn.

Goed om te zien dat Vampire Weekend en Pulp ook in de buurt zijn. Justice wordt nu ook genoemd.
Ook Phoenix nu een kanshebber.

En veel mooie middelgrote (Yo La Tengo!) en kleinere namen.
Ik zou heel graag eindelijk eens Phoenix aan het werk willen zien. Vorig jaar DTRH he? Kan dat een rol spelen om ze niet te boeken?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.897
6.117
Badbadnotgood stond op de gecancelde poster van 2020, dus zullen wel hun show inhalen, lijkt me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken