Best Kept Secret 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
Wat verwachten we trouwens met "next week", maandag?

JaarBest Kept SecretDown the Rabbit HoleLowlands
2015​
woensdagdinsdagdinsdag
2016​
woensdagdonderdagvrijdag
2017​
vrijdagmaandagwoensdag
2018​
woensdagdinsdagwoensdag
2019​
maandagwoensdagwoensdag
2020​
donderdagdinsdagdinsdag
2021​
vrijdagdonderdagdinsdag
2022​
donderdagdonderdagwoensdag
2023​
dinsdagdinsdagwoensdag

Niet echt een peil op te trekken maar dinsdag, woensdag of donderdag lijkt me waarschijnlijker.
Overigens erg benieuwd of er een groot verschil zit in de engagementcijfers tussen de dagen van de week en de tijdstippen van plaatsen. Verder kan het natuurlijk zo zijn dat ze afhankelijk zijn van de touraankondiging van een artiest, maar ik heb niet de verwachting dat er een dusdanig exclusieve grote vis tussen zit dat die nog geen touraankondiging heeft gedaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
Hoop toch echt niet op zo'n slappe boel als Disclosure als headliner hoor. Ik zie het ze nog doen ook, anderzijds zo vol stond het veld voor Oscar & The Wolf nu ook weer niet. Chem Bro's dan weer wel. 🥴
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
135
206
Hoop toch echt niet op zo'n slappe boel als Disclosure als headliner hoor. Ik zie het ze nog doen ook, anderzijds zo vol stond het veld voor Oscar & The Wolf nu ook weer niet. Chem Bro's dan weer wel. 🥴
Mee eens, Disclosure is een matige en ook iets te gemakkelijke keuze.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
"first program release", zal dan niet gaan om een hele line-up? Eerste headliner(s) misschien?
Ik zou het wel mooi vinden als BKS weer wat teruggaat naar de 'oude' manier van bekendmaken. Niet een grote worp in een keer, en dat later nog een stuk of 10 extra namen, maar een stuk of 4 aankondigingen met iedere keer 15 - 20 namen. Een beetje wat Northside ook doet, met die 12 namen waar zij vandaag mee komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Ik zou het wel mooi vinden als BKS weer wat teruggaat naar de 'oude' manier van bekendmaken. Niet een grote worp in een keer, en dat later nog een stuk of 10 extra namen, maar een stuk of 4 aankondigingen met iedere keer 15 - 20 namen. Een beetje wat Northside ook doet, met die 12 namen waar zij vandaag mee komen.
Vind ik ook het leukste. Dan krijg je meerder kleine cadeautjes in plaats van een groot cadeau. Ook is het qua inluisteren beter behapbaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
Als de headliners binnen zijn, dan zie ik ze nog voor Nieuwjaar nog wat aankondigen. Als Massive Attack er dinsdag bij zit, dan denk ik dat het The National, Massive Attack en The Smile gaat worden. En dat eigenwijze, maar toch nostalgische kan perfect op MA als The Smile wijzen.
Kijk, ja. Ik weet het ook allemaal niet meer. 😂

Voor de goede verstaander: Massive Attack naar Northside.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
Raar dat die niet op PS zijn neer gekomen, had die nochtans wel verwacht. Maar bon. Massive Attack, met die gecancelde show, dus groot kanshebber. Dit gaat idd een heel mooi affiche worden zo.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
Voor de goede verstaander: Massive Attack naar Northside.
Waar zie je dit?

Edit: zie hem in het internationale festival topic, maar kan de oorspronkelijke bron niet vinden. Wel goed nieuws overigens! Shame en Amyl ook aannemelijke opties die altijd een gezellige toevoeging zijn.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Voor corona was Massive Attack echt wel overal te zien natuurlijk. Waren eens een paar jaar dat die letterlijk elke zomer toerden. Ik word er niet warm van eerlijk gezegd.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
Voor Northside:
Amyl & the Sniffers (AUS) // August Høyen // Barselona // Coi Leray (US) // Kaizers Orchestra (NO) // Kaytranada (CAN) // Massive Attack (UK) // Shame (UK) // Troye Sivan (AUS) // Ukendt Kunstner // VETO // 070 Shake (US)

Met Massive Attack weer een mooie kanshebber erbij, en dat andere mogelijke headliners hier niet staan, is eigenlijk alleen maar positief, Pulp heeft nu nog geen data in dat weekend bv.
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep en Processierups

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
Massive Attack is voor mij in de categorie: sta er niet om te juichen, maar prima headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken