Best Kept Secret 2023

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Ook komen mensen goed verspreid over de dag binnen. Je hoeft niet zoals bij Lowlands ellendig lang voor de ingang te wachten. Ook ben ik nog geen schreeuwende keta-man of mensen met een speaker van een meter hoog tegen gekomen op BKS.
 
  • Confetti
Waarderingen: mattman

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Dat camping gedeelte dichtbij het meer, Easy camp volgens mij, vond ik wel altijd het mooiste om te liggen. Best dichtbij ook. In 2017 een stuk verderop gelegen, Comfort camp geloof ik, maar dat was een stuk verder lopen en minder sfeervol.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Vorig jr zo'n ingerichte tipi gehuurd. Is op zich goed bevallen, konden daardoor meer drank en eten meenemen. 😉 Maar qua opstelling (langs 'n pad) minder gezellig dan reguliere camping.
Het bed was wel goed maar toch niet veel geslapen omdat de hele nacht door mensen nogal luidruchtig over het pad liepen naar hun tent, op het einde stonden nog gewone tentjes. Vlakbij was een toiletgebouw, ideaal en een zitplek met bier/eettentjes waar 's nachts ook feestjes werden gehouden...
Hoort natuurlijk wel bij 'n festival maar ik had het niet zo 'erg' verwacht op BKS...
Imo kun je voor de rust beter 'n huisje boeken...
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Langs het pad liggen levert eigenlijk altijd ellende op. In 2019 lag ik met mijn hoofd tegen de vlonders aan; geen oog dichtgedaan. Bij elk voorbijganger had ik het idee dat er iemand mijn tent in stapte. De nacht erop een paar meter verderop gelegen en heerlijk geslapen. Tegenwoordig slapen we eigenlijk altijd thuis, omdat ons eigen bedje makkelijk opweegt tegen die 25 minuten die we moeten fietsen .
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Is de rustigste (en 's nachts stilste) camping die ik al heb mogen meemaken. Ben in de loop der jaren vaak op verschillende tijdstippen toegekomen (van +/- 12u ' middags tot zelfs een keertje pas om 20u op de eerste dag). En nooit echt lang moeten aanschuiven.

Er waren zelfs jaren dat er personen met mobiel ontbijt tussen de tentjes liepen en dan kan je een ontbijtje (croissant, koffie, fruitsap,yoghurt,...) kopen met je bankkaart aan 8 euro ofzo, zonder van ja kampeerplaats te gaan... Denk niet dat ze dat nog doen?

Als je wil gaan douchen tussen 10 en 12u bereid je je best wel voor op even aanschuiven.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
BKS heeft by far de fijnste camping van de grote Nederlandse festivals (LL, DTRH, BKS) als je het mij vraagt.
Erg fijn dat de camping voor alle bezoekers op vrijdag pas opengaat, waardoor je niet bijna gedwongen wordt op donderdag al te gaan omdat anders de fijne plekken al bezet zijn.
Vorig jaar kwamen we rond 11 uur 's ochtends aan. 0,0 rij bij de entree en op ons dooie gemakje naar de camping gelopen waar we een mooie ruime plek in het bos vlak aan het water hadden. Bij terugkomst 's nachts voelde je je bijna bezwaard te praten, zo stil was de camping. De eerste twee nachten hebben we helaas wel een half uur moeten zoeken naar onze tent in het donker (maar dat zal aan de drank hebben gelegen :ROFLMAO:)
Dat easy-camp gedeelte met die tipi's lag echt bizar ver van het terrein af vond ik. Ben er een keer langs gelopen omdat we sigaretten moesten kopen in de Spar (die ligt ook belachelijk ver van het terrein)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman

John92

Playlistbediener
8 feb 2023
5
0
Hi all,

First time at BSK. My experience of UK festivals is it gets real cold at night when outside at sets, is it the same at BSK?
Do I need to wrap up by the time it gets to headliners?

Cheers!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Hi all,

First time at BSK. My experience of UK festivals is it gets real cold at night when outside at sets, is it the same at BSK?
Do I need to wrap up by the time it gets to headliners?

Cheers!
Just keep an eye on the weather forecast. Of course it gets colder at night, same as anywhere. But I think you're the only one who knows at what temperature you feel comfortable without a jacket or a sweater. I haven't had a problem with just wearing a shirt and shorts into the night the last few editions, but then again those years it was mostly 30 degrees during the day. If it's 22 degrees during the day then yeah, bring a jacket.
 
  • Leuk
Waarderingen: John92

Dutchman

Playlistbediener
21 feb 2023
13
20
Vorig jaar zijn wij voor het eerst naar BKS geweest en de camping is erg goed bevallen! Verbazingwekkend goed geslapen (tip: neem een oogmasker mee voor het pitten) In vergelijking met een paar andere festivals vonden wij het hier 's nachts erg rustig. Maar die nachtrust-garantie heb je natuurlijk nergens want je hoeft maar een snurkert in de tent naast je te hebben... Het is een prachtige plek om te kamperen! 's Morgens wakker worden in het bos, echt supergaaf! Daarom ben ik ook zo verbaasd dat de BKS website en hun sociale media zo weinig over de camping rept! Welgeteld 3 zinnetjes bij FAQ.
Btw nog maar 15 dagen! Hoop dat het weer ook mee zit 🌞
 

Bijlagen

  • BKS Camping 2022.jpg
    BKS Camping 2022.jpg
    940,7 KB · Weergaven: 36
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Hi all,

First time at BSK. My experience of UK festivals is it gets real cold at night when outside at sets, is it the same at BSK?
Do I need to wrap up by the time it gets to headliners?

Cheers!
This can vary year to year, although most years the weather has been quite good. Last year I usually went to get my sweater or jacket just before the headliner. In 2019 I didn't need a sweater at all.
 
  • Leuk
Waarderingen: John92

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Hi all,

First time at BSK. My experience of UK festivals is it gets real cold at night when outside at sets, is it the same at BSK?
Do I need to wrap up by the time it gets to headliners?

Cheers!
Just take a sweater with you in the night. Last year i didnt need one because the temperature was really nice.
Have a great time!
 
  • Leuk
Waarderingen: John92

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Je moet echt niet vóór opening van de camping gaan klaarstaan om een goed plekje te hebben.

Ik loop altijd zo ver mogelijk door om een plekje te zoeken. Het eerste deel van de camping is inderdaad dat stuk in het bos, maar daar heb je ook een ondergrond vol... naalden (?) die er redelijk oncomfortabel uitziet. Dit deel loopt ook redelijk snel vol.
Als je blijft doorlopen, dan kom je uiteindelijk op... het campeerterrein van de Beekse Bergen ! Het terrein is hier echt op camperen voorzien. Mooie vlakke plekken, groen gras, beetje groen hier en daar, vaste sanitaire blokken (!) en zelfs een supermarktje.

Het is wel een eind lopen, maar als je niet de hele tijd over en weer gaat tussen camping en festivalterrein, zou ik dit zeker aanraden.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
337
261
Hmm ik heb een paar keer meegemaakt dat dat deel van de camping nog was afgesloten toen ik aankwam (en dat het deel bij de naaldbomen juist al aardig gevuld was).

De BKS-camping is inderdaad best rustig, wat ik fijn vind. Alleen de zondagnacht, als het festivalterrein al dicht is, zijn er nog overal groepjes die geluid maken. Iets wat ik die groepjes voor de duidelijkheid absoluut niet kwalijk neem, maar die nacht is daar in slaap vallen voor mij altijd wel een uitdaging.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken