Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat het gewoon niet echt een hoge prioriteit is voor ze. Je kunt wel een ervaren communicatiemedewerker aannemen maar die heeft de helft van het jaar amper iets te doen, en een jaarsalaris van zo'n iemand kun je ook gewoon in de lineup steken. Denk oprecht wel dat veel van de communicatie door stagiair(s) wordt gedaan.
Denk op zich wel dat er mensen zijn die fulltime marketing doen vanuit Friendly Fire die ook op het domein BKS meewerken, dat zal echt niet alleen aan stagaires worden over gelaten.
Denk op zich wel dat er mensen zijn die fulltime marketing doen vanuit Friendly Fire die ook op het domein BKS meewerken, dat zal echt niet alleen aan stagaires worden over gelaten.
Natuurlijk zijn dat fulltime freelancers. Maar stagiairs op deze manier ‘gebruiken’ als krachtterm voor slecht werk is zo enorm ouderwets en denigrerend.
Anyway, zin in Primavera namen ja. Benieuwd waar ze mee komen aan de bovenkant.
Beth Gibbons van Portishead ook een opvallende naam. Verder niet echt weggeblazen door deze lineup, Primavera heeft wel beter gehad. Volgens mij uit de undercard wel weer genoeg mooie namen die naar BKS kunnen
Ik hoop nog steeds dat Vampire Weekend een keer in de mix komt voor de festivals in 2024. Die (credible) luchtigheid in combinatie met andere headliners uit eerder genoemde rijtjes (The National, The Smile, PJ Harvey, Justice) lijkt me de ideale combinatie.
Echt lekker dat ze er nu bij zitten! The National - Vampire Weekend - Justice lijkt mij een heerlijk lijstje. Jammer van The Smile, die had ik toch wel op Primavera verwacht. Kan me niet voorstellen dat we die dan wel op een NL festival gaan zien. Wel benieuwd waar PJ Harvey dan terecht gaat komen.
Wat ik begrijp uit een interview eerder deze maand voorlopig niet. Maar ook dat hun geld wel zo'n beetje op is, dus dan zal dit wel zijn om geld te verdienen voor de behandeling met een gastbassist.