Best Kept Secret 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
FKA twigs en Bicep op Melt, zie ze allebei ook wel op bks staan, vooral FKA twigs! Daar zou ik zo een dagticket voor halen
Bicep had ik al in m'n mock staan, verwacht die ik ook wel als ticketverschuiver. Twigs kan ook wel, zijn' r tourdata niet altijd heel schaars?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Maar erg vriendelijk is het niet, hoe je het ook wendt of keert.
Tsja continu zuigen op een forum is ook niet vriendelijk. Sure ik ben niet heilig in dit soort discussies. Maar als zelf sfeerbeheer hier de vreemdste uitspraken doet dan mag er ook welleens wat over gezegd worden. Moderatie mag ook plaats vinden om een topic op niveau te houden, niet alleen wanneer het uit de hand loopt. Vervolgens komen de Werchter vriendjes weer om de hoek kijken en is het weer klaar. Uitspraken als Passébo helpen daar ook niet echt bij.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
En dit is waarom er dus vaker een meetup moet zijn, kan je in het echt zien dat iedereen ook maar gewoon een muziekliefhebber is die graag artiesten wil zien. Dat herinnert me eraan, de laatste FL-meetup die ik heb meegemaakt was DTRH 2019.
Op DTRH 22 was er nauwelijks iemand ondanks dat er wel veel hype in de subthread was en redelijk wat mensen gingen. 😕
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
En dan quote je dit van Indiaan, alrightyy.
Dit bedoel ik dus. Dit soort opmerkingen dus. En als je er wat van zegt dan heeft Indiaantje het weer gedaan. Maar ondertussen zit deze gebruiker continu te zuigen in het Werchter topic, in het Core Topic en in het concerten topic.

En ja er komen likes op zijn posts van dezelfde personen zoals altijd. Hier moet dus tegen opgetreden worden door sfeerbeheer. Maar dat gebeurt dus nooit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.632
Mensen of opmerkingen ''dommig'' noemen is niet oké. Net als zeggen dat mensen zuigen. Niks mis met een felle discussie maar dat op de man af spelen is gewoon not done. Vandaar mijn reactie gister. Excuus daarvoor Indiaan als dat wat fel of vervelend overkwam. Had zelf ook wat vriendelijker mogen zijn in die reactie. :)

Laten we gewoon allemaal vriendelijk blijven en niet neerhalen. Wordt het forum een stuk leuker van. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Raskolnikov

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
Dit bedoel ik dus. Dit soort opmerkingen dus. En als je er wat van zegt dan heeft Indiaantje het weer gedaan. Maar ondertussen zit deze gebruiker continu te zuigen in het Werchter topic, in het Core Topic en in het concerten topic.

En ja er komen likes op zijn posts van dezelfde personen zoals altijd.
Je duikt met twee voeten vooruit een onderwerp in, krijgt weerwoord en wordt dan wanneer het te veel wordt vaak persoonlijk. Telkens opnieuw. Zoals je zelf zegt, geen heilig boontje. Dat dan net iemand een punt tracht te maken over toxiciteit is gewoonweg ironisch.

En ik lees en plaats reacties nog steeds waar ik zelf wel wil lmao. En woorden als "Maar ondertussen zit deze gebruiker continu te zuigen" helpt echt niet.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: jopkins en Oasiss

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.703
2.350
Kenan Thompson Popcorn GIF by Saturday Night Live
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Je duikt met twee voeten vooruit een onderwerp in, krijgt weerwoord en wordt dan wanneer het te veel wordt vaak persoonlijk. Telkens opnieuw. Zoals je zelf zegt, geen heilig boontje. Dat dan net iemand een punt tracht te maken over toxiciteit is gewoonweg ironisch.

En ik lees en plaats reacties nog steeds waar ik zelf wel wil lmao.
Kijk dit dus, gelijk weer smijten met woorden als toxiciteit. Zo typisch en waarom weinig users hier tegen je in durven te gaan. Ik heb al meerde DM’s gehad die vonden dat ik gelijk had als ik een keer tegen je in ging. Maar niemand heeft zin om het hier te plaatsen om voor alles of nog wat neergezet te worden. Over toxciteit gesproken…
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Mensen of opmerkingen ''dommig'' noemen is niet oké. Net als zeggen dat mensen zuigen. Niks mis met een felle discussie maar dat op de man af spelen is gewoon not done. Vandaar mijn reactie gister. Excuus daarvoor Indiaan als dat wat fel of vervelend overkwam. Had zelf ook wat vriendelijker mogen zijn in die reactie. :)

Laten we gewoon allemaal vriendelijk blijven en niet neerhalen. Wordt het forum een stuk leuker van. :)
Zuigen als in bloed onder je nagels vandaan halen, mag je dat ook niet zeggen? Verder eens hoor.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Tsja continu zuigen op een forum is ook niet vriendelijk. Sure ik ben niet heilig in dit soort discussies. Maar als zelf sfeerbeheer hier de vreemdste uitspraken doet dan mag er ook welleens wat over gezegd worden. Moderatie mag ook plaats vinden om een topic op niveau te houden, niet alleen wanneer het uit de hand loopt. Vervolgens komen de Werchter vriendjes weer om de hoek kijken en is het weer klaar. Uitspraken als Passébo helpen daar ook niet echt bij.
Dit bedoel ik dus. Dit soort opmerkingen dus. En als je er wat van zegt dan heeft Indiaantje het weer gedaan. Maar ondertussen zit deze gebruiker continu te zuigen in het Werchter topic, in het Core Topic en in het concerten topic.

En ja er komen likes op zijn posts van dezelfde personen zoals altijd. Hier moet dus tegen opgetreden worden door sfeerbeheer. Maar dat gebeurt dus nooit.
Woordgrapjes moeten de ban in, en als ik reacties like waar ik het mee eens ben, moet sfeerbeheer daartegen optreden. Helder. Zo komt het forum vast weer "op niveau".
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V en Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Woordgrapjes moeten de ban in, en als ik reacties like waar ik het mee eens ben, moet sfeerbeheer daartegen optreden. Helder. Zo komt het forum vast weer "op niveau".
Het is slechts een van de vele voorbeelden. Idem geld voor de Merol opmerking. Maar hij is hier ook al vaker door andere gebruikers er op aangesproken hoor, dus het komt niet enkel
via mij. En deze discussie duurt ook weer te lang door slechte moderatie, opnieuw. Het is aan jezelf of je je aangesproken voelt of niet.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
FKA twigs en Bicep op Melt, zie ze allebei ook wel op bks staan, vooral FKA twigs! Daar zou ik zo een dagticket voor halen
FKA twigs gaat het niet worden voor BKS. Staat in hetzelfde weekend op Primavera Madrid, Primavera Porto en op Melt.
Wordt Lowlands denk ik.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
FKA twigs gaat het niet worden voor BKS. Staat in hetzelfde weekend op Primavera Madrid, Primavera Porto en op Melt.
Wordt Lowlands denk ik.
Het is niet helemaal uitgesloten, maar kans is inderdaad wel klein, helaas. 7 juni staat ze in Porto, 10 juni in Madrid. 8, 9 of 11 op Melt. 9 of 11 blijft dus in principe vrij, maar het wordt dan wellicht wel wat te veel van hot naar her.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.499
6.318
Het is niet helemaal uitgesloten, maar kans is inderdaad wel klein, helaas. 7 juni staat ze in Porto, 10 juni in Madrid. 8, 9 of 11 op Melt. 9 of 11 blijft dus in principe vrij, maar het wordt dan wellicht wel wat te veel van hot naar her.
Ik zou het niet per se uitsluiten. Maar denk ook wel dat ze haar boeking van Pkp 2020 gaat inhalen, en dan lijkt Lowlands logischer...
 

B. van Doorstarters

Playlistbediener
22 dec 2022
6
5
Hamilton Leithauser was al geboekt voor een van de corona-edities. Tot nu toe heeft the Walkmen een groot gat tussen de Amerikaanse concerten in mei, en het Paredes de Coura in augustus. Zou dat echt een mooie boeking vinden!
Peter Matthew Bauer (o.a orgel in The Walkmen) heeft solo ooit op BKS gestaan. Ook heb ik zijn muziek meerdere edities voorbij horen komen op de mainstage dus er is sympathie vanuit de organisatie. :) Wat mij betreft mag The Walkmen headlinen. ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Lowlands heeft dan ook wel leuke kaarten achter de hand dit jaar dan, benieuwd of die ze ook gaat spelen. Ik hoop ook dat BKS iets als een Pusha T of JPEmafia proberen te halen dit jaar. Een goede hip hop naam miste vorige editie ook wel een beetje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken