Best Kept Secret 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Van Macklemore naar Black Dice naar Tyler the Creator. Dat is toch gewoon een heerlijke muzikale fever dream?
En los van je mening Mackelmore & Ryan Lewis was destijds ook een boeking waar ze simpelweg op tijd bij waren en in die tijdsgeest dus gewoon een prima boeking was.

Ook 0 Nederlandstalige acts dat jaar.
 

Kevin Vermeulen

Nieuw lid
6 nov 2016
4
0
Blur lijkt me niet, Damon Alburn sprak zich op een show een paar dagen na Amsterdam niet al te positief uit over het gevoel dat hij met de band aan die show had overgehouden.

Wilco wellicht weer eens? BKS is alweer even geleden en past de band als gegoten. Pas nog in Tivoli geweest, maar sindsdien alweer een nieuwe plaat uit.
Waar heb je die uitspraak van Damon Albarn gelezen of gehoord? Ben erg benieuwd naar de precieze uitspraak.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Iemand op Graz zei dit naar aanleiding van Blur op Roskilde: "Ik heb ze vrijdag op Roskilde gezien, tijdens dat concert maakte Damon Albarn ook een opmerking dat hij zich depressief had gevoeld na de show in Amsterdam."
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Die show kwam wat laat op gang, maar zo sfeerloos was het naar mijn beleving ook niet. Maar het was verre van legendarisch.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Die show kwam wat laat op gang, maar zo sfeerloos was het naar mijn beleving ook niet. Maar het was verre van legendarisch.
Het was zeker in het begin nogal rommelig en de band leek nog niet erg op elkaar ingespeeld.
Maar volgens mij waren de eerste shows van de tour sowieso wat wisselend; heb ook over de Primavera-shows geen heel enthousiaste reacties gezien.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
933
966
Ik was al een tijdje niet meer op de website van Best Kept Secret geweest, maar het lijkt erop dat alle verwijzingen naar de voorbije editie eraf gehaald zijn en dat die site helemaal klaar is om aankondigingen en nieuws voor de volgende editie te beginnen posten.

Met The National die vandaag (normaal gezien) wordt aangekondigd voor Live is Live, en de geruchten dat ze ineens met meer tourdata komen, wat denken jullie ? Vandaag al The National als eerste aankondiging voor Best Kept Secret 2024 ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik was al een tijdje niet meer op de website van Best Kept Secret geweest, maar het lijkt erop dat alle verwijzingen naar de voorbije editie eraf gehaald zijn en dat die site helemaal klaar is om aankondigingen en nieuws voor de volgende editie te beginnen posten.

Met The National die vandaag (normaal gezien) wordt aangekondigd voor Live is Live, en de geruchten dat ze ineens met meer tourdata komen, wat denken jullie ? Vandaag al The National als eerste aankondiging voor Best Kept Secret 2024 ?
Dat is al een poosje zo.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Als je in google zoekt op 'Best Kept Secret the National' dan is de eerste link die naar boven komt een link naar de pagina 'Program - Best Kept Secret 2024'.

Het zegt waarschijnlijk niet zo veel; vorig jaar hebben we de site ook al eens op die manier met zoekopdrachten bestookt.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Als je in google zoekt op 'Best Kept Secret the National' dan is de eerste link die naar boven komt een link naar de pagina 'Program - Best Kept Secret 2024'.

Het zegt waarschijnlijk niet zo veel; vorig jaar hebben we de site ook al eens op die manier met zoekopdrachten bestookt.
Iemand met veel tijd vandaag die even kan terug gaan kijken in het forum van vorig jaar hoe hard deze dingen uiteindelijk klopte? :unsure:
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
155
106
Zou Smashing Pumpkins die nostalgische act kunnen zijn die Maurits noemde? Van mij mogen die 2 headliners van live is live wel doorkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
The National vandaag dus bevestigd voor Live is Live en InMusic.

Live is Live start op 26 oktober al met de voorverkoop. Benieuwd of we voor die tijd van BKS (of van een ander Nederlands festival) nog horen of zij the National ook geboekt hebben.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.896
6.117
Belangrijk ook, Live Is Live heeft 't weten fixen dat de band 2,5u gaat spelen. Lijkt me ook wat voor BKS dan, volgens mij heeft enkel Radiohead al zo lang gespeeld op BKS? Ben fan van zo'n lange settijd.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Belangrijk ook, Live Is Live heeft 't weten fixen dat de band 2,5u gaat spelen. Lijkt me ook wat voor BKS dan, volgens mij heeft enkel Radiohead al zo lang gespeeld op BKS? Ben fan van zo'n lange settijd.
Ja en nee, leuk als echte fan natuurlijk. Maar zelfs dan haal ik het soms niet zonder iets te drinken en vooral een toiletbezoek, kills the vibe dan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Belangrijk ook, Live Is Live heeft 't weten fixen dat de band 2,5u gaat spelen. Lijkt me ook wat voor BKS dan, volgens mij heeft enkel Radiohead al zo lang gespeeld op BKS? Ben fan van zo'n lange settijd.
Radiohead heeft de 2,5 uur toen ook niet gehaald. Arcade Fire en LCD Soundsystem zaten allebei tegen de twee uur aan. The National in 2018 volgens mij iets korter. Maar dat waren wel de langste settijden op BKS.

Als the National echt 2,5 uur speelt op BKS (en die ruimte zal BKS wel bieden als ze er staan) dan is dat de langste settijd op BKS tot dusverre.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken