Best Kept Secret 2023

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Jammer dat een act als Sylvana Simons werd geprogrammeerd / ontvangen met luid enthousiasme. Dit heeft niks met een DJ set / act te maken. Geen enkel nummer werd gemixt...
 
Laatst bewerkt:
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman, yumi en elo

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Verder over de rest:
- Er was ineens een rij voor de ingang op vrijdagochtend. Deze rij stond op een moment zelfs stil. Dit heb ik nog nooit meegemaakt op BKS. Wat ging er mis?
- De camping is nog steeds de beste festivalcamping van het land.
- Waar is de food line up of minimaal een kaartje met alle stands te vinden?
- Het aantal WC's en watertappunten was voldoende voor het aantal mensen. Hier kan Lowlands wat van leren.
- Ieder jaar komen er wat kleine stages met randprogrammering bij. Hopelijk zorgt dit ervoor dat de mensen die bij concerten staan echt voor die act komen. Ik heb er zelf niks mee. De Floor vind ik wel leuk, maar zelden geweest.
- Coca-Cola Company ipv Fritz is jammer, maar het zal wel geld schelen.
- Het was soms lastig eten zoeken waar je goed vol van zat. De dingen die het beste vullen waren toch de pizza van Old Scuola en Roll&Bowl. Krimpflatie?
- Ondanks het vaak benoemde stof eindelijk lekker zwemmen!

Het was een mooi weekend met genoeg te ontdekken, de beste opkomende artiesten van het moment en wat gevestigde namen te zien! Ook qua genres lijkt het wat te verbreden, zoals in het interview met Maurits wordt genoemd. Op naar volgend jaar!
De fish & chips van het viskraam waren ook zeer vullend, wel nogal zout ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
We hebben regelmatig kritiek gehad op Maurits en dat was niet altijd onterecht maar dit interview is gewoon goed. Daarnaast vind ik zijn visie op het festival qua ontwikkeling in de toekomst niet verkeerd. Dit geeft vertrouwen. Daarnaast geniet ik enorm van zijn bevlogenheid en energie. Hij straalt echt betrokkenheid uit bij het festival.
100% eens. De man is echt wel bezig om van dit festival iets goed draaiends te maken. De stijl en manier van aanpak (remember de aankondigingen en de taal op sociale media) komt niet altijd goed over, maar de bedoeling en drive is er absoluut.

En kutnamen zijn er altijd geweest, ieder jaar. Goldband mag dan wel een doorn zijn geweest. Ergens begrijp ik het ook wel dat ze dit gedaan hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi, yumi en Jelle

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
100% eens. De man is echt wel bezig om van dit festival iets goed draaiends te maken. De stijl en manier van aanpak (remember de aankondigingen en de taal op sociale media) komt niet altijd goed over, maar de bedoeling en drive is er absoluut.

En kutnamen zijn er altijd geweest, ieder jaar. Goldband mag dan wel een doorn zijn geweest. Ergens begrijp ik het ook wel dat ze dit gedaan hebben.
De eerste editie had nota bene Macklemore.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
De fish & chips van het viskraam waren ook zeer vullend, wel nogal zout ^^
Grappig ja, ik had juist vaker het idee dat ik wel flinke porties kreeg (Pasta, Kimchi fries, Pho, Okonomiyaki, Vietnamese noodle salade etc.)
Maar misschien ben ik gewoon geen grote eter meer.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Het magazine dat je in de ingang kreeg was wel leuk, maar van mij mochten ze gerust de timetable op de middenpagina gezet hebben. Dat was dan makkelijk om uit te scheuren en mee te nemen in je broekzak. Of ben ik teveel van de oude stempel?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Het viel mij op in de app dat de kaart een JPEG was en dus erg onscherp bij het inzoomen, waardoor ik echt even moest zoeken waar ik nou vinyl-platen kon kopen onder andere. Dit deed mij als gecertificeerd cartograaf erg pijn...

Was overigens erg fan van de Karma Kebab wederom. Heeft iemand zich nog gewaagd aan een portie mosselen bij 30+ graden?
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Jammer dat een act als Sylvana Simons werd geprogrammeerd / ontvangen met luid enthousiasme. Dit heeft nika met een DJ set / act te maken. Geen enkel nummer werd gemixt...
Is toch gewoon lachen. Blijkbaar vonden mensen het leuk. Is The Floor verder wel serieuze programmering dan? Gaat er toch om dat het een feestje is daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Het magazine dat je in de ingang kreeg was wel leuk, maar van mij mochten ze gerust de timetable op de middenpagina gezet hebben. Dat was dan makkelijk om uit te scheuren en mee te nemen in je broekzak. Of ben ik teveel van de oude stempel?
Er was voor zover ik weet ook geen timetable uitgedeeld toch? Heb dat magazine al aardig snel weggegooid en daarmee per ongeluk ook mijn zelf uitgeprinte clashfinder, wat een beetje onhandig was. Vind het niet chill om steeds m'n telefoon te moeten pakken om de timetable te bekijken.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
560
Jammer dat een act als Sylvana Simons werd geprogrammeerd / ontvangen met luid enthousiasme. Dit heeft nika met een DJ set / act te maken. Geen enkel nummer werd gemixt...
Maar dit is toch al vanaf de eerste editie? The Floor (voorheen FOUR) is sowieso een stage waar het met af en toe een uitzondering niet draait om het mixen maar gewoon om de plaatkeus, waar ook bekende namen staan. Dit jaar o.a. ook Personal Trainer en VPRO Flowerboy die zo'n set deden. En Tramhaus in de Casbah.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
En daarna een Kaleo, Carly Rae Jepsen, Merol. Dat doen ze om mensen op het forum te sarren. levert altijd spektakel op hier. Benieuwd wie ze voor 2024 voor deze rol uitnodigen.
En nog veel erger dan die 3 tezamen: Royal Blood, brrr. Over pure Pinkpop core gesproken.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.286
3.863
En daarna een Kaleo, Carly Rae Jepsen, Merol. Dat doen ze om mensen op het forum te sarren. levert altijd spektakel op hier. Benieuwd wie ze voor 2024 voor deze rol uitnodigen.
Misschien halen ze een lang vergeten en overbodige rapper tevoorschijn. De horror...
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
151
298
Is toch gewoon lachen. Blijkbaar vonden mensen het leuk. Is The Floor verder wel serieuze programmering dan? Gaat er toch om dat het een feestje is daar.
Het gaat in mijn ogen niet om een feestje, maar om of opkomende dj's/stromingen te leren kennen (amapiano vorig jaar schiet me direct te binnen) of om bekende mensen hun muzieksmaak te laten horen. Dat was eerder Spinvis, Tim Knol, Torre Florim (kunnen ook niet draaien) en nu toevallig Sylvana Simons. En de keuze voor haar is wat mij betreft prima te verantwoorden gezien de bekendheid die ze heeft en omdat iedereen ook weet dat ze veel liefde voor muziek heeft. Verder: een topvrouw.

Eigenlijk meer een reactie op Gloaming, overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Ik vind The Floor nog wel een toffe plaats. Zelfs die Playground Love vind ik tof om langs te lopen. Lang ga ik nooit op deze plaatsen zijn, maar ze mogen er wel zijn van mij.

Die area achter de Muziekgieterij waar ze franse Chanson en Frans Bauer e.d. draaien, mogen ze wel snel opdoeken van mij. Geen idee of het daar constant zo'n muziek was, of dat ik gewoon een paar keer op een slechte moment passeerde.
 

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Carly Rae Jepsen is nog een iconischere boeking dan Aphex Twin.

En ik heb echt een leuk uurtje gehad bij Sylvana Simons, wat een heerlijk mens!!
Liefde voor deze reactie, want vaak voelt dat hier als de minderheid.

Als ik sommigen hier moet geloven kent muziek maar twee standjes: zweten in de casbah of navelstaren.

Je zou maar eens een keer dansen bij de Floor of even plezier maken bij Goldband met je vrienden die je meesleurt naar een festival (waar 90% van de acts gewoon prachtige indie acts zijn).
 
Laatst bewerkt:

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
111
105

Gebruikers die dit onderwerp bekijken