Best Kept Secret 2023

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik zou Chem Bros klein beetje teleurstellend vinden, maar ik zou er wel naartoe gaan; dat kan ik over de meeste BKS headliners niet zeggen.
 

littlesimz

Playlistbediener
21 sep 2022
20
16
In 2019 heb voor het laatst een show van 1975 gezien. Dat was op Pinkpop en RW. M.i. een doorsnee poppy indiebandje, weinig bijzonders. Zie er persoonlijk geen headliner in voor BKS. Boek dan Robyn exclusive als je wil verrassen met een poppy naam 😉.
Ik heb ze in 2019 op Pinkpop gezien en deze zomer op Reading, was een wereld van verschil in goede zin. Op Pinkpop vond ik ze niet zo, maar deze zomer waren ze fantastisch. Hoog op mijn lijstje beste optredens van 2022 dus wat mij betreft mogen ze doorkomen naar BKS
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz en Nelios

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
774
720
Weer de eeuwige discussie of een groep er al dan niet thuishoort🙈 Als we zo redeneren, zou de affiche elk jaar dezelfde zijn.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik heb ze in 2019 op Pinkpop gezien en deze zomer op Reading, was een wereld van verschil in goede zin. Op Pinkpop vond ik ze niet zo, maar deze zomer waren ze fantastisch. Hoog op mijn lijstje beste optredens van 2022 dus wat mij betreft mogen ze doorkomen naar BKS
Is er niet bevestigd in het topic dat die iig niet gaan headlinen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Weer de eeuwige discussie of een groep er al dan niet thuishoort🙈 Als we zo redeneren, zou de affiche elk jaar dezelfde zijn.
Tuurlijk niet. Er zijn gewoon bands en acts die wel op het ene festival passen en niet op een ander. Logische discussie.
 

frtmlk

Playlistbediener
18 jan 2023
18
40
Chemical Brothers in 2007 als headliner op Werchter gezien. Was toen een hele vette show in ieder geval
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Ik zit straks in meeting dus laatste tipjes!

- 1 heel vette headliner waarvoor ik naar het buitenland durf reizen.
- 2 amper of niet besproken heads die wel wat reactie gaan teweeg brengen.
- 2 hier veelbesproken namen die niet als headliner staan.

En BKS is af voor eloelo.

Veel plezier straks!
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik zit straks in meeting dus laatste tipjes!

- 1 heel vette headliner waarvoor ik naar het buitenland durf reizen.
- 2 amper of niet besproken heads die wel wat reactie gaan teweeg brengen.
- 2 hier veelbesproken namen die niet als headliner staan.

En BKS is af voor eloelo.

Veel plezier straks!
Ben Howard in ieder geval (3e categorie)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken