Best Kept Secret 2024

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Als hun communicatie het resultaat is van werk van ervaren professionals is er natuurlijk wel een kwaliteitsissue op het BKS-kantoor.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik denk dat het gewoon niet echt een hoge prioriteit is voor ze. Je kunt wel een ervaren communicatiemedewerker aannemen maar die heeft de helft van het jaar amper iets te doen, en een jaarsalaris van zo'n iemand kun je ook gewoon in de lineup steken. Denk oprecht wel dat veel van de communicatie door stagiair(s) wordt gedaan.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.894
1.827
Denk op zich wel dat er mensen zijn die fulltime marketing doen vanuit Friendly Fire die ook op het domein BKS meewerken, dat zal echt niet alleen aan stagaires worden over gelaten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.324
1.335
Denk op zich wel dat er mensen zijn die fulltime marketing doen vanuit Friendly Fire die ook op het domein BKS meewerken, dat zal echt niet alleen aan stagaires worden over gelaten.
Natuurlijk zijn dat fulltime freelancers. Maar stagiairs op deze manier ‘gebruiken’ als krachtterm voor slecht werk is zo enorm ouderwets en denigrerend.

Anyway, zin in Primavera namen ja. Benieuwd waar ze mee komen aan de bovenkant.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Beth Gibbons van Portishead ook een opvallende naam. Verder niet echt weggeblazen door deze lineup, Primavera heeft wel beter gehad. Volgens mij uit de undercard wel weer genoeg mooie namen die naar BKS kunnen
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en RubenFrusciante

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Ik hoop nog steeds dat Vampire Weekend een keer in de mix komt voor de festivals in 2024. Die (credible) luchtigheid in combinatie met andere headliners uit eerder genoemde rijtjes (The National, The Smile, PJ Harvey, Justice) lijkt me de ideale combinatie.
Echt lekker dat ze er nu bij zitten! The National - Vampire Weekend - Justice lijkt mij een heerlijk lijstje. Jammer van The Smile, die had ik toch wel op Primavera verwacht. Kan me niet voorstellen dat we die dan wel op een NL festival gaan zien. Wel benieuwd waar PJ Harvey dan terecht gaat komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en team-0

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
full-lineup-in-an-image-a-z-v0-dv5wi5kaeo1c1.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken