Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is wel mooi om te zien hoe we in dit topic echt tótaal nog niet weten waar BKS mee gaat afkomen. Ben heel benieuwd, binnen nu en een aantal weken weten we meer.
Had verwacht dat ze alle drie de Primavera's zouden doen, maar met die show in Dublin wordt dat lastig. Donderdag Madrid lijkt me dan, en dan eventueel zondag BKS.
QOTSA vind ik geen BKS naam om eerlijk te zijn. Het rijtje wat @ JMWK hier noemt is erg mooi. Al betwijfel ik wel of ze Phoenix "durven" te laten headlinen.
Ik hoop dat ze ook weer een écht grote headliner erbij hebben zitten.
Zoals gezegd op het Werchter forum, ik heb m'n fingers crossed voor The Cure.
Lijkt me eentje die goed op BKS past, in navolging van headliners als Radiohead en Nick Cave.
Pulp is wel een echte bks headliner vind ik. Niet persé mijn ding maar als dan zondag de Cure het festival komt afsluiten hoor je mij niet klagen. Die Jarvis Cocker zou toch tijdens de coronajaren opgetreden hebben opbks?
is er naast bon iver en national dan echt niets anders te bedenken? Editors zien veel mensen hier niet zitten maar ik zie BKS die wel als headliner laten komen.
Pulp is wel een echte bks headliner vind ik. Niet persé mijn ding maar als dan zondag de Cure het festival komt afsluiten hoor je mij niet klagen. Die Jarvis Cocker zou toch tijdens de coronajaren opgetreden hebben opbks?
is er naast bon iver en national dan echt niets anders te bedenken? Editors zien veel mensen hier niet zitten maar ik zie BKS die wel als headliner laten komen.
Ik snap oprecht die Pulp hype niet. Die waren in hun hoogtijdagen toch al niet zo spectaculair goed? Ik kan me een show op Lowlands herinneren die zelfs erg matig was. Of wilt iedereen ze zo graag zien, omdat ze 'vroeger' nauwelijks op festivals in de Benelux stonden?