Best Kept Secret 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.141
5.437
Ik geef toe dat geduld niet mijn sterkste punt is, maar kom op zeg. Dit duurt toch gewoon heel erg lang allemaal.
Helaas heb ik niet genoeg geld en vooral vrije dagen om twee festivals te bezoeken in juni. Ieder jaar kies ik gewoon tussen DTRH en BKS. Stiekem vind ik BKS een leuker festival met publiek dat meer bij mij past. Maar uiteindelijk kies ik voor de line-up. De eerste drop van DTRH was goed maar haalde mij nog niet over. Ik besloot te wachten op BKS, maar inmiddels zit de irritatie best hoog merk ik. Zelfs zo hoog dat ik stiekem ook al naar andere opties buiten NL kijk. BKS loopt gewoon te kutten... einde rant...haha
Denk dat Primavera Madrid de nagel in hun doodskist is een beetje.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en noid

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.119
10.367
Ik vind het heel raar dat 4,5 maand voor de start van een ontdekfestival er nog geen enkele naam bekend is. Juist het ontdekken en grasduinen in een mooie lijst vernieuwende namen is de hele lol. Wordt hard werken de komende maanden voor jullie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.655
1.166
Pinkpop snoept wel wat mooie BKS mogelijkheden weg met The War On Drugs, The Black Keys, Warpaint, The Haunted Youth en Brutus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.852
8.443
Ik dacht even Laurie Anderson te lezen voor Pinkpop. :oops:

Maar het is Lauren Sanderson maar.
 

JKOH

Playlistbediener
18 jan 2023
32
61
Denk dat Primavera Madrid de nagel in hun doodskist is een beetje.
Ja, ze hebben duidelijk moeite met de line-up. Ik heb nog hoop maar ik voel haast bijna aan dat het een teleurstellende line-up gaat worden met matige ticketsales. Laten we hopen dat ik ongelijk heb want ik gun het beste festival van NL zoveel meer..
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
149
101
Het zou toch ook niet extreem gek zijn als Warpaint beide doet? Je ziet wel vaker dat Pinkpop bands neemt die voor hun doen laag op het affiche staan en vervolgens een prominentere plaats hebben op een kleiner festival.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.141
5.437
Het zou toch ook niet extreem gek zijn als Warpaint beide doet? Je ziet wel vaker dat Pinkpop bands neemt die voor hun doen laag op het affiche staan en vervolgens een prominentere plaats hebben op een kleiner festival.
Warpaint staat als 6de grootste op de zondag... Lijkt me sterk dat die beide gaan doen.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
512
463
Ja, ze hebben duidelijk moeite met de line-up. Ik heb nog hoop maar ik voel haast bijna aan dat het een teleurstellende line-up gaat worden met matige ticketsales. Laten we hopen dat ik ongelijk heb want ik gun het beste festival van NL zoveel meer..
Ik kijk maar weer naar 2015. Toen eerste aankondiging op 4 februari en zeker over de gehele linie een meer dan prima line-up. Dus laat bekend maken hoeft niets te zeggen over de uiteindelijke kwaliteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Dat ze zo lang hebben gewacht, moet wel een boeking zijn, die het festival een unieke headliner gaat geven ? Anders is er geen reden om zo lang te wachten anders dan dat er problemen zijn geweest met het boeken. Ik ben benieuwd. Het is in ieder geval elke dag spannender hier,
 

JKOH

Playlistbediener
18 jan 2023
32
61
Ik kijk maar weer naar 2015. Toen eerste aankondiging op 4 februari en zeker over de gehele linie een meer dan prima line-up. Dus laat bekend maken hoeft niets te zeggen over de uiteindelijke kwaliteit.
Ja, dat klopt. Maar de markt is sindsdien nog competitiever geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
739
666
Ze maken hun naam alleszins waar😄 Komaan vrienden, hou de moed erin. Binnenkort een leuke affiche en zijn we het vergeten dat we zo lang moesten wachten. Zonneke, strand, (veel te duur) pintje in de hand en we zijn vertrokken♥️
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken