Best Kept Secret 2024

Een heel weekend gaat ivm werk gewoon heel lastig worden, dus hopelijk een dagje meepakken. Voorkeur voor de zaterdag dan natuurlijk dus maak me gek!

Ik vind het dus oprecht cool en mooi het logo en de artstyle. Heel fijn om alle filmpjes van rapapawn op Instagram ook te zien.

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Lijkt mij ook een eerste pakketje, en het is nog maar de vraag of er dan al alle headliners bij zitten.
Verwacht eigenlijk the National plus een eerste pakket namen.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Pulp verwacht ik eigenlijk ook wel. (Hoewel hoop hier wellicht vader van de gedachte is.)
Maar Pulp maakt laatste weken vrij steady een of twee festivals per week bekend. BKS kan daar prima de volgende in zijn.

• Leuk
Waarderingen: Processierups en mattman
Morgen ook de eerste namen voor Northside. 8 internationale namen en 4 Deense namen.

Zo te zien gaat het om namen uit de VS, het VK, Canada, Noorwegen en Australië (die laatste zal dan wel King Gizzard zijn).

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en JoLe
Disclosure past toch in geen velden of wegen bij BKS? Waarom hebben we het hier over ze?

Heel benieuwd welke headliners we hier gaan verwelkomen. Leuk toch, in een aankondiging stappen zonder leaks of concrete verwachtingen.

Het blijft Best Kept hè? Die hebben elk jaar wel ergens een pagina al open staan van artiesten die van de website gescrapet kan worden. Ik sluit het nog niet uit ;)
Ja maandag eens wat URL'etjes intikken dan maar. ;)

Je maakt me nu wel een beetje bang Jimmy. Maar goed we kunnen dit jaar best veel kanten uit. Ik ben wel benieuwd, mooie opties genoeg in ieder geval.

Users who are viewing this thread