Best Kept Secret 2023

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Caroline Polacheck heeft nog steeds niet afgezegd, dus die gaat nu gewoon door toch?

Veel plezier allemaal
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
307
404
Veel plezier allemaal! Het is allemaal niet bij te houden zoveel festivals/losse concerten zijn er in deze periode. Alleen dit weekend al BKS, Grolloo blues festival, MaƱana MaƱana, Bruce Springsteen... je kan niet overal te gelijk zijn šŸ˜…
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Zie op insta dat de prijs van 9 euro voor een sixpack een "special deal" is die alleen geldt tussen 10 en 17 uur. Dus goed om rekening mee te houden als je buiten die tijden naar de spar gaat
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.826
1.738
Het idee dat er zoveel mensen hier op weg zijn naar een prachtig festivalweekend terwijl ik op bureau zit, pikt toch altijd wel een beetje...
Veel plezier gewenst allemaal! Ik kijk al uit naar jullie verslagjes!
Same, voor mij nog een paar weekjes wachten tot ik eindelijk mag. Ben wel heel jaloers. Veel plezier iedereen!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.033
2.661
Iedereen een waanzinnig weekend gewenst, wel beetje uitkijken met zon (boomer aan het woord) En laat ajb wat cider voor mij over voor de zondag. Kurt Vile op het strand met een pint ijskoude cider is de perfecte aftrap van de zomer.
Damn, we hebben dezelfde plannen. Waar haal je cider op bks?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.519
1.984
Vandaag wel een beetje spijt dat ik maar 1 dagje ga, maar desondanks heel veel zin in. Veel plezier allemaal, op naar een mooie. ā¤ļø
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Heel veel plezier allemaal! De FOMO begint toch een klein beetje toe te slaan. Volgend jaar dan maar!
 

tijgerbrood

Nieuw lid
8 jun 2023
4
10
Wat gebeurt er eigenlijk als je bijv een uurtje te vroeg met de auto voor de ingang van het safari resort staat? Mag je dan door of moet je omkeren? Ik wil Sylvana Estrada namelijk liever niet missen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken