Best Kept Secret 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Ook voor the 1975 is het veld bij de One veel te groot. Als ze de lijn willen doorzetten van een niet headliner-driven festival kunnen ze beter iets anders verzinnen voor die ruimte.
Zo'n half open stage net als op DTRH/Lowlands zou misschien beter werken.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Als ze headliner waren geweest stond het wel een stukje voller denk ik.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
We wachten rustig de verslagen af na het weekend met meer duiding. Leuk dat het zo verschillend wordt beleefd :).
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Jezus, trommelvliezen morgen even uit het meer vissen. The Chemical Brothers waren hard. Wel genoten. Maar vooral van Unknown mortal orchestra. Heerlijke band. De Staat ook lekker bezig. En wat een warmte. En zand. En stof. En wat een heerlijke mensen allemaal. ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Charlotte Adigery & Bolis Pupul waren echt fantastisch. Mooi vooraan mogen beleven. Ze hadden er zin in en het publiek ook. Eerste hoogtepunt in the pocket. Ook Caroline Polacheck, herstellende van die bronchitis dus iets kortere set. Maar echt genoten van haar, ook weer lekker vooraan Kunnen staan.
Joey Valence heb ik gemist omdat ik dacht dat ie in de Casbah stonden. Na het eerste nummer van Glass Beams was ik er welachter dat datniet Joey was. Wilde niks van Charlotte missen dus niet meer terug naar de secret gelopen, jammer.
1975 was leuk maar niethelemaal mijn ding. En Erica de Vasier viel een beetje tegen. Maar we kwamen dan ook net van de geweldenaars Chemical Brothers. die waren waren top. Echt lekker kunnen dansen en genieten van de vele bekende nummers en de geweldige visuals.
jeujjj, mooi dagje weer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Hermanos Guttierez: Leuk achtergrond muziekje maar meer dan det werd het niet.
Personal Trainer: ik kom hier vrij weinig mee, inzet was goed. Maar hun nummers doen me niks.
Joe Valence & Brae: hoogtepunt van de dag. Zoveel energie en plezier bij deze act. Alle lof naar hun DJ. Eerst even de show stelen met zijn dj set vóór de show. En daarna los gaan op eigen beats.
The Voidz: Vermakelijk, ok mede door de verkeerde redenen.
Unknown Mortal Orchestra: degelijk saai
The 1975: met vlagen ok, maar mij net iets te gepolijst
Caroline Polachek: show met potentie, maar je hoorde wel dat haar stem nog niet echt jofel was
Chemical Brothers: Leuk begin, leuk eind midden was soms matig
De Staat: Leuke show maar dat was het ook gelijk dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken