Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Door de clash met de Primavera’s en het missen van namen als Ben Howard en Sigur Ros in omdat zij pas later touren, lijkt een weekend later gaan zitten logischer inderdaad. Zit je twee weken voor DTRH en Werchter, maar een week na alle Primavera’s.
... Laat dat nou net het weekend van Pinkpop zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Dat zou niet perse zoveel moeten uitmaken toch? Zou er veel overlap zijn tussen bezoekers die naar Pinkpop en BKS gaan?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
515
466
Maar, wie worden die alternatieven dit jaar? Want zoals eerder al gesteld, het is toch leuk om te weten dat je een grote show aan het einde van de dag hebt om naar uit te kijken. Geen aanlokkelijke headliners moet vooral met een sterk alternatief avondprogramma opgevangen worden vind ik. Dus wie van dit affiche krijgen die hoge spots in de TWO en The Secrect, rondom of tijdens de headliners?
Ik verwacht Alvvays en Interpol als afsluiters in de TWO voor de mensen die niet zoveel hebben met electronische/dance acts.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.298
5.706
... Laat dat nou net het weekend van Pinkpop zijn.
Ja maar dat valt toch wel te overzien? Als Maurits niet OATW, The 1975 en Goldband achtige acts wil blijven boeken iig, dan moet je wel met Pinkpop concurreren. Maar verder vist dat toch in een heel ander vijvertje?

Edit: plus, ze zitten nu dan niet in hetzelfde weekend, maar als een act op Pinkpop staat sluit het net zo goed BKS al uit. En qua bezoekers... hoeveel mensen zullen nu Pinkpop én BKS willen bezoeken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Best Kept Secret heeft een track record van geweldige artiesten tijdens de headliner spot wat mij betreft.

Ik hou van Alt-J, maar ik liet ze vorig jaar met veel plezier schieten om dat geniale optreden van DIIV bij te wonen. Ook baalde ik achteraf dat ik naar The Zeer Matige Strokes ging en niet naar Kikagaku Moyo. En Rats On Rafts verkies ik persoonlijk ook boven Nick Cave.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Ben benieuwd hoe snel de tickets gaan! Ze heben zeker die presale zitten te pushen dus ik ben ook benieuwd hoeveel baat je daar nog bij hebt.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.298
5.706
Ben benieuwd hoe snel de tickets gaan! Ze heben zeker die presale zitten te pushen dus ik ben ook benieuwd hoeveel baat je daar nog bij hebt.
Ik verwacht dat 90% van de verkoop deze week al in de presale gaat zijn. Er is maar een handjevol mensen dat direct wil gaan maar niet in de presale zit neem ik aan. Hoop voor ze dat het goed loopt, maar hoop voor mezelf dat het niet uitverkoopt haha. Doet het ook meestal niet geloof ik dus dat scheelt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.066
Waarom zou Primavera Barcelona een beter weekend zijn om in te zitten dan Primavera Madrid/Porto? De kans dat acts tussen de Primavera's even naar Hilvarenbeek zouden gaan acht ik nog lastiger te realiseren. Zou het niet beter zijn om het weekend voor of na alle Primavera's te zitten?
Het is gemakkelijker onderhandelen denk ik als je maar met één PS en een eventueel ander festival (zie We Love Green bv) moet onderhandelen dan de package deal PS Madrid+Porto én nog een ander festival.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Ook voor de eerste keer naar Best Kept Secret. Kan de zondag niet vanwege Bruce Springsteen, dus mochten The Mars Volta, Aphex Twin, The Voidz en Interpol allemaal op zondag staan verkoop ik dit ticket wel weer. Maar vooralsnog, zin om voor de eerste keer te gaan!
 
  • Confetti
Waarderingen: Bato_V en Processierups

Gebruikers die dit onderwerp bekijken