Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Sorry en Bumble B Boy de laatste 2 acts die een Muziekgieterij sessie + interview doen trouwens.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.973
548
Die kan je ook zelf eruit halen bij 'Customize Clashfinder' > Stages.
Hmm, als ik dat probeer, werkt het niet. De stages blijven gewoon allemaal zichtbaar.

Edit: de mobiele versie althans, bij de Desktop versie vallen ze inderdaad wel weg.
 

itsdave

Playlistbediener
27 jan 2023
25
39
Hmm, als ik dat probeer, werkt het niet. De stages blijven gewoon allemaal zichtbaar.

Edit: de mobiele versie althans, bij de Desktop versie vallen ze inderdaad wel weg.
Dat wordt dan toch echt je PC onder je arm mee sleuren het terrein op!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.744
2.331
Hmm, als ik dat probeer, werkt het niet. De stages blijven gewoon allemaal zichtbaar.

Edit: de mobiele versie althans, bij de Desktop versie vallen ze inderdaad wel weg.
Heb ze nu wel naar onder gesleept en Sorry / Bumble B. Boy toegevoegd. Er is ook een apart programma voor de Welness/Nietes maar daar zit echt niemand op te wachten denk ik?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.181
Zijn er trouwens nog updates over caroline polachek, en als die niet komt over een eventuele vervanger?
Lijkt erop dat dit van dag tot dag wordt bekeken. Die annuleringen in Parijs en Dublin kwamen ook pas op de dag zelf. Lijkt me niet gemakkelijk voor BKS; als ze niet komt wordt het wel een erge last minute omzetting.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.588
591
Ze zullen vast wel een NL band in reserve hebben staan, zoiets als The Vices ofzo.
 

cybermarco

Playlistbediener
1 sep 2021
33
42
1) You will be allowed to bring soda drinks and low-alcohol (max 15%) beverages, with a maximum of 4,5 litres,(y) onto the campsite. Besides, you can buy a six-pack (ice cold Jupiler) for only €9
Waar vind je die prijs van een koud sixpack? Lees dat nergens terug in de FAQ. Da's dan bij de SPAR zeker. Voor dat geld ga ik niet lopen slepen vanaf huis.

EDIT: Ah, zie t al. Stond in de mail.
 
Laatst bewerkt:

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Zet Unknown Mortal Orchestra maar op die plek, Charlotte Adigery op de plek van UMO, en Personal Trainer op haar plek. En dan schuif je Gretel Hänlyn en Glass Beams door ofzo.
 

Dutchman

Playlistbediener
21 feb 2023
13
20
Waar vind je die prijs van een koud sixpack? Lees dat nergens terug in de FAQ. Da's dan bij de SPAR zeker. Voor dat geld ga ik niet lopen slepen vanaf huis.
Dit staat in de nieuwsbrief (e-mail) van afgelopen vrijdag, 2 juni. :D
 

Bijlagen

  • Ha Bier.jpg
    Ha Bier.jpg
    163,1 KB · Weergaven: 14
  • Leuk
Waarderingen: cybermarco

Marshmallowsz

Campingartiest
29 nov 2022
81
184
Ik vind die sixpack prijs echt prachtig klinken, ben alleen een beetje bang dat die dan na een paar uur op de vrijdag al uitverkocht zijn
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Blikjes frankfurters staan al in het klapkrat! Vind het altijd wel weer een genot om op een festival te ontbijten met een guur blikje knakworsten en een lauw blikje bier. Dit jaar ga ik overigens even testen wat nou het perfecte lauwe blik bier is. Ik heb een halve liter Pitt, Amstel Blond, Gulpener Gladiator en natuurlijk Klok. Dit jaar bedacht ik me ineens dat iets sterker bier sowieso op een wat hogere temperatuur gedronken wordt en dus misschien beter wordt naarmate hij iets langer in de koeltas opwarmt, maar aan de andere kant is een 10% halve liter ook wel weer heftig om je dag mee te beginnen.

Ik wil eigenlijk ook nog even ergens een OOR scoren voor in de tent of tijdens het wachten voor een optreden, maar die is blijkbaar tegenwoordig ook bijna nergens meer in de winkel te koop.
Veltins is lauw ook goed te doen. Tip voor de volgende keer haha
 
  • Haha
Waarderingen: Dutchman

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Veltins is lauw ook goed te doen. Tip voor de volgende keer haha
M'n broertje heeft zojuist ook nog besloten een ticket te kopen dus moet toch nog even naar de winkel voor wat extra bier. Kan de suggesties hier dus wel even kopen allemaal. Misschien nog een Koudvuur van Bax erbij vanwege het BBQ verbod :p.
 

cybermarco

Playlistbediener
1 sep 2021
33
42
Ik vind die sixpack prijs echt prachtig klinken, ben alleen een beetje bang dat die dan na een paar uur op de vrijdag al uitverkocht zijn
Ook alleen tijdens de 'ontbijttijden' beschikbaar :). Wel handig aangezien zelf koffiezetten er niet echt in zit nu je ook geen kleine gasflesjes mag meenemen i.v.m. de droogte. Helaas dus ook geen broodje warme knakworst dit jaar :(.

Alhoewel, blik uurtje in de zon......
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Heeft iemand trouwens nog tips voor dingen die handig zijn om mee te nemen voor op de camping of op het festivalterrein? Ben inmiddels wel een redelijk ervaren BKS'er, maar misschien dat iemand nog iets weet!

to the rescue
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
ik zag hiervoor ook iets over Robin Kester , maar dat zie ik nergens officieel terug, klopt dat?
 

Marshmallowsz

Campingartiest
29 nov 2022
81
184
Ook alleen tijdens de 'ontbijttijden' beschikbaar :). Wel handig aangezien zelf koffiezetten er niet echt in zit nu je ook geen kleine gasflesjes mag meenemen i.v.m. de droogte. Helaas dus ook geen broodje warme knakworst dit jaar :(.

Alhoewel, blik uurtje in de zon......
Kleine gasflesjes mochten toch nog wel?

1686233496677.png
 

cybermarco

Playlistbediener
1 sep 2021
33
42
Kleine gasflesjes mochten toch nog wel?

Bekijk bijlage 5369
In de mail met 'final information' die we onlangs kregen stond van niet:

If you will be staying at the festival campsite, Easy Camp or Comfort Camp, we recommend checking out what you are and aren’t allowed to bring here. IMPORTANT: Because of the current drought (Hi there, sun!), you're not allowed to bring disposable barbecues or gas bottles this year.

Op de site niet aangepast, maar in de mail staat geen BBQ of gasflesjes.

Ik heb het even nagevraagd op Twitter. Wellicht reageren ze nog.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken