Best Kept Secret 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Mentaal voor de zekerheid toch maar aan het voorbereiden op Rosalia - Maneskin - Chemical Brothers. :LOL:
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
- 1 heel vette headliner waarvoor ik naar het buitenland durf reizen. -> Aphex Twin
- 2 amper of niet besproken heads die wel wat reactie gaan teweeg brengen. -> Kings Of Leon, The Flaming Lips
- 2 hier veelbesproken namen die niet als headliner staan. -> Ben Howard, Sigur Ros

Voor alle duidelijkheid, dit is een gokje hé ;)
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
324
322
FKA Twigs, Ben Howard, Bon Iver is mijn laatste uitspraak.
FKA Twigs: tof
Ben Howard: de tegenvallende headliner
Bon Iver: de BKS regular op herhaling
 
  • Leuk
Waarderingen: littlesimz

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Aphex Twin zou krankzinnig zijn. Flaming Lips lijkt mij realistischer en zou ik een prachtige headliner vinden voor BKS.

Ik heb nog steeds hoop voor MGMT!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Oke, de eerste headliner hebben we al: Aphex Twin. Daarnaast nog Chemical Brothers ennn dan Liam Gallagher?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.339
5.873
- 1 heel vette headliner waarvoor ik naar het buitenland durf reizen. -> Aphex Twin
- 2 amper of niet besproken heads die wel wat reactie gaan teweeg brengen. -> Kings Of Leon, The Flaming Lips
- 2 hier veelbesproken namen die niet als headliner staan. -> Ben Howard, Sigur Ros

Voor alle duidelijkheid, dit is een gokje hé ;)
Hier teken ik voor hoor.

Moet helaas zelf straks precies op het moment supreme in de auto stappen voor 2 uur rijles, dus ik zit nog even langer in spanning haha. Zal vast aardig wat terug te lezen hebben vanmiddag 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken