Ik kan over DTRH niet meepraten, maar je hebt gelijk natuurlijk in de zin dat het allemaal nog veel erger kan. Toch ben ik op Lowlands net zo snel van de Alpha bij de Bravo als dat ik op BKS van de TWO bij The Secret ben. Veel zal het elkaar niet ontlopen, terwijl er op Lowlands toch een stuk meer volk rondloopt. En het feit dat die Floor zo centraal ligt terwijl dat eerst een toplocatie was voor de THREE is mij ook een doorn in het oog.Tja is ook beetje gezeik om niks: je kan gewoon in 10-15 minuten van de Secret naar een topplek op de One lopen en dan is de One al veel eerder goed te volgen.
Daarnaast zijn er meerdere looproutjes, kom je langs veel eettentjes, barren, een toilet bij de Secret en dat geniaal geplaatste WC eiland tussen de Floor en de One dus zelfs dat zit goed in elkaar. Loop je naar de Two dan kan je door het bos en heb je meteen de mooiste looproute van de grotere festivals in Nederland te pakken.
Ga eens naar DTRH en probeer van de Teddy Wider naar de Halva te lopen dan ben je zo 30 minuten bezig met die horde aan mensen die daar loopt als het een beetje populaire acts zijn.
Van geluidslekken heb ik dit jaar niet veel last gehad overigens. Alleen bij dat podium van de Muziekgieterij hoorde ik de andere stages wel nadrukkelijk.