Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind het geen “typische” BKS headliner om eerlijk te zijn. Zie ik eerder naar DRTH gaan dan. Geen goede verklaring voor maar meer een gevoelsdingetje.
Ik vind het geen “typische” BKS headliner om eerlijk te zijn. Zie ik eerder naar DRTH gaan dan. Geen goede verklaring voor maar meer een gevoelsdingetje.
Vind ik ook hoor.
Ik zou het een logische afsluiter vinden voor noordpodium van Pinkpop, maar dat past niet in zijn tourschema.
Voor BKS zou het een te grote act zijn als sub, misschien dat dit voor DTRH wat anders ligt. I-Days is ook van LiveNation, dus dat pleit ook wel voor DTRH.
Yeah Yeah Yeahs als "kleine" headliner (zijn ze hier in NL groot genoeg voor?) lijkt mij ook best mooi eerlijk gezegd. Erg lekker album uitgebracht vandaag!
Yeah Yeah Yeahs zou ik eind van de middag op de ONE zetten, de gemiddelde bezoeker pruimt het best (ik ook), maar ik zie die geen kaarten verkopen. Vraag me af of ze in Nederland de Ronda zouden uitverkopen.
Yeah Yeah Yeahs zou ik eind van de middag op de ONE zetten, de gemiddelde bezoeker pruimt het best (ik ook), maar ik zie die geen kaarten verkopen. Vraag me af of ze in Nederland de Ronda zouden uitverkopen.
De twee laatste clubshows in NL in 2009 en 2013 waren beiden in Paradiso, in hoeverre die lange afwezigheid ze goed doet qua kaartverkoop, is natuurlijk de vraag.
Laat op de One of de Two is alleen maar top, nog meer ruimte voor wat moois daarboven!
Hi allen, ik weet niet of dit hier is toegestaan.. Maaarrr het zou mij super erg helpen als jullie 1 a 2 minuten de tijd willen nemen om onderstaande enquête in te vullen. Enquête
Bij voorbaat dank.
Wide Awake heeft de eerste namen bekend gemaakt. Twee weken voor BKS en afgelopen editie was er een beste grote overlap met de middelgrote en kleine namen van BKS.
Aangezien King Gizzard zo goed werkte op de ONE mag van mij Ty Segall of Osees die spot wel innemen. Een van de twee vlak voor de headliner op de ONE, de andere ietsje later op de TWO zou mooi zijn.
Ook Skegss zit tot de dag voor Wide Awake in de UK. Die mogen van mij de FIVE (sorry ik blijft het FIVE noemen) headlinen.