Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In 2019 heb voor het laatst een show van 1975 gezien. Dat was op Pinkpop en RW. M.i. een doorsnee poppy indiebandje, weinig bijzonders. Zie er persoonlijk geen headliner in voor BKS. Boek dan Robyn exclusive als je wil verrassen met een poppy naam .
Ik heb ze in 2019 op Pinkpop gezien en deze zomer op Reading, was een wereld van verschil in goede zin. Op Pinkpop vond ik ze niet zo, maar deze zomer waren ze fantastisch. Hoog op mijn lijstje beste optredens van 2022 dus wat mij betreft mogen ze doorkomen naar BKS
Chemical Brothers op vrijdag of zaterdag zou ik heel erg blij mee zijn. Nog nooit gezien maar hun live shows zien er altijd vet uit op YouTube. En genoeg bangers.
Ik heb ze in 2019 op Pinkpop gezien en deze zomer op Reading, was een wereld van verschil in goede zin. Op Pinkpop vond ik ze niet zo, maar deze zomer waren ze fantastisch. Hoog op mijn lijstje beste optredens van 2022 dus wat mij betreft mogen ze doorkomen naar BKS
- 1 heel vette headliner waarvoor ik naar het buitenland durf reizen.
- 2 amper of niet besproken heads die wel wat reactie gaan teweeg brengen.
- 2 hier veelbesproken namen die niet als headliner staan.
- 1 heel vette headliner waarvoor ik naar het buitenland durf reizen.
- 2 amper of niet besproken heads die wel wat reactie gaan teweeg brengen.
- 2 hier veelbesproken namen die niet als headliner staan.