Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Ik vind het geen “typische” BKS headliner om eerlijk te zijn. Zie ik eerder naar DRTH gaan dan. Geen goede verklaring voor maar meer een gevoelsdingetje.
Eens. Typische sunsetslotnaam voor DTRH. Alsjeblief niet als headliner.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik vind het geen “typische” BKS headliner om eerlijk te zijn. Zie ik eerder naar DRTH gaan dan. Geen goede verklaring voor maar meer een gevoelsdingetje.
Vind ik ook hoor.
Ik zou het een logische afsluiter vinden voor noordpodium van Pinkpop, maar dat past niet in zijn tourschema.

Voor BKS zou het een te grote act zijn als sub, misschien dat dit voor DTRH wat anders ligt. I-Days is ook van LiveNation, dus dat pleit ook wel voor DTRH.
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
Yeah Yeah Yeahs als "kleine" headliner (zijn ze hier in NL groot genoeg voor?) lijkt mij ook best mooi eerlijk gezegd. Erg lekker album uitgebracht vandaag!
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Yeah Yeah Yeahs zou ik eind van de middag op de ONE zetten, de gemiddelde bezoeker pruimt het best (ik ook), maar ik zie die geen kaarten verkopen. Vraag me af of ze in Nederland de Ronda zouden uitverkopen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Yeah Yeah Yeahs zou ik eind van de middag op de ONE zetten, de gemiddelde bezoeker pruimt het best (ik ook), maar ik zie die geen kaarten verkopen. Vraag me af of ze in Nederland de Ronda zouden uitverkopen.
Nieuwe album is waanzinnig goed. Ik zou ze eerder op TWO zetten als afsluiter. Of op DTRH, maar ik hoop van niet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nutini kan toch prima de TWO afsluiten als je ziet wie daar al heeft gestaan, of onderschat ik 'm nu zo hard?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
Yeah Yeah Yeahs zou ik eind van de middag op de ONE zetten, de gemiddelde bezoeker pruimt het best (ik ook), maar ik zie die geen kaarten verkopen. Vraag me af of ze in Nederland de Ronda zouden uitverkopen.
De twee laatste clubshows in NL in 2009 en 2013 waren beiden in Paradiso, in hoeverre die lange afwezigheid ze goed doet qua kaartverkoop, is natuurlijk de vraag.

Laat op de One of de Two is alleen maar top, nog meer ruimte voor wat moois daarboven!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Eigenlijk zou Kendrick wel een goede headliner zijn voor hier. Maar die zal wel 1) later toeren en 2) gaat veel kosten en dat moeten ze imo niet doen.
 

hitsko

Nieuw lid
3 okt 2022
1
0
Hi allen, ik weet niet of dit hier is toegestaan.. Maaarrr het zou mij super erg helpen als jullie 1 a 2 minuten de tijd willen nemen om onderstaande enquête in te vullen.
Enquête
Bij voorbaat dank.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Aangezien King Gizzard zo goed werkte op de ONE mag van mij Ty Segall of Osees die spot wel innemen. Een van de twee vlak voor de headliner op de ONE, de andere ietsje later op de TWO zou mooi zijn.

Ook Skegss zit tot de dag voor Wide Awake in de UK. Die mogen van mij de FIVE (sorry ik blijft het FIVE noemen) headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken