Best Kept Secret 2023

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
68
58
Ik weet niet waar je mee doelt op techno, maar naar mijn weten is er nooit echt techno geweest op BKS. Lsdxoxo in 2019 is wel techno te noemen, Job Jobse draaide in 2018, maar das ook meer een house/trance crossover geweest.

Vind Radio Radio en wat ze programmeren overigens ook super goed bij BKS passen.
Vatican shadow, Umfang, Giant Swan, DRKNGTS, Container
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Dat is techno. Maar maakt verder niet uit, vergelijkbare acts worden in mijn ogen niet meer geboekt
Heeft er ongetwijfeld mee te maken dat Marco Muhring in 2020 weg moest vanwege corona (nu boeker bij DGTL), dat sindsdien ook THREE en SEVEN verdwenen zijn en dat het boeken van dj's ook deels wordt over gelaten aan Radio Radio en St. Paul.

Maar toevallig was er twee weken geleden een nieuwe podcast op Spotifiy met Elvin Usidame die nu het dj- en nachtprogramma boekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en leon94

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
302
Hey hoi, mocht je geïnteresseerd zijn hieronder de link naar mijn spotify BKS playlist. Ik heb een poging gedaan om door recente setlist te bekijken een mogelijke setlist samen te stellen per artiest. Alleen trouwens van de artiesten waar ik overweeg heen te gaan. Dus wel Goldband en geen the Voidz.


Pitou - Sylvie Kreusch - Goldband - Oscar and the Wolf - Unknown Mortal Orchestra - the 1975 - Arlo Parks - Interpol - the Chemical Brothers - Caroline Polacheck - Charlotte Adigéry and Bolis Pupul - Christine and the Queens - Dope Lemon - Erika de Casier - Gretel Hänlyn - Japanese Breakfast - Joey Valence & Brae - Julia Jacklin - Lime Garden - Marathon - Nation of Language - Peach Pit - Pongo - Röyksopp - Somebody’s Child - Sudan Archives - Two Door Cinema Club - Yot Club - Young Fathers - Surf Curse - Kurt Vile - Billy Nomates - The Cool Greenhouse - cumgirl8 - Kevin Morby - Big Joanie - CLT DRP

Doe er je voordeel mee.
Ben onlangs Kevin Morby gaan luisteren en ben aangenaam verrast. Kende hem nog niet maar ga ik zeker kijken nu op de zaterdag.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Moor Mother staat met een interessant project in Brussel op 11 juni. Zou wel tof zijn als BKS hen nog naar de Beekse Bergen weet te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: holmes

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
159
75
Hey hoi, mocht je geïnteresseerd zijn hieronder de link naar mijn spotify BKS playlist. Ik heb een poging gedaan om door recente setlist te bekijken een mogelijke setlist samen te stellen per artiest. Alleen trouwens van de artiesten waar ik overweeg heen te gaan. Dus wel Goldband en geen the Voidz.


Pitou - Sylvie Kreusch - Goldband - Oscar and the Wolf - Unknown Mortal Orchestra - the 1975 - Arlo Parks - Interpol - the Chemical Brothers - Caroline Polacheck - Charlotte Adigéry and Bolis Pupul - Christine and the Queens - Dope Lemon - Erika de Casier - Gretel Hänlyn - Japanese Breakfast - Joey Valence & Brae - Julia Jacklin - Lime Garden - Marathon - Nation of Language - Peach Pit - Pongo - Röyksopp - Somebody’s Child - Sudan Archives - Two Door Cinema Club - Yot Club - Young Fathers - Surf Curse - Kurt Vile - Billy Nomates - The Cool Greenhouse - cumgirl8 - Kevin Morby - Big Joanie - CLT DRP

Doe er je voordeel mee.
Ben onlangs Kevin Morby gaan luisteren en ben aangenaam verrast. Kende hem nog niet maar ga ik zeker kijken nu op de zaterdag.

Same, maar dan geen Golband en wel The Voidz :D

 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Bericht op Instagram over optredens van de Staat. 3 compleet verschillende sets op 3 verschillende podia dus. Ik neem aan ONE, TWO en the Secret.
Met nog een last minute aankondiging voor een dj-set op The Floor?

Three days. Three wildly different shows. It is time to colour it in. BKS is proud to present this very special project by one of The Netherlands’ biggest bands.
Across our three day infinity, De Staat will perform three separate and unique shows. Each its own colour, its own state of mind, and its own setlist. Three different stages. No song repeats. So strap in, and revel in this opportunity to shed your true colours and commit to Red, Yellow, and Blue. What is it going to be?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Bericht op Instagram over optredens van de Staat. 3 compleet verschillende sets op 3 verschillende podia dus. Ik neem aan ONE, TWO en the Secret.
Met nog een last minute aankondiging voor een dj-set op The Floor?

Three days. Three wildly different shows. It is time to colour it in. BKS is proud to present this very special project by one of The Netherlands’ biggest bands.
Across our three day infinity, De Staat will perform three separate and unique shows. Each its own colour, its own state of mind, and its own setlist. Three different stages. No song repeats. So strap in, and revel in this opportunity to shed your true colours and commit to Red, Yellow, and Blue. What is it going to be?
Ergens vind ik dit wel gewoon vet geboekt. Ondanks dat het weer De Staat is, dit is een unieke boeking met een idee erachter vanuit band en organisatie.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.318
5.793
Ergens vind ik dit wel gewoon vet geboekt. Ondanks dat het weer De Staat is, dit is een unieke boeking met een idee erachter vanuit band en organisatie.
Ik ben het hier mee eens. Scheelt ook dat ik De Staat gewoon wel cool vind. Ik snap de kritiek ook, maar voor mij is deze boeking juist een van de redenen dat ik een last minute swapje nog wel zie zitten.
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Ik ben wel benieuwd naar de de Staat optredens. Het helpt ook dat ik vroeger een grote fan van hun was. Het geeft ook ruimte voor hun om muziek te spelen die ze gebruikelijk niet spelen.

Wat is jullie ranglijst van de kleuren van de Staat? Voor mij is het Yellow > Red > Blue.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Ik ga ze toch wel elke dag kijken waarschijnlijk, ondanks dat ik eerder zei dat dat niet t geval zou zijn. Maar wel alleen als er niks anders tegenover staat wat ik leuker vind.
Voor mijzelf is het wel echt Red eerst, dan Yellow, dan Blue.
Mn kinderen zijn ook fan, maar dan meer van het Red werk, Jammer voor hun hebben ze een kaartje voor de zaterdag, de Blue dag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Er is niets mis met De Staat. Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat ik ieder moment van de dag fijnere alternatieven kan vinden, dus ik denk niet dat ik er veel van zal zien.

Nu vind ik dit soort concept albums met meerdere CD's ook vaker tegenvallen dan meevallen (doet me gelijk weer denken aan Un! Dos! Tre! van Green Day).
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en mattman

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Er is niets mis met De Staat. Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat ik ieder moment van de dag fijnere alternatieven kan vinden, dus ik denk niet dat ik er veel van zal zien.

Nu vind ik dit soort concept albums met meerdere CD's ook vaker tegenvallen dan meevallen (doet me gelijk weer denken aan Un! Dos! Tre! van Green Day).
Ik begrijp wel wat ze ermee willen, maar blijf er wat moeite mee hebben dat 1 band zo'n nadrukkelijke plek in het programma inneemt.
Maar heel eerlijk: als het niet de Staat was geweest, maar bijvoorbeeld dEUS, Spinvis of Soulwax dan had ik het vast ook een heel goed idee gevonden....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken