Best Kept Secret 2023

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik denk dat wij dat met alleen de informatie over of het festival uitverkocht is of niet onmogelijk kunnen zeggen. We weten natuurlijk niks over de kosten, financiering, en de beoogde resultaten. Misschien spelen ze net break-even en is dat (voor nu) prima.
 

whosvegas

Playlistbediener
23 aug 2022
38
13
Mensen die geen ticket kopen voor de lineup maar ‘omdat het DTRH is en toch een feestje’. Net zoals dat bij een Paaspop het geval is.
Dat feest publiek mag thuis blijven
Dat volk praat door optredens heen en / of is de hele tijd met hun telefoon bezig.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
377
295
Ik denk dat wij dat met alleen de informatie over of het festival uitverkocht is of niet onmogelijk kunnen zeggen. We weten natuurlijk niks over de kosten, financiering, en de beoogde resultaten. Misschien spelen ze net break-even en is dat (voor nu) prima.
Tuurlijk, dat is ook zo, net als de opmerking hiervoor over het verschil tussen 50 en 90 procent van de kaarten verkocht. Vorig jaar was het ook drukker (zonder dat het te druk was) dan ik vooraf een beetje vreesde, zeker op de zaterdag. Hopelijk valt het dit jaar ook prima mee; zoals vorig jaar vond ik het goed.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Mailtje van BKS net binnen:
  • Pre-party in Club Smederij (Tilburg) op 3 juni 2023
  • Pre-party bij Kilo Kilo (Utrecht) op 12 Mei 2023
Verwachten we nog gekke verrassingen op de line-up? DJ-set van Tim Hofman achtige perikelen?
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
Wat een nietszeggende nieuwsbrief, daar staat nu eens echt niks interessants in. En aan die 'meer info' over De Staat heb je ook al niks, want de beschrijvingen van de gekleurde sets blijven even vaag. Algemeen concept dit jaar is vaagheid? De communicatie wordt er toch echt niet beter op, hoop wel dat ze volgend jaar lessen getrokken zullen hebben.

Inmiddels al 175 combitickets op het resaleplatform, ik kijk uit naar een rustige editie! Heb er zelf eentje kunnen kopen voor € 199, wat me in orde lijkt voor de fijne mid- en undercard. Nu nog een mooi blokkenschema en het komt goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en Dr. Hannibal

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
156
106
Staat wel wat nieuwe info over openingstijden etc bij FAQ zag ik. Zelfde eindtijden als vorig jaar geloof ik.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Bijzonder dat er in die mail gesproken wordt over "in less than two months", terwijl het om 1,5 maand gaat. Ik zou wat andere informatie verwachten op dit moment (wanneer komt de timetable bijvoorbeeld....). Maar goed: het is een teken van leven, er is geen sprake van een "BKS royale", dus we houden het er maar op dat het goed nieuws is.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Bijzonder dat er in die mail gesproken wordt over "in less than two months", terwijl het om 1,5 maand gaat. Ik zou wat andere informatie verwachten op dit moment (wanneer komt de timetable bijvoorbeeld....). Maar goed: het is een teken van leven, er is geen sprake van een "BKS royale", dus we houden het er maar op dat het goed nieuws is.
Het blokkenschema komt hopelijk snel. Ik ben er klaar voor. Heb nu wel een beetje op een rij wat we wel, misschien en niet willen zien. Altijd spannend omdat dat schema dan weer lastige keuzes in zal houden.
in de nieuwsbrief las ik dat er ook preparty’s zijn, die hebben we hier al een paar maanden elk weekend 😁. Ik blijf het zeggen dat BKS een heel mooi programma heeft dit jaar. Stukken beter dan DTRH, al hebben die ook een paar mooie namen.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Ben deze editie eerder bang voor gaten dan storende dubbelingen in het blokkenschema.
Ach gut das nou ook pech hebben. Misschien kunnen we de twistermat en de karaokehut van een aantal jaar terug weer voor de dag halen zodat je je niet verveelt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb dat juist niet, ik ga meer keuzes dan de afgelopen jaren hebben denk ik. Ben benieuwd wat de lastigste keuzes gaat zijn
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Ik verwacht ook dat er best wat lastige keuzes zullen zijn. Dit keer heb ik niet echt namen die ik op voorhand perse wil zien (zoals vorig jaar met Beach House, Nick Cave of Big Thief), waar je het programma dan omheen bouwt.

Overigens heeft Northside inmiddels al het blokkenschema bekend gemaakt. Daar ook Chemical Brothers en the 1975 op dezelfde dag. The 1975 krijgt 5 kwartier; Chemical Brothers 1,5 uur. Zoiets zal het op BKS ook wel worden.

Ook het schema van Door is bekend; Aphex Twin krijgt daar 1,5 uur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Arnaud de Luikenaar

Playlistbediener
28 feb 2023
27
30
Dag allemaal !

Niet als anderen festivals, de "resale platform" komt met lagere prijzen. Is er a goede reden om mijn ticket niet daar te kopen ?

Bedankt
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
Neen, er is geen reden om je ticket niet daar te kopen als het daar goedkoper is.
Inderdaad, ik heb het daar ook gekocht. Je kan het ticket na aankoop op naam zetten en je krijgt het pdf-ticket dan op 2 juni, net zoals via de gewone verkoop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken