Best Kept Secret 2023

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Sorry aan alle hiphop puristen maar ik vind Joey Valence & Brae lekker op naar te luisteren. Zou zo maar eens feest kunnen worden in The Secret.

Het is bijna een Beastie Boys coverband en de teksten hebben geen enkele diepgang maar het klinkt zo lekker.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
302
Sorry aan alle hiphop puristen maar ik vind Joey Valence & Brae lekker op naar te luisteren. Zou zo maar eens feest kunnen worden in The Secret.

Het is bijna een Beastie Boys coverband en de teksten hebben geen enkele diepgang maar het klinkt zo lekker.
Heb precies hetzelfde. Ik ga deze zeker kijken, erg benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi en noid

guystanding

Playlistbediener
20 nov 2019
15
8
Gisteren Crows gezien in de Effenaar. Direct boeken zou ik zeggen en op de Secret stage. Heerlijke postpunkfuzzzzz
Samen met DITZ vond ik dat toch (vooralsnog) een opvallende afwezige op het affiche. Hoop dat die er nog bijkomen in het gat van de Unwound illusie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Mooie recensie. Sowieso even checken op BKS.

Personal Trainer is er wel eentje ja!
 
  • Leuk
Waarderingen: Seventheen Seconds

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Dat vind ik wel ideaal, dan is iedereen die het niet boeiend vind al lang en breed vertrokken. De Primavera namen die ook BKS doen zullen in de meeste gevallen op de zondag staan, dus wordt een mooie dag.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.221
2.159
Dat vind ik wel ideaal, dan is iedereen die het niet boeiend vind al lang en breed vertrokken. De Primavera namen die ook BKS doen zullen in de meeste gevallen op de zondag staan, dus wordt een mooie dag.

De zaterdag wordt zo wel een lastige dag. Hoop dat er tijdens Oscar & the Wolf in the Secret, of daarvoor en daarna in TWO, wat moois staat.
Dit weekend nog een keer geprobeerd, maar ik vind OatW toch echt verschrikkelijke muziek, die absoluut niet headlinerwaardig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
De zaterdag wordt zo wel een lastige dag. Hoop dat er tijdens Oscar & the Wolf in the Secret, of daarvoor en daarna in TWO, wat moois staat.
Dit weekend nog een keer geprobeerd, maar ik vind OatW toch echt verschrikkelijke muziek, die absoluut niet headlinerwaardig is.
Heb dat probleem met de vrijdag, wanneer we een 1-2tje van 1975 en de Chemical Brothers lijken te krijgen. Vooral tijdens die laatste hoop ik op een heel goed alternatief in de Secret.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Dat vind ik wel ideaal, dan is iedereen die het niet boeiend vind al lang en breed vertrokken. De Primavera namen die ook BKS doen zullen in de meeste gevallen op de zondag staan, dus wordt een mooie dag.
Vind Aphex op zondag eigenlijk allesbehalve goed nieuws. Veld gaat halfleeg zijn en ja, dat kan de sfeer een beetje teniet doen. Zaterdag voor een vol veld was leuker geweest.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.324
5.813
Vind Aphex op zondag eigenlijk allesbehalve goed nieuws. Veld gaat halfleeg zijn en ja, dat kan de sfeer een beetje teniet doen. Zaterdag voor een vol veld was leuker geweest.
Als we hier al verwachten dat het veld halfleeg gaat zijn voor de grootste en meest exclusieve headliner van deze editie dan valt het toch vies tegen hoe goed die boeking nu eigenlijk is, niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Als we hier al verwachten dat het veld halfleeg gaat zijn voor de grootste en meest exclusieve headliner van deze editie dan valt het toch vies tegen hoe goed die boeking nu eigenlijk is, niet?
Tja, tenzij je Radiohead of Nick Cave heet zal het altijd een dingetje zijn, die zondagsvertrekkers. Ook LCD Soundsytem had er last van en ik verwacht eigenlijk dat Massive Attack er problemen mee had gehad. En laat ons eerlijk zijn, een vol veld is, zeker voor een naam als Aphex Twin, een pro.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Tja, tenzij je Radiohead of Nick Cave heet zal het altijd een dingetje zijn, die zondagsvertrekkers. Ook LCD Soundsytem had er last van en ik verwacht eigenlijk dat Massive Attack er problemen mee had gehad. En laat ons eerlijk zijn, een vol veld is, zeker voor een naam als Aphex Twin, een pro.
Zie je op DTRH helaas ook op zoandagavond. Tenzij Nick Cave...

Maar ik verwacht dat Aphex Twin toch nog wel wat mensen op het terrein houdt hoor. Misschien minder mensen dan Massive Attack, toch toegankelijker en meer bekende nummers. Maar dan nog.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Zie je op DTRH helaas ook op zoandagavond. Tenzij Nick Cave...

Maar ik verwacht dat Aphex Twin toch nog wel wat mensen op het terrein houdt hoor. Misschien minder mensen dan Massive Attack, toch toegankelijker en meer bekende nummers. Maar dan nog.
Ik vind dat bij Aphex Twin heel, heel, heel moeilijk in te schatten eigenlijk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik vind dat bij Aphex Twin heel, heel, heel moeilijk in te schatten eigenlijk.
Is het ook. Maar aan de andere kant, als je er toch bent en een behoorlijk exclusieve naam sluit af, dan zou ik het er wel op wagen.

Maar goed, wellicht teveel vanuit mezelf geredeneerd.

Hopelijk hebben de boekers van BKS het goed ingeschat.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.158
5.476
Zie je op DTRH helaas ook op zoandagavond. Tenzij Nick Cave...

Maar ik verwacht dat Aphex Twin toch nog wel wat mensen op het terrein houdt hoor. Misschien minder mensen dan Massive Attack, toch toegankelijker en meer bekende nummers. Maar dan nog.
Is op elk festival wel stilaan een trend. Zo’n aantal dagen is slopend en dan vertrekken mensen zondag al.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.246
3.810
Ik verwacht dat het veld volstaat tijdens het begin van de AT show, maar dat minimaal een derde van het publiek na een half uur het voor gezien houdt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Zelfs bij Nick Cave was er nog ruim voldoende plek op het veld en daarvoor bij King Gizzard idem.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken