Best Kept Secret 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Denk dat Squid op DTRH vorig jaar was, maar dat ze dit jaar al wel op Lowlands staan (maar denk dat een overlap met Lowlands voor een niet te grote naam best wel kan voorvallen).

Ze staan in ieder geval een week later met tal van andere BKS acts in Europa op een ander festival. Dus zijn wel min of meer in de buurt/aan het touren.
Staan ook in de Ronda van TivoliVredenburg in september, zie het ook wel gebeuren dat ze het bij ITGWO houden in de hoop meer tickets voor die show te verkopen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.264
2.204
Staan ook in de Ronda van TivoliVredenburg in september, zie het ook wel gebeuren dat ze het bij ITGWO houden in de hoop meer tickets voor die show te verkopen.
In het weekend van BKS komt het nieuwe album uit, en ze staan die zondag in de VK. Die hoef je echt niet op BKS te verwachten dit jaar. Misschien volgend jaar, maar dit jaar zal het beperkt blijven tot de Ronda en ITGWO.

Ik verwacht sowieso niet veel namen meer. Misschien een paar losse Nederlandse namen en nog wat namen voor Coney Island. Het echte nieuws dat we nog kunnen verwachten is het blokkenschema, informatie over de podia (alleen een grotere Secret?) en natuurlijk de food line up!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
In het weekend van BKS komt het nieuwe album uit, en ze staan die zondag in de VK. Die hoef je echt niet op BKS te verwachten dit jaar. Misschien volgend jaar, maar dit jaar zal het beperkt blijven tot de Ronda en ITGWO.

Ik verwacht sowieso niet veel namen meer. Misschien een paar losse Nederlandse namen en nog wat namen voor Coney Island. Het echte nieuws dat we nog kunnen verwachten is het blokkenschema, informatie over de podia (alleen een grotere Secret?) en natuurlijk de food line up!
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar bij een handvol kleine namen past eventueel een Courting, Florist of Ulrika Spacek ook nog wel denk ik.

Vorig jaar was de laatste worp voornamelijk NL acts. Maar Nilufer Yanya en Unschooling zaten daar ook nog bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik verwacht zelf zo'n worp als die laatste van vorig jaar al niet meer. Ten eerste omdat het nu al mei is (en BKS' laatste aankondiging vorig jaar in april was) en ten tweede omdat we al meer bands dan vorig jaar hebben. En ten derde omdat we de afgelopen jaren het blokkenschema niet vergezeld ging met nieuwe bands, en het is vrij zeker dat het blokkenschema het volgende nieuwsbericht is.
Nog een of twee Nederlandse acts in combinatie met wat dj's zou kunnen, maar van een naam van het formaat van Yanya zou ik echt versteld staan.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
533
481
Volgens mij stond O. en Regressive Left vorig jaar in het blokkenschema zonder dat dat daar ook maar enige aankondiging aan vooraf ging, dus zeg nooit nooit. Maar goed, waarschijnlijk is dit het wel en dat is prima.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.993
565
DTRH is dus gewoon eerder met het blokkenschema dan BKS!
Gisteren antwoordden ze mijn FB messenger berichtje dat het blokkenschema 'zeer binnenkort' zal verschijnen. Dat is natuurlijk een rekbaar begrip, maar zou heel goed deze week nog kunnen zijn. Anders zouden ze wel gewoon 'binnenkort' antwoorden toch? Of ben ik te eager haha...
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en Processierups

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Gisteren antwoordden ze mijn FB messenger berichtje dat het blokkenschema 'zeer binnenkort' zal verschijnen. Dat is natuurlijk een rekbaar begrip, maar zou heel goed deze week nog kunnen zijn. Anders zouden ze wel gewoon 'binnenkort' antwoorden toch? Of ben ik te eager haha...
Op basis van eerder dit jaar is het voor BKS een zeeeeer rekbaar begrip. :p
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Eerste keer BKS dit jaar.

Mogen we nog bands verwachten? Zo ja, van welke grootorde?
Ik geef het:
5% kans dat we nog verrast gaan worden met een grote worp een grote mid-card naam/namen.
50% op een handvol namen samen met de timetable (voornamelijk BE of NL acts)
30% kans op meer dan een handvol namen, maar voornamelijk DJ's, tentopeners en Casbah-acts.
15% kans op geen enkele naam meer

Maarja wie ben ik om zo'n kansberekening te maken :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Ik geef het:
5% kans dat we nog verrast gaan worden met een grote worp een grote mid-card naam/namen.
50% op een handvol namen samen met de timetable (voornamelijk BE of NL acts)
30% kans op meer dan een handvol namen, maar voornamelijk DJ's, tentopeners en Casbah-acts.
15% kans op geen enkele naam meer

Maarja wie ben ik om zo'n kansberekening te maken :ROFLMAO:
Kansloos dit 😉
 

Dutchman

Playlistbediener
21 feb 2023
15
25
Ty Segall is coming to Patronaat in Haarlem on Jun 24, 2023. (Kliko Fest 2023) Dat zou een fantastische aanvulling zijn op BKS! :p
En hoop op een laatste worp met Nederlandse bands: Bongloard, Cloudsurfers en Indian Askin!
Ik denk dat de uitingen in de nieuwsbrieven, social media en de website veel te weinig aandacht geven aan wat BKS zo uniek maakt. Inmiddels staan er o.a. 200 weekendtickets op het resale platform. Dat is €53000. Tel daar een dagbudget van €75 bij op = €45000.
 
  • Leuk
Waarderingen: tijs93

Gebruikers die dit onderwerp bekijken