Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Het zal dan wel Bon Iver worden zeker.
Deze aankondiging verandert niets voor wel/niet kansrijk zijn van Bon Iver. Donderdag Syd for Solen (Kopenhagen), zaterdag Rättvik in Zweden. Dus BKS is lastig maar niet onmogelijk.

Verder in deze lijst niet die mogelijke 'grote' headliner die nog zou hangen. Denk dat we namen als Tame Impala nu wel echt van de lijstjes moeten schrappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Was dit een mailtje? Want dan gaat er iets niet goed met die mailinglijst van ze. Meerdere keren verspreid over maanden ge-pre-registered, en vorige week wel die mail gekregen, en deze niet... (tenzij dit gewoon een persbericht was)
Nee, is bericht op facebook
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Deze aankondiging verandert niets voor wel/niet kansrijk zijn van Bon Iver. Donderdag Syd for Solen (Kopenhagen), zaterdag Rättvik in Zweden. Dus BKS is lastig maar niet onmogelijk.

Verder in deze lijst niet die mogelijke 'grote' headliner die nog zou hangen. Denk dat we namen als Tame Impala nu wel echt van de lijstjes moeten schrappen.
Nee, door deze aankondiging past het niet opeens beter in hun tourschema, maar zoals je zelf al zegt, het uitblijven van andere namen maakt Bon Iver wel aannemelijker.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Ongelofelijk dat ze zo lopen te hameren op pre-sale, en ik volgens de mail vervolgens zo goed als geen info mee krijg.

Het is dat ik op dit forum zit, heb verder geen social media. Maar anders had ik er weinig van mee gekregen schat ik in...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Deze aankondiging verandert niets voor wel/niet kansrijk zijn van Bon Iver. Donderdag Syd for Solen (Kopenhagen), zaterdag Rättvik in Zweden. Dus BKS is lastig maar niet onmogelijk.

Verder in deze lijst niet die mogelijke 'grote' headliner die nog zou hangen. Denk dat we namen als Tame Impala nu wel echt van de lijstjes moeten schrappen.
Ongelofelijk dat ze zo lopen te hameren op pre-sale, en ik volgens de mail vervolgens zo goed als geen info mee krijg.

Het is dat ik op dit forum zit, heb verder geen social media. Maar anders had ik er weinig van mee gekregen schat ik in...
Leve het forum!
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
161
217
Ongelofelijk dat ze zo lopen te hameren op pre-sale, en ik volgens de mail vervolgens zo goed als geen info mee krijg.

Het is dat ik op dit forum zit, heb verder geen social media. Maar anders had ik er weinig van mee gekregen schat ik in...
Grappig. Zojuist mailtje gekregen. Zelfde inhoud als de social media posts.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Deze aankondiging verandert niets voor wel/niet kansrijk zijn van Bon Iver. Donderdag Syd for Solen (Kopenhagen), zaterdag Rättvik in Zweden. Dus BKS is lastig maar niet onmogelijk.

Verder in deze lijst niet die mogelijke 'grote' headliner die nog zou hangen. Denk dat we namen als Tame Impala nu wel echt van de lijstjes moeten schrappen.
Wishful thinking, die ik wel kan begrijpen, maar er hebben ook nooit echt tourplannen voor EU op tafel gelegen(ook geen geruchten zelfs?). Hoop ook zo dat MGMT zich binnenkort weer eens laat zien, maar eveneens wishful thinking.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Wishful thinking, die ik wel kan begrijpen, maar er hebben ook nooit echt tourplannen voor EU op tafel gelegen(ook geen geruchten zelfs?). Hoop ook zo dat MGMT zich binnenkort weer eens laat zien, maar eveneens wishful thinking.
Zijn aan een nieuwe plaat bezig zeiden ze eerder dit jaar, en gaan dit jaar al wel spelen. Als ze deze zomer kwamen hadden we er al wel iets van gehoord denk ik. De EU-festivals zal eerder voor volgende zomer zijn denk ik. (had het over MGMT als dat niet duidelijk was)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Er zitten toch een hoop franse acts in die WLG lineup. Niet veel acts in mijn straatje in ieder geval.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Durf er wel een paar centen op te zetten dat aphex twin een dagje komt afsluiten....
Dat vind ik nu eens een gewaagde uitspraak. Als die komt, trakteer ik jou een biertje!

EDIT: komt hij niet, dan mag jij mij er eentje betalen! ;)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Er zitten toch een hoop franse acts in die WLG lineup. Niet veel acts in mijn straatje in ieder geval.
Wat franse bands betreft (niet dat ze op We Love Green staan, maar bon) hoop ik van harte op Meule en Slift. Liefst beide in de nacht!
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Misschien een stomme vraag, maar hoeveel tickets kun je kopen als je je geregistreerd hebt voor de pre-sale?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken