Best Kept Secret 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Je hebt het continu over The White Lies maar die zijn toch sowieso geen headliner voor een festival als BKS maar eerder een band die wat eerder op de dag speelt?
The White Lies? Neem gewoon de moeite om het terug te lezen. Het ging niet over White Lies, waar ik het niet over had maar waar na gevraagd is. Just my point.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik heb er inmiddels echt spijt van dat ik de naam White Lies ooit in dit forum heb laten vallen :ROFLMAO:
Die naam werkt blijkbaar als een soort rode lap op sommige mensen hier. Als ze er uiteindelijk toch staan lach ik me dood in ieder geval.

Je mag het niet eens zijn met mijn muzieksmaak of over wat voor zalen een band kan vullen, maar dat zijn randzaken in dit geval. Waar ik naar vroeg ging helemaal niet om White Lies of om Placebo of wie dan ook. Ik ben gewoon oprecht benieuwd waar het idee vandaan komt dat muziek niet subjectief is. Ik heb die oudere discussies serieus nooit meegemaakt, dus dan lijkt het me meer dan logisch dat ik om wat toelichting vraag.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Over waarschijnlijke en onwaarschijnlijke headliners gesproken: het viel me net pas op dat NxWorries (Anderson.PAAK en Knxwledge) bij de aankondiging op Northside als headliner zijn aangekondigd.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
Ja wat mij betreft laten we White Lies en Placebo achter ons.

Björk, Little Simz, Pulp, Young Fathers, The Walkmen, The Cure en FKA Twigs zijn namen waar het om moet gaan.

En NxWorries idd.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en mattman

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Ik heb er inmiddels echt spijt van dat ik de naam White Lies ooit in dit forum heb laten vallen :ROFLMAO:
Die naam werkt blijkbaar als een soort rode lap op sommige mensen hier. Als ze er uiteindelijk toch staan lach ik me dood in ieder geval.
Doel bereikt. ;)Noem nooit White Lies in dit forum. Al heeft Martijn vandaag een goede poging gedaan om het nog erger te maken....
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Ja wat mij betreft laten we White Lies en Placebo achter ons.

Björk, Little Simz, Pulp, Young Fathers, The Walkmen, The Cure en FKA Twigs zijn namen waar het om moet gaan.

En NxWorries idd.
Hamilton Leithauser was al geboekt voor een van de corona-edities. Tot nu toe heeft the Walkmen een groot gat tussen de Amerikaanse concerten in mei, en het Paredes de Coura in augustus. Zou dat echt een mooie boeking vinden!
 
  • Leuk
Waarderingen: B. van Doorstarters

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Interpol lijkt me ook wel echt een serieuze kanshebber nu, die staan in hetzelfde weekend op Sideways in Helsinki.
Die mogen de Two wel weer af komen sluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Interpol lijkt me ook wel echt een serieuze kanshebber nu, die staan in hetzelfde weekend op Sideways in Helsinki.
Die mogen de Two wel weer af komen sluiten.
Hee, nieuwe namen voor Sideways. Naast Interpol wel veel Finse namen. Al zou een sunset rollercoaster misschien nog iets kunnen zijn voor BKS.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.631
Over waarschijnlijke en onwaarschijnlijke headliners gesproken: het viel me net pas op dat NxWorries (Anderson.PAAK en Knxwledge) bij de aankondiging op Northside als headliner zijn aangekondigd.
Poh, dat zou ik echt te gek vinden zeg. Zijn die beschikbaar in het BKS weekend?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.499
6.318
Passé….. 😆 Wat was Placebo vet op TW Classic afgelopen jaar. BKS en het publiek mogen dankbaar zijn als Placebo wil komen spelen op BKS komende zomer.
Ja voor mij zijn die passé. Die waren top tot ongeveer 2006 en dan was het over. Dat geroutineerd, ongeïnspireerd afwerken van die setlist elke avond opnieuw, neen. Hoeft voor mij niet meer.
Ik vond TWC een slap afkooksel van wat ze ooit waren, niet meer.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.532
1.334
Ja voor mij zijn die passé. Die waren top tot ongeveer 2006 en dan was het over. Dat geroutineerd, ongeïnspireerd afwerken van die setlist elke avond opnieuw, neen. Hoeft voor mij niet meer.
Ik vond TWC een slap afkooksel van wat ze ooit waren, niet meer.
Je begon zo goed dat ze voor jou Passébo zijn. En daarna geef je wederom je mening weer alsof het feiten zijn. Alsof jij ze avond na avond ziet.

Dat het voor jou niet meer hoeft is prima. Succes met je PH waarde.
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
42
32
Grappig dat Raskolnikov juist met de Editors komt in de vergelijking met Placebo. Het optreden van Placebo afgelopen jaar op werchter classic deed me nl. het allermeeste denken aan het optreden van Editors 6 à 7 jaar ervoor in de hmh (of was het ziggo). Technisch perfect, goed gezongen, best wel goede crowd participatie, goed geluid etcetc. maar ik vroeg me af..waarom doet dit me helemaal niets ? Zijn het nu alleen de smaken die verschillen ? Of waarom ervaar ik dit zo vreemd en anders dan veel andere aanwezigen, die het wel mooi vinden ? De mysteries van la Musica.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Grappig dat Raskolnikov juist met de Editors komt in de vergelijking met Placebo. Het optreden van Placebo afgelopen jaar op werchter classic deed me nl. het allermeeste denken aan het optreden van Editors 6 à 7 jaar ervoor in de hmh (of was het ziggo). Technisch perfect, goed gezongen, best wel goede crowd participatie, goed geluid etcetc. maar ik vroeg me af..waarom doet dit me helemaal niets ? Zijn het nu alleen de smaken die verschillen ? Of waarom ervaar ik dit zo vreemd en anders dan veel andere aanwezigen, die het wel mooi vinden ? De mysteries van la Musica.
Ik denk dat het bij zo’n show wel kan verschillen wat voor gevoelens het bij iemand oproept ja. Er komen hier op het forum toch zovaak totaal verschillende ervaringen van dezelfde show voorbij. Moeten we altijd de meest kritische versie voor de meest ware aannemen? Als alles op zich technisch goed was, moet je soms ook een beetje zelf het feestje maken om er wat bij te gaan voelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken