Best Kept Secret 2024

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
Postal Service een headliner?
Ik kwam daar als grap mee. Verre van serieus natuurlijk al zou het kunnen als je je ook bedenkt dat Maurits zegt dat hij het persoonlijk als headliner ziet en ook aangeeft het budget beter te willen verdelen om een breed programma te kunnen boeken.
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
78
112
Ik zat aan Gorillaz te denken... Ik weet niet ik vind Blur een "Band" en Gorillaz een "Act", niet dat dit goed kan onderleggen ofzo.
Maar goed het kan bijna alles zijn met deze omschrijving
Ik heb act vooral geïnterpreteerd als een onspecifiek woord, dus in het midden latend of het een solo-artiest of band is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Nine Inch Nails, Portishead, Depeche Mode, TOOL, Massive Attack, PJ Harvey, Radiohead, The Cure, Frank Ocean, Lana Del Rey, Kendrick Lamar, Lorde of Tame Impala als headliner zou me wel weer minimaal een dag doen afreizen naar BKS.

Realistischer: The National - New Order - Björk
Vanwaar komt Radiohead trouwens? The Smile is aan een tweede plaat aan het werken?
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Ik heb ook wel een positief gevoel bij het interview met Maurits.

Persoonlijk vind ik een brede, kwalitatieve, eclectische undercard veel belangrijker dan drie headliners die er bovenuit steken. De trouwe BKS bezoeker wil heel de dag genieten van bands op allerlei podia en komt niet enkel voor de grote naam om de One.

Die undercard viel me wat tegen in 2022, maar deze editie vond ik het al een stuk interessanter. Van mij mogen ze er nog wat meer echte niche / Le Guess Who-achtige boekingen toevoegen, net zoals vroeger. Of nog wat kleinere bands die heet van de naald zijn. Maar ik snap dat ze ergens ook wel een beetje op veilig willen spelen en de namen die ze geboekt hebben waren stuk voor stuk kwaliteit.

Voor mij hoeft BKS zeker niet meer te investeren in aankleding en randanimatie, maar van de andere kant is het wel een heel aangenaam festival om er te vertoeven en op de reusachtige kledingwinkel na, was het qua randanimatie niet over the top.

Ik zou niet teveel zoeken achter de woorden van Maurits over een “nostalgische en eigenzinnige headliner”. Dat zijn nogal vage en rekbare begrippen. Elk jaar staan er verschillende bands waar je die labels op zou kunnen plakken, en die naam waar hij het over heeft hoeft niet per se heel groot te zijn aangezien hij eerder zegt niet te willen focussen op dure headliners.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Vanwaar komt Radiohead trouwens? The Smile is aan een tweede plaat aan het werken?
Pure opsomming van acts die mij naar BKS zouden laten gaan. En The Smile is er daar absoluut geen van, twee keer gezien waarvan één keer prima en de andere keer verschrikkelijk saai. Op plaat wel goeie muziek uiteraard.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Ik had zaterdag 12 u in de TWO tickets besteld, dus ik ben er bij volgend jaar!
Nice! Heb het ook geprobeerd, maar kwam er niet op tijd doorheen...

Voor degenen die al eerder in een accommodatie zijn verbleven: moet je dan een ticket exclusief of inclusief camping kopen? Dat laatste, neem ik aan? Anders kan je met je bandje niet richting de huisjes komen, right?
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Ik wacht nog even de line-up af, maar er bestaat een grote kans dat ik volgend jaar voor de eerste keer een heel weekend ga :)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.414
6.722
Heerlijk om al die mooie verslagen te lezen hier! Weekendje BKS staat toch ook wel op mijn bucketlist. Naast mijn voorliefde voor metal, luister ik ook graag indie-, post- en progrock. Dus volgens mij zou ik een meer dan prima programma voor mezelf kunnen samenstellen.
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
145
95
Ik ben er volgend jaar ook weer bij! Mooie deal voor €200,- incl. camping

Ik hoop op The Smile - The National - PJ Harvey
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.915
Op zondag 9 juni 2024 vinden in België de Europese verkiezingen plaats, waardoor ik er helaas 100% zeker niet kan bij zijn volgend jaar. Balen :cry:
Je kan een familielid een volmacht geven, deze kan dan voor u het gewenste bolletje kleuren. Ik zou me er niet door laten belemmeren als ik u was.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik ben er ook bij. De eerste keer! Zo te zien kun je deze keer niet doorverkopen via Ticketswap. Dat kon dit jaar wel.
 

vladtheimpaler

Playlistbediener
15 dec 2018
44
41
Nostalgisch en eigenwijs dus, maar Maurits voegde nog iets toe. ‘En straks weer met iets heel nieuws bij ons’. Betekent dus dat de act met ‘iets heel nieuws’ komt…
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Gebruikers die dit onderwerp bekijken