Best Kept Secret 2024

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
383
204
Had iemand hier al gemeld dat deze week de laatste week is om tickets in pre-sale te kopen? Daarna gaan ticketprijzen omhoog. (En misschien ook wel even niet te koop tot announcement.) Ben benieuwd hoeveel hoger de prijzen nog zullen zijn dan..
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
435
50 euro duurder toch? Of heb ik dat afgelopen editie in m'n spaceless haze gehallucineerd?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.545
1.742
Dat lijkt mij ook heel stevig, maar als ik op de interviews met Maurits afga lijkt mij 299 wel erg plausibel.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
938
646
Heb nog niemand over Snõõper gehoord. Komen in november naar het VK, maar de rest van Europa wordt blijkbaar overgeslagen. Dan maar op BKS?
 
  • Geweldig
Waarderingen: mees

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Joepie, we kunnen weer 'pre-registreren' op de website!! Hopelijk nu niet tot in februari de bekende 'preregistreer nu'-berichten op sociale media.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
343
288
Empire State Bastard komt naar de Melkweg. Met oa de zanger van Biffy Clyro en Dave Lombardo (Slayer, Dead Cross) op drums. Mooie naam voor BKS.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Over affiches die niet doen denken aan BKS gesproken:

65242fdbd446e0bafeec47b8_SNW_1200x1500%20(5).png
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
... totdat de namen van Slowdive (eerste festival volgend jaar?) en Swans opvallen. Beide dus eind april op een festival aan de overkant van de plas. Laat ze in juni maar naar Beekse Bergen komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.554
APC, Primus en nitzer ebb passen ook prima op BKS. Er mag volgend jaar wel wat meer pit in de programmering. De rest is wel echt GMM materiaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirk Net

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Wednesday heeft een tour in de VS aangekondigd die loopt tot 30 mei. Mooi op tijd dus voor de Europese festivals (bijvoorbeeld Primavera en door naar BKS).
Ze gaan ook festivals doen; op 27 juli in de VS en op 23 augustus in Malaga, Spanje (Canela Party).
BKS zou dus kunnen, maar bijvoorbeeld Lowlands past ook goed.
 

rubenv

Campingartiest
11 okt 2023
90
68
Misschien overlappend met voorgaande jaren en niet geheel realistisch, maar hierbij mijn wensenlijstje bks 2024:

Slowdive - Radiohead - Beach House - MGMT - black midi - Men I Trust - JPEGMAFIA - Cults - Sweet Trip - King Krule - Duster - Thom Yorke (solo) - Portishead - Little Simz - Dean Blunt - Panchiko - Ares - Ichiko Aoba - The avalanches - Deftones - Vampire Weekend - current joys - The strokes - declan mckenna - my bloody valentine
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Misschien overlappend met voorgaande jaren en niet geheel realistisch, maar hierbij mijn wensenlijstje bks 2024:

Slowdive - Radiohead - Beach House - MGMT - black midi - Men I Trust - JPEGMAFIA - Cults - Sweet Trip - King Krule - Duster - Thom Yorke (solo) - Portishead - Little Simz - Dean Blunt - Panchiko - Ares - Ichiko Aoba - The avalanches - Deftones - Vampire Weekend - current joys - The strokes - declan mckenna - my bloody valentine - the cranberries
Je begrijpt waarschijnlijk wel dat the cranberries niet meer mogelijk is. Op welk festival dan ook....

Verder zitten er mooie namen in het lijstje. Het zou super zijn als Portishead komt, al wijst er nog niets op dat die snel gaan touren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken