Best Kept Secret 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
Het is wel mooi om te zien hoe we in dit topic echt tótaal nog niet weten waar BKS mee gaat afkomen. Ben heel benieuwd, binnen nu en een aantal weken weten we meer.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
760
1.572
Top, ik begin ook steeds meer hoop op Pulp te krijgen. Mooi dat hij expliciet zegt 'dates for 2023 so far'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Had verwacht dat ze alle drie de Primavera's zouden doen, maar met die show in Dublin wordt dat lastig. Donderdag Madrid lijkt me dan, en dan eventueel zondag BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
QOTSA vind ik geen BKS naam om eerlijk te zijn. Het rijtje wat @ JMWK hier noemt is erg mooi. Al betwijfel ik wel of ze Phoenix "durven" te laten headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en JMWK

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik hoop dat ze ook weer een écht grote headliner erbij hebben zitten.
Zoals gezegd op het Werchter forum, ik heb m'n fingers crossed voor The Cure.
Lijkt me eentje die goed op BKS past, in navolging van headliners als Radiohead en Nick Cave.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Bon Iver zal wel langs komen hier, toch? Met Pulp - Bon Iver - The National heb je best een lekker top van je affiche.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
302
Pulp is wel een echte bks headliner vind ik. Niet persé mijn ding maar als dan zondag de Cure het festival komt afsluiten hoor je mij niet klagen. Die Jarvis Cocker zou toch tijdens de coronajaren opgetreden hebben opbks?
is er naast bon iver en national dan echt niets anders te bedenken? Editors zien veel mensen hier niet zitten maar ik zie BKS die wel als headliner laten komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.163
Pulp is wel een echte bks headliner vind ik. Niet persé mijn ding maar als dan zondag de Cure het festival komt afsluiten hoor je mij niet klagen. Die Jarvis Cocker zou toch tijdens de coronajaren opgetreden hebben opbks?
is er naast bon iver en national dan echt niets anders te bedenken? Editors zien veel mensen hier niet zitten maar ik zie BKS die wel als headliner laten komen.
Ik zie Editors niet meer als BKS-headliner. En dit jaar zeker niet omdat ze al op Pinkpop staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Naast Pulp verwacht ik als headliner een naam uit:
-Björk
-Sigur Ros
- The National (corona editie inhalen)
- Massive Attack (corona editie inhalen)
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.247
3.810
Ik snap oprecht die Pulp hype niet. Die waren in hun hoogtijdagen toch al niet zo spectaculair goed? Ik kan me een show op Lowlands herinneren die zelfs erg matig was. Of wilt iedereen ze zo graag zien, omdat ze 'vroeger' nauwelijks op festivals in de Benelux stonden?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Ik wil hier geen spelbreker zijn maar de kans dat Pulp komt is wel heel erg klein...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken