Best Kept Secret 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Lees de recensie van Dansende Beren over The 1975 eens 😂. Ik heb via de stream gekeken, maar dat "het veld volliep" en "uit de hand van Healy at" klopte natuurlijk allerminst. Als kers op de taart beschrijven ze zelfs dat het tijdens Be My Mistake muisstil was op het terrein, maar zelfs via de TV kon je mensen keihard er doorheen horen praten. Dat Polachek lof ging krijgen stond al vast hoor. Net zoale 3VOOR12 over Oscar straks gewoon positief gaat zijn, idem voor Christine & The Queens
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ja, echt heel bitter. Die voelde zich persoonlijk aangesproken door de grappen en grollen van Julian denk ik. Was gewoon top, al kan ik me ook wel voorstellen dat het niet voor iedereen is.
Het was gewoon retestrak en Julian was zeer goed bij stem. Dat het je smaak niet is, soit. Maar met een dergelijke recensie maak je je belachelijk. Pisart moest in z’n 1975 recensie ook nog even sneren naar Casablancas en de Boomers in het algemeen. Je mag The 1975 niet kut vinden. Nou, jammer dan. Het was zwaar kut.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.746
2.331
Voor de Tilburgers hier, hoe donker zijn de fietspaden rondom Beekse Bergen? Of anders gezegd, hoe noodzakelijk is het dat ik de batterijen van mijn fietslampjes vandaag nog even vervang?
Wel vrij donker, maar het scheelde dat we om 2.30 in een stoet met andere fietsers die wel licht hadden terecht kwamen. Vandaag proberen mijn lichtjes niet te vergeten, want de politie zou ook goed kunnen cashen met een controle.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Het was gewoon retestrak en Julian was zeer goed bij stem. Dat het je smaak niet is, soit. Maar met een dergelijke recensie maak je je belachelijk. Pisart moest in z’n 1975 recensie ook nog even sneren naar Casablancas en de Boomers in het algemeen. Je mag The 1975 niet kut vinden. Nou, jammer dan. Het was zwaar kut.
Zeker mag je het kut vinden. Maar wat ik me dan afvraag, afgaande op vele negatieve recensies hier: wat deden jullie uberhaupt daar? Je weet wat het voor 'n muziek is toch
 
  • Haha
Waarderingen: Tobuzzter

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Moet ik morgen een trui meenemen of is het 's nachts nog warm genoeg om in t-shirt rond te lopen? :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Ik mis trouwens ook wel wat chill spots bij de secret stage. Dat was vorig jaar veel meer volgens mij. Heel dat stuk van Casbah naar Secret voelt leeg
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.632
Hoogtepuntjes gisteren:

Charlotte en Bolis. Zoals gezegd de eerste keer dat de vlam erin zat. En wat een vlam ook. Show staat als een huis. Trots op deze mede Gentenaren.

The 1975. Ja hoor. Ik ben fan, ik ben geen fan, ik ben fan, ik ben geen fan. Ik weet nog altijd niet wat ik van Matty moet vinden maar dit was wel een strak spelende en volwassen band. Stijlvol in beeld gebracht op de schermen ook.

Caroline Polacheck. En of ze er was. En of Bunny een Rider was. Lekker vooraan gestaan voor deze. Ze was uiteindelijk wel goed bij stem en das met die nummers wel nodig. Wel wat minder langer gespeeld, vermoedelijk om die stem te sparen.

Sylvie Kreusch. Wat een frontvrouw. Goede productie errond ook, in die Secret. Blij dat die tent ook gewoon vol stond, ondanks keiharde clash met Chems.

The Voidz. Oké, als taster voor de The Strokes is dit niet echt goed promomateriaal. Eigenzinnige band met Julian as über lanterfanter, al was dat kinderachtige ‘Maroon
5 is playing in the other stage’ wel gênant. Teleurstellinkje. Wel redelijke opkomst voor deze.

Sylvana Estrada. Degelijk beginnetje van m’n festival. Goede stem. Helaas eentje die moest opboksen tegen de praatstemmen van een halve Secret.

Over Erika de Casier, Chemical Brothers, Gretel Hanlyn ga ik niet uitweiden wegens te kort gezien.

Heerlijk festival. Heerlijk weer. Heerlijke mensen. Kamperen is kut. Erg positieve balans.
 

Laura1617899696

Playlistbediener
27 apr 2017
5
20
Weet iemand of je ergens je backpack + tent kan laten zondag overdag als je zondag avond nog terug gaat met de shuttle/trein?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
368
292
Erg fijne eerste dag gehad, ook vanwege een hoop gezellige mensen. Vandaag en morgen zal ik meer alleen zijn, maar dat is ook prima, wat meer vooraan bij de shows.

Silvana Estrada, Charlotte Adigery & Bolis Pupil en toch ook wel Chemicaliën Brothers waren mijn hoogtepunten. De Staat hoor ik weinig over, maar vond ik eigenlijk ook wel zo verrassend tof dat ik straks tussen Kevin Morby en Gaye Su Akyol wel even naar het staartje op Secret wil kijken.
 

frtmlk

Playlistbediener
18 jan 2023
18
40
Oja nog heel even zeikmodes en dan terug naar de positiviteit.

Wat ben je een achterlijke tering debiel als je baby’s meeneemt naar een festival uberhaupt maar zeker met dit weer. En janken dat ze deden, natuurlijk doen ze dat.
Sorry zal hem vandaag in de tent laten :p
 
  • Haha
Waarderingen: Dutchman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken