Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Wilco eind augustus naar TivoliVredenburg. Die kunnen we dus afschrijven voor BKS (als ze nog in beeld waren...)
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
na het berich van mattman deze ochtend, zie ik The Cure als main suspect... zal eens tijd worden voor BKS imo
en dan Chemical Brothers,, Iggy Pop of Kings of Leon

maar verder geen idee 😅
The Cure zou inderdaad erg tof zijn, maar durf er nog niet op te hopen. Voor hetzelfde geld zitten we morgen toch met Liam en the 1975....
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Is uit een mail van dit weekend:

FoOAR8iXwAkA8US


Album nieuws is het meest logisch, er moet ook nog een Noord-Amerikaanse tour worden aangekondigd.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Stel je voor dat ze die uit hun hoed toveren. Ik denk niet dat iemand dit in zijn lijstje staan heeft in het BKS voorspel.
Helemaal niemand! Wat een dikke punten had je gescoord als je die er als enige op had gezet met de verdubbelaar erop ;)

Maar goed het is nog allerminst zeker. Ik ben wel erg benieuwd, zou wel een naam zijn die past en waarvan het niet gek is dat BKS er hun eerste aankondiging van laat afhangen. (Hoewel ik nog steeds voor een andere communicatiestrategie had gekozen maar dat is een andere discussie)
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
Ik gok voor The Cure (eindelijk) op (die) albumaankondiging en eventueel aankondiging van een Amerikaanse tour. Europese festivals voor 2024 denk ik.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.995
3.678
Zou toch prachtig zijn als we morgen een naam krijgen die we totáál niet verwachten. Hoelaat eigenlijk? 11 uur?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Even disclaimer: Mn laatste post hierboven was natuurlijk n grapje. Het is eigenlijk wel cool dat wij, hier op dit forum, nog steeds niet echt weten wat de uiteindelijke headliners zijn die morgen bekend gemaakt worden....
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
594
428
The Cure zou een van de weinige acts die het eindeloze uitstel van de line-up zou kunnen verklaren.

Alsnog een tikkeltje te duur voor BKS schat ik zo in...
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Zou een mooie boeking zijn, maar het lijkt me niet realistisch.. Denk dat er dan ook een hoop andere festivals in Europa zouden zijn die deze naam al bekend hadden gemaakt.

Nieuw album en dan terugkomen in 2024 lijkt me meer voor de hand liggend. Maar leuk weer zo’n nieuwe naam die de gemoederen tot morgen bezighoudt :D
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.876
6.053
The Cure?

Lijken te hinten naar nieuwe shows. Zou me eigenlijk niet zo héél hard verbazen...
Elke keer als ik een vette naam zie passeren, dan denk ik.. Maar waarom zou PS die dan niet hebben als ze al zo veel moeite hadden met het bijeen sprokkelen van hun headliners?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Elke keer als ik een vette naam zie passeren, dan denk ik.. Maar waarom zou PS die dan niet hebben als ze al zo veel moeite hadden met het bijeen sprokkelen van hun headliners?
Misschien is én Depeche Mode én The Cure een beetje te veel van het goede (en een gelijkaardig vaatje) voor een festival als Primavera?
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
594
428
Plus dat The Cure vrij harde eisen hebben qua optredens, met name dat ze lekker lang willen spelen. Kan me voorstellen dat Primavera daar niet aan wil, maar BKS bijvoorbeeld wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken