Best Kept Secret 2024

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.046
Vind het overigens wel netjes dat mensen die via de presale het risico nemen op een minder line-up met voorrang huisjes kunnen boeken. Belonen van trouwe klanten.
Ik vind best dat je je trouwe bezoeker mag belonen, maar om dat dan met de huisjes te doen vind ik een beetje gek en krom.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Vind het overigens wel netjes dat mensen die via de presale het risico nemen op een minder line-up met voorrang huisjes kunnen boeken. Belonen van trouwe klanten.
Ik ook hoor, als ik op tijd had geweten dat je de accommodaties ook los kon boeken (en met voorrang nota bene), was ik één van de eersten die een kaartje in de pocket zou hebben...
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Sufjan is ziek.
En dat optreden van Frank Ocean op Coachella was zo'n train wreck dat niemand daar meer serieus voor durft te pleiten....
Misschien heb ik de tijdlijn verkeerd in mijn hoofd, maar volgens mij zijn er hier nog pagina's vol geschreven over Frank Ocean na Coachella. Ik dacht trouwens begrepen te hebben dat de partner van Sufjan ook nog eens is overleden. Wat een dramatisch jaar maakt die man door.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik vind best dat je je trouwe bezoeker mag belonen, maar om dat dan met de huisjes te doen vind ik een beetje gek en krom.
Een voordeeltje weggeven dat voor mensen veel waarde heeft en jezelf niets kost is m.i. best slim. Maar goed, ik begrijp ook dat mensen die graag een huisje willen en nog geen kaartje hebben hier minder enthousiast over zijn.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Misschien heb ik de tijdlijn verkeerd in mijn hoofd, maar volgens mij zijn er hier nog pagina's vol geschreven over Frank Ocean na Coachella.
Dat klopt, maar dat had met nog iets anders te maken: Frank Ocean wás dit jaar al op BKS. Hij zou gespot zijn tijdens het optreden van Aphex Twin!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik heb hem ooit zien optreden in Amsterdam, dus ik zie geen enkele reden om aan bovenstaande te twijfelen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Toch die social updates tot het einde lezen in het vervolg... Ik was er blind vanuit gegaan dat acco's alleen in combinatie met tickets verkrijgbaar zouden komen, zoals de jaren ervoor.
Ja, man same. Echt rotzooi. Blergh.

Edit: dan hadden we dat ook wel gedaan, zo'n accomodate + meteen tickets gekocht..
 
  • Leuk
Waarderingen: jopkins

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Geen enkel huisje is heilig op dat gebied toch. Ik ben ook geen ultimate die hard Radiohead fan bijvoorbeeld. Ik vind ze best goed, daar niet van. Maar voor mij is dat ook geen wow-gevoel wat ik wel heb met een The National ofzo. Dat weet mij net meer te raken.

Alleen Carly Rae Jepsen fans moeten keihard aangepakt worden ;). Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Fijn om te weten dat er een grote kans bestaat op dames als Charli XCX, Roisin Murphy en Froukje yepla.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Zo duidelijk waren die socials ook weer niet. Er staat iig nergens letterlijk dat je met zo'n 'vroegboekticket' ook voor de reguliere vvk accommodaties kunt verkrijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jopkins

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
82
129
Weet niet of mensen het boeit, maar Live /s Live in Antwerpen heeft nieuwe namen: Alvvays, Tamino, Ben Howard (allemaal vrijdag met The National), Mogwai, Interpol, K's Choice (zondag met Smashing Pumpkins).

Die vrijdag is wel erg mooi zo!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Ben Howard en Mogwai dan maar toevoegen aan het lijstje met kanshebbers voor BKS.
Ben Howard laten subben kan echt wel mooi zijn hoor. Zonnetje op je bolletje en dan dit:

Sign me up. En a.u.b. geen Keep Your Head Up spelen dan. Die man heeft wel degelijke muziek gemaakt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken