Best Kept Secret 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.165
327047098_1255261475348887_1107232394417876629_n.jpg


Ook Syd For Solen komt met Aphex Twin.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
158
106
Qua dagindeling ligt dan al vast:

VR: The Chemical Brothers - The 1975 - Charlotte Adigéry - Sylvie Kreush
ZA: Dope Lemon - Kevin Morby
ZO: Kurt Vile - Nation Of Language - Surf Curse

En iemand hier zei dat Oscar & The wolf op zondag stond (en dus Aphex Twin op zaterdag) maar heb daar nog niets van gezien waardoor ik dit als zekerheid zie + de vrijdag namen zou ik met een korreltje zout nemen, is in sommige gevallen misschien gewoon de eerste dag van het festival dat ze genomen hebben.
Hoe heb je die zondag bij Kurt Vile gevonden? Op de site staat vrijdag, met doorklik naar bandsintown (vr-zo)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Voor de twijfelaars voor een dagticket wel mooi dat er dan een setlist en wat recensies zullen zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.940
Voor de twijfelaars voor een dagticket wel mooi dat er dan een setlist en wat recensies zullen zijn.
Is wel heel last minute, maar ja als je tot de vrijdag van BKS aan het twijfelen bent kun je wellicht zaterdag ochtend tickets kopen voor die dag of de zondag
 

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Ik hoop trouwens echt niet dat Aphex Twin en Röyksopp gaan overlappen. Maar dat is één van de clashes waar ik het meest voor vrees.

Ik hoop dat Röyksopp Speed King live speelt... dat wordt volgens mij episch. 😲

Vandaag ook het nieuwe album van Kelela geluisterd, wát een plaat! Toch wel heel erg jammer dat zij niet geboekt is, misschien dan toch maar een dagticket voor Rewire kopen.
Speed King is wel echt goed ja. Luister je meer synthwave?

Zo niet dan is er nog een heel genre waar je dan nog van kan genieten 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
58
Zou er weer een podium toegevoegd kunnen worden met bandjes ipv dj,s. Ergens halverwege een Grotere Casbah en The Secret zou erg welkom zijn. Dat wandelen ging me erg tegenstaan vorig jaar, te ver….
Ik zou zeggen podium drie terug en veel mensen weer tevreden.
Daarnaast zou het de Casbah mogelijk iets toegankelijker maken.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.254
2.196
Zou er weer een podium toegevoegd kunnen worden met bandjes ipv dj,s. Ergens halverwege een Grotere Casbah en The Secret zou erg welkom zijn. Dat wandelen ging me erg tegenstaan vorig jaar, te ver….
Ik zou zeggen podium drie terug en veel mensen weer tevreden.
Daarnaast zou het de Casbah mogelijk iets toegankelijker maken.
In ieder geval was al aangekondigd dat The Secret dit jaar groter zou worden. Over Casbah (behalve dat die er weer is) of een extra tent verder geen nieuws.

Het valt mij wel op dat ook op in reacties op sociale media BKS nadrukkelijker dan vorig jaar aangeeft dat er nog namen bij komen. Natuurlijk zal dat voor een groot deel om dj's gaan; o.a. voor the Floor. Tegelijkertijd zitten ze nu al ongeveer op hetzelfde aantal muzieknamen als vorig jaar.

Een extra tent verwacht ik eigenlijk niet, maar kan me wel voorstellen dat er wel podia zijn waar wat meer namen ingepland gaan worden dan afgelopen jaar. Die vrijdag op ONE vorig jaar was bijvoorbeeld met 3 optredens wel erg karig.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Mooie recensie. Sowieso even checken op BKS.

 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
68
Ik heb ze vorige week in Ekko gezien. Top show. Als ik de recensies lees ging de show in paradiso hier nog over heen. Hopelijk staan ze in Two. Die tent gaan ze helemaal plat spelen. Ze nu echt doorgebroken.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en Dillinger2.0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken