Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Misschien is én Depeche Mode én The Cure een beetje te veel van het goede (en een gelijkaardig vaatje) voor een festival als Primavera?
Kan wel dat bv. Depeche Mode en Blur echt al heel lang vastlagen. En dat ze dan moesten kiezen tussen The Cure of Kendrick Lamar omdat beide financieel en programmatisch gewijs niet meer kon. Dat is een scenario in welke ik het perfect zou begrijpen dat ze The Cure laten schieten
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Misschien is én Depeche Mode én The Cure een beetje te veel van het goede (en een gelijkaardig vaatje) voor een festival als Primavera?
Maar vorig jaar hadden ze ook gewoon én Cave én The Strokes én Pavement én Massive Attack én The National. Niet dat die allemaal hetzelfde kaliber zijn qua kost, maar wel qua fanbase, genre. Alternatieve namen, you know.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Kan wel dat bv. Depeche Mode en Blur echt al heel lang vastlagen. En dat ze dan moesten kiezen tussen The Cure of Kendrick Lamar omdat beide financieel en programmatisch gewijs niet meer kon. Dat is een scenario in welke ik het perfect zou begrijpen dat ze The Cure laten schieten
Maar dan wél Calvin Harris? Die vent komt ook niet voor niets natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Elke keer als ik een vette naam zie passeren, dan denk ik.. Maar waarom zou PS die dan niet hebben als ze al zo veel moeite hadden met het bijeen sprokkelen van hun headliners?
Ja, exact dit. En dan had ik ze ook wel op een Rock Werchter bv verwacht, ipv weer de RHCP.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Ja, exact dit. En dan had ik ze ook wel op een Rock Werchter bv verwacht, ipv weer de RHCP.
We kunnen natuurlijk elke kanshebber afschieten tot we een ons wegen maar er gaan daar toch echt 3 headliners staan he. En er zal ook een reden zijn waarom de aankondiging zo laat valt, en werd uitgesteld.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
The Cure wel op BKS en niet op Primavera en RW en andere festivals die al hun line up hebben, zou imo alleen kunnen als ze BKS gaan gebruiken als opwarmshow naar Glastonbury toe. Maar op Glastonbury speelde ze in 2019 nog, dus dat scenario zal het ook niet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
We kunnen natuurlijk elke kanshebber afschieten tot we een ons wegen maar er gaan daar toch echt 3 headliners staan he. En er zal ook een reden zijn waarom de aankondiging zo laat valt, en werd uitgesteld.
Dat eerste helemaal mee eens, maar ik verwacht gewoon dat dat drie namen zijn die we al langer verwachten. Dat tweede, tja. Ze laten wel meer vallen in de marketing en de loop naar het festival.

Dat The Cure dan alleen op BKS staat en niet op andere grote festivals lijkt me gewoon sterk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Dat eerste helemaal mee eens, maar ik verwacht gewoon dat dat drie namen zijn die we al langer verwachten. Dat tweede, tja. Ze laten wel meer vallen in de marketing en de loop naar het festival.

Dat The Cure dan alleen op BKS staat en niet op andere grote festivals lijkt me gewoon sterk.
Mja, The Cure zou in 2020 ook alléén op Opener gestaan hebben en verder niks. Maar we zien wel. Zeg nu ook niet dat de kans op die band mega is maar blijf me afvragen waarom we zo lang hebben moeten wachten op de lineup. Daar zit een reden achter natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Mja, The Cure zou in 2020 ook alléén op Opener gestaan hebben en verder niks. Maar we zien wel. Zeg nu ook niet dat de kans op die band mega is maar blijf me afvragen waarom we zo lang hebben moeten wachten op de lineup. Daar zit een reden achter natuurlijk.
Ik ben ook reuzebenieuwd wat de reden is dat ze zo lang wachten, maar ik durf er m'n hand niet voor in het vuur te steken dat dit met 1 (of meerdere) headliner(s) te maken heeft. Kan ook zijn dat het komt door het ontbreken van headliners, en dat ze ervoor kiezen om juist mensen te overtuigen met de gehele line-up in de breedte.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ik ben ook reuzebenieuwd wat de reden is dat ze zo lang wachten, maar ik durf er m'n hand niet voor in het vuur te steken dat dit met 1 (of meerdere) headliner(s) te maken heeft. Kan ook zijn dat het komt door het ontbreken van headliners, en dat ze ervoor kiezen om juist mensen te overtuigen met de gehele line-up in de breedte.
Denk eerlijk gezegd niet dat ze moesten wachten op een headliner. Denk gewoon in het totaal een erg moeilijk boekingsproces dat hen parten speelt. Waarschijnlijk links en rechts iets belangrijk dat is weggevallen en dan krijg je dit.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Denk dat Mad Cool nog GnR en Stormzy (ook nog iets in te halen daar) moet bekend maken.
Ding was wel dat er nu een onafhankelijk gerucht rondging van juist een stadion optreden van GnR dacht ik. Maar Spanje is wellicht groot genoeg voor 2 concerten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken