Best Kept Secret 2024

zworp3

Support act
17 mei 2018
938
646
Ik vind Danny Elfman een nog veel vreemdere eend in de bijt hier. Dat zou ik graag eens zien op een festival hier.
Heb je Big Mess, zijn meest recente niet-soundtrack album, gehoord?

Front 242 zou ik wel leuk vinden. Ooit gezien op wijlen het Virus Festival in Eindhoven en dat was aan vanaf de eerste seconde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
193
256
Over affiches die niet doen denken aan BKS gesproken:

65242fdbd446e0bafeec47b8_SNW_1200x1500%20(5).png

Toch paar mooie namen: Slowdive, Swans, the Garden, Duster, Have a Nice Life, Fleshwater
 
  • Leuk
Waarderingen: jopkins en DeBaars

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Heb je Big Mess, zijn meest recente niet-soundtrack album, gehoord?
Nee, kende ik niet. Zal hem eens aanzwieren! Wel grote fan van zijn soundtracks, zou wat zijn om zoiets op BKS te hebben. Alleen: dit lijkt me een headliner productie en kost...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
Weet iemand hier of er een nieuwe status is wb Massive Attack touring in 2024 ? Ik lees alleen maar over de cancellation van de tour van '22 vanwege ziekte, maar niks over eventuele nieuwe plannen ?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.128
1.326
Wel een vette headliner imo.
Voor mij persoonlijk ook, maar ik vrees dat we in de minderheid zijn die graag filmcomponisten als headliner naar een festival zien komen. :p

Hij stond al één keer eerder op een festival, op Coachella in 2022, maar aangezien het Coachella is, lijkt het bij een one-off te blijven.

Ik heb hem in 2014 in the Royal Albert Hall gezien met de 'Music From the Films of Tim Burton' tour en dat was fantastisch. :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.469
1.603
Fontaines DC en The National dus op Hurricane. Dat kunnen nog wel eens headliners hier zijn? Heeft Fontaines de status al?
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Fontaines DC en The National dus op Hurricane. Dat kunnen nog wel eens headliners hier zijn? Heeft Fontaines de status al?
Over Fontaines headliner al dan niet hebben we hier al eens uitgebreide discussie gehad.

The National zal wel een battle zijn tussen hen en DTRH.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.469
1.603
Over Fontaines headliner al dan niet hebben we hier al eens uitgebreide discussie gehad.

The National zal wel een battle zijn tussen hen en DTRH.
Die discussie heb ik gemist volgens mij. Maar het hoeft idd niet weer op gang worden gebracht. Edit: Gaslight Anthem zal ongetwijfeld ook op 1 van de twee staan. Al heb ik daar echt helemaal niks mee, wel een redelijke naam qua formaat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Over Fontaines headliner al dan niet hebben we hier al eens uitgebreide discussie gehad.

The National zal wel een battle zijn tussen hen en DTRH.
Of durf ik het zeggen: Pinkpop? Ik zie hen nog in staat om The National te presenteren als Noord headliner. En The National is niet te beroerd om Duitsland - Nederland - Duitsland te doen in 3 dagen denk ik...
 
Laatst bewerkt:

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.727
1.279
De Fontaines discussie heeft denk ik wel al 5/36 pagina's hier gevuld. Ik vind persoonlijk dat ze er nog niet klaar voor zijn. Van mij mogen The Hives ook wel een vroege Main Stage komen doen. Past misschien niet 100% in de hedendaagse visie van BKS. Maar kunnen wel makkelijk het strand laten vol lopen lijkt me.

Als een Two Door Cinema Club vorig jaar nog mocht en vroeger Circa Waves en Bloc Party dat mochten...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
Een paar weken geleden dacht ik van wel, maar er zijn nog tickets voor de Afas show.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.418
2.497
Wat is daar nog headliner aan? Is gewoon een leuke voor op je festival, niet meer dan dat vind ik.
Zijn de afgelopen jaren toch nog redelijk aan het groeien binnen Nederlandse festivaks. Live ook een stuk beter dan een aantal jaren geleden. Maar zie ze eerder als sub op DTRH
 

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
110
186
Wat is daar nog headliner aan? Is gewoon een leuke voor op je festival, niet meer dan dat vind ik.
De Bravo puilde uit op LL22, ze hebben een nieuw album, AFAS show is ver vantevoren uitverkocht, hebben mooie en leuke productie. Lijkt me prima headliner voor ze.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
De Bravo puilde uit op LL22, ze hebben een nieuw album, AFAS show is ver vantevoren uitverkocht, hebben mooie en leuke productie. Lijkt me prima headliner voor ze.
Mag toch echt wel hopen dat ze een pak hoger mikken dan dat als headliner. Jungle is tof voor tussendoor, maar ook een beetje festivalbehang geworden inmiddels.

Hoop eigenlijk op een revanche van DTRH na die goedkopere lineup van dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken