Best Kept Secret 2023

Lion

Support act
7 mrt 2017
836
1.773
Het begint echt tijd te worden voor de namen is het niet. Nog even en we hopen hier op Kensington als headliner om de honger te stillen.
Voor BKS15 werden de eerste namen pas in februari van dat jaar bekend gemaakt. Ik ben erg benieuwd naar de gemoedstoestand hier als ze weer zoiets flikken. ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Voor BKS15 werden de eerste namen pas in februari van dat jaar bekend gemaakt. Ik ben erg benieuwd naar de gemoedstoestand hier als ze weer zoiets flikken. ;)
Hebben ze maar 4 maandjes in totaal om tickets te verkopen. 😅 Als je ziet hoe traag BKS doorgaans verkoopt, zou dat anno 2023 veel en veel te laat zijn. Maken ze dezelfde fout als Werchter met hun Encore.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.804
Ik schat dat ze gewoon volgende week net voor de kerstperiode de boel weer in gang trekken. Maar ik denk ook dat jullie jullie verwachtingen wat moeten verlagen. Blur, Rosalia, Sigur Ros.. Een Ben Howard kan even goed gewoon BKS headlinen. Eigenlijk nooit begrepen waarom een festival van ochot 20.000 bezoekers 7, 8 podia nodig heeft/had.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Ik schat dat ze gewoon volgende week net voor de kerstperiode de boel weer in gang trekken. Maar ik denk ook dat jullie jullie verwachtingen wat moeten verlagen. Blur, Rosalia, Sigur Ros.. Een Ben Howard kan even goed gewoon BKS headlinen. Eigenlijk nooit begrepen waarom een festival van ochot 20.000 bezoekers 7, 8 podia nodig heeft/had.
25K maar soit.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
Ik tel meestal maar een 5-tal "echte" podia hoor. Sommige zijn vaak meer hangout-spots ipv echt stages.

De THREE en FIVE hoe ze waren in periode 2017, 2018 moet gewoon terugkomen. Qua indeling bleven dat de beste jaren als je het mij vraagt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.763
1.370
De week er op in Spanje oa: Incubus, Iggy Pop, The Undertones, Lucinda Williams, Melvins, Lucero, The Nude Party,...

Niet allemaal typische BKS namen maar een of 2 uit dat lijstje zou wel perfect kunnen lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
The Undertones zou ik wel graag zien. En Os Mutantes en Calexico zouden ook wel op BKS kunnen denk ik.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
The Undertones zou ik wel graag zien. En Os Mutantes en Calexico zouden ook wel op BKS kunnen denk ik.
Os Mutantes zou echt top zijn. The Undertones is ook vergane glorie ben ik bang, maar altijd gezellig om erbij te hebben!
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Ik schat dat ze gewoon volgende week net voor de kerstperiode de boel weer in gang trekken. Maar ik denk ook dat jullie jullie verwachtingen wat moeten verlagen. Blur, Rosalia, Sigur Ros.. Een Ben Howard kan even goed gewoon BKS headlinen. Eigenlijk nooit begrepen waarom een festival van ochot 20.000 bezoekers 7, 8 podia nodig heeft/had.
Akkoord. Maar als je de voorbije jaren ook Radiohead, Arctic Monkeys (2x) én Nick Cave kan boeken, dan verwacht je op z’n minst toch 1 ‘topnaam’.

Sigur Ros stond er al eens, dus zo vreemd zou dat niet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Dr. Hannibal

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
Os Mutantes zou echt top zijn. The Undertones is ook vergane glorie ben ik bang, maar altijd gezellig om erbij te hebben!
Ik heb van beide eerlijk gezegd geen idee hoe goed ze nog zijn qua optredens. Maar beide luister ik met enige regelmaat. Geldt overigens ook voor Pretenders die op datzelfde Spaanse festival staan, maar als ze alledrie komen dan wordt BKS een soort Bospop, dat moeten we natuurlijk niet willen .
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
387
208
Akkoord. Maar als je de voorbije jaren ook Radiohead, Arctic Monkeys (2x) én Nick Cave kan boeken, dan verwacht je op z’n minst toch 1 ‘topnaam’.

Sigur Ros stond er al eens, dus zo vreemd zou dat niet zijn.
Lijkt mij persoonlijk ideaal om op zondagavond één knaller te hebben qua headliner. En de rest van het weekend in de breedte een goede line-up. Ipv drie grote headliners die ten koste gaan van de breedte.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.971
2.721
Ik heb van beide eerlijk gezegd geen idee hoe goed ze nog zijn qua optredens. Maar beide luister ik met enige regelmaat. Geldt overigens ook voor Pretenders die op datzelfde Spaanse festival staan, maar als ze alledrie komen dan wordt BKS een soort Bospop, dat moeten we natuurlijk niet willen .
The Undertones hebben sowieso niet meer de originele zanger, wat veel van de lol er al vanaf haalt, al hebben ze verder nog redelijk wat van de leden uit de hoogtijdagen. Os Mutantes lijken nog maar één origineel lid te hebben, maar het klinkt zo op het eerste gehoor nog vrij goed live.
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.936
Akkoord. Maar als je de voorbije jaren ook Radiohead, Arctic Monkeys (2x) én Nick Cave kan boeken, dan verwacht je op z’n minst toch 1 ‘topnaam’.

Sigur Ros stond er al eens, dus zo vreemd zou dat niet zijn.
Ik zie ook niet echt in waarom Blur - Rosalia - Sigur Ros opeens teveel gevraagd zou zijn inderdaad. Dat rijtje zit qua prijs en ticket verkoop eerder onder de headliners van eerdere affiches dan erboven, naar mijn beleving.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
Ja, van die drie is eigenlijk alleen Blur van die drie een grotere naam voor mijn gevoel.

Sigur Ros is op elk ander festival ook geen headliner en speelde hier in een (niet uitverkocht) Afas. Rosalia is ook een Afasact.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken