Best Kept Secret 2024

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
The Smile - The National - PJ Harvey?

Zou wel een vrij klassiek, maar knap rijtje zijn, vind ik. En sowieso denk ik dat Radiohead wel nog enkele jaren in de kast blijft zitten..
Ja graag! Maar Pulp ipv The National zou nog beter zijn. (Of i.p.v. PJ Harvey en dan PJ Harvey als sub voor Pulp, zoals op Oyafestivalen.)

Maar ben bang dat het flink gaat tegenvallen waarmee BKS/Maurits komt als ik hier serieus op ga hopen. 1 van de 4 zou mij al meevallen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Ik zie ze Underworld ook wel gewoon nog doen hoor. Op DTRH indertijd stond er echt heel wat volk aan de Hotot. En.. Ik zou het wel jammer vinden want ik heb echt niets met die band haha.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik zie ze Underworld ook wel gewoon nog doen hoor. Op DTRH indertijd stond er echt heel wat volk aan de Hotot. En.. Ik zou het wel jammer vinden want ik heb echt niets met die band haha.
De reeks optredens in de gashouder worden ook neergezet door Mojo. vorig jaar Lowlands.. Als die festivals doen, komen ze vast op DTRH?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
De reeks optredens in de gashouder worden ook neergezet door Mojo. vorig jaar Lowlands.. Als die festivals doen, komen ze vast op DTRH?
Weeral? In 2019 nog maar pas daar. Dat lijkt ver weg, maar op zich is dat ook maar twee edities geleden. En georganiseerd door Mojo hoeft niet per se hen uit te sluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik hoop nog steeds dat Vampire Weekend een keer in de mix komt voor de festivals in 2024. Die (credible) luchtigheid in combinatie met andere headliners uit eerder genoemde rijtjes (The National, The Smile, PJ Harvey, Justice) lijkt me de ideale combinatie.
Een mening naar mijn hart!
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
377
295
Ja graag! Maar Pulp ipv The National zou nog beter zijn. (Of i.p.v. PJ Harvey en dan PJ Harvey als sub voor Pulp, zoals op Oyafestivalen.)

Maar ben bang dat het flink gaat tegenvallen waarmee BKS/Maurits komt als ik hier serieus op ga hopen. 1 van de 4 zou mij al meevallen.
Ja, dit gevoel bekruipt mij ook wel bij het lezen van dit topic. Vorig jaar rekenden we ons ook al even rijk met Blur en toen kwam Oscar and the Wolf...
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
377
295
Ik hoop nog steeds dat Vampire Weekend een keer in de mix komt voor de festivals in 2024. Die (credible) luchtigheid in combinatie met andere headliners uit eerder genoemde rijtjes (The National, The Smile, PJ Harvey, Justice) lijkt me de ideale combinatie.
Van alle genoemde namen is dit (met Pulp) ook wel degene waar ik het gelukkigst van zou worden ja.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Bikini kill op 6 juni in de Melkweg, hopelijk blijven ze even hangen voor bks:)
Vorig jaar precies hetzelfde met Le Tigre (alleen dan de dag erna en werd dat concert gecanceld). Vrees dat ze nu dan ook weer mis gaan pakken. Beide namen zijn voor mij juist van het soort waarvoor ik naar een BKS ga.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.601
Vorig jaar precies hetzelfde met Le Tigre (alleen dan de dag erna en werd dat concert gecanceld). Vrees dat ze nu dan ook weer mis gaan pakken. Beide namen zijn voor mij juist van het soort waarvoor ik naar een BKS ga.
Die gecancelde show is nog steeds balen. Maar ik denk inderdaad ook niet dat ze op BKS zullen staan.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Artiesten die dezelfde week in een zaal in NL staan, staan doorgaans niet op BKS, helaas.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Als ik me niet vergis dan gebeurt dat bij zeker de wat kleinere artiesten nog wel eens, dus ik zou ze niet per sé afschrijven.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Smashing Pumpkins waren uitgesloten toch? Staan dat weekend 2 keer in de VK als ik me niet vergis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken