Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.259
2.201
Badbadnotgood stond op de gecancelde poster van 2020, dus zullen wel hun show inhalen, lijkt me.
Klopt. Dat geldt trouwens ook voor Khruangbin. Die zitten niet in deze Primavera-worp, maar zijn later in de zomer al wel bevestigd. Zouden zomaar nog in beeld kunnen komen, al kun je met deze namen de midcard van BKS natuurlijk al prima vullen!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Valt me wel tegen dat we deze week niet iets van BKS kunnen verwachten. Ze zoeken nog een marketing stagiair blijkbaar, misschien dat die ingewerkt moet zijn met Photoshop voordat we de poster krijgen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.193
Klopt. Dat geldt trouwens ook voor Khruangbin. Die zitten niet in deze Primavera-worp, maar zijn later in de zomer al wel bevestigd. Zouden zomaar nog in beeld kunnen komen, al kun je met deze namen de midcard van BKS natuurlijk al prima vullen!
Denk dat Khruangbin wel eens DTRH zullen gaan doen owv NOS.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Toch best logisch dat in week van verkiezingen een Nederlands festival geen nieuws naar buiten brengt. Begrijp dat niet iedereen intensief met verkezingen bezig is, maar lijkt me niet per se een geschikt moment.
Ik zou het vrijdag anders wel een aangename opkikker vinden na een (waarschijnlijk) tegenvallende verkiezingsuitslag!
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.053
8.691
Toch best logisch dat in week van verkiezingen een Nederlands festival geen nieuws naar buiten brengt. Begrijp dat niet iedereen intensief met verkezingen bezig is, maar lijkt me niet per se een geschikt moment.
Vandaag anders wel een lawine aan nieuws toch? Pink, Paaspop, Editors, Pet Shop Boys,...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Echt lekker dat ze er nu bij zitten! The National - Vampire Weekend - Justice lijkt mij een heerlijk lijstje. Jammer van The Smile, die had ik toch wel op Primavera verwacht. Kan me niet voorstellen dat we die dan wel op een NL festival gaan zien. Wel benieuwd waar PJ Harvey dan terecht gaat komen.
Nou, deze kan dus ook weer de prullenbak in. Vampire Weekend speelt op Primavera z’n enig Europese festivalshow van 2024 😢
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.193
Ouch, geen Twigs. Qua popboeking zie ik wel een grote kans nu voor Charli en Roisin Murphy, dan toch niet gecanceld die laatste haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken