Best Kept Secret 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.348
5.899
Donderdag liep de aftelklok af toch? Ik verwacht woensdag namen en donderdag gewoon de sale. Niks pre-sale. En bij deze: Iggy Pop - The 1975 - Liam Gallagher
Dat zou ik echt hilarisch vinden. Maanden lang mensen vertellen zich te pre-registreren, en je krijgt er niks voor terug. Met die headliners moet de rest van het programma ook wel heel sterk zijn willen ze überhaupt tickets verkopen, presale of niet…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Donderdag liep de aftelklok af toch? Ik verwacht woensdag namen en donderdag gewoon de sale. Niks pre-sale. En bij deze: Iggy Pop - The 1975 - Liam Gallagher
Die aftelklok is vast niet voor niets gelijk weer weggehaald. Zegt niks over deze en volgende week.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.348
5.899
Zie dat Madrugada op Dauwpop staat, was toch een mooie naam voor BKS geweest lijkt me, maar valt dus af.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ik verwacht niks meer. Maar als we op 31 januari om 23.59 uur nog niks weten, maken ze zichzelf toch wel lichtjes belachelijk. Een clownsneus zou Maurits niet misstaan.
Vind ik lastig We oordelen zonder kennis van zaken. We weten simpelweg niet waarom het allemaal zo lang duurt en of dat dan te wijten is aan incompetentie of toch gewoon overmacht. Ze organiseren het festival sinds 2013 en hebben het elke editie prima voor elkaar. De geboekte bands zijn er op de afgesproken tijd en ook de andere faciliteiten zijn prima geregeld. Ze weten daar dus echt wel hoe je een festival moet organiseren. Blijkbaar gaat het nu niet zoals ze willen maar vooralsnog hou ik het op overmacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en noutd

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Vind ik lastig We oordelen zonder kennis van zaken. We weten simpelweg niet waarom het allemaal zo lang duurt en of dat dan te wijten is aan incompetentie of toch gewoon overmacht. Ze organiseren het festival sinds 2013 en hebben het elke editie prima voor elkaar. De geboekte bands zijn er op de afgesproken tijd en ook de andere faciliteiten zijn prima geregeld. Ze weten daar dus echt wel hoe je een festival moet organiseren. Blijkbaar gaat het nu niet zoals ze willen maar vooralsnog hou ik het op overmacht.
Goh vorig jaar was er ook veel geklaag over hun communicatie en manier van bekendmaking.
Dus is zeker niet de eerste keer hoor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Vind ik lastig We oordelen zonder kennis van zaken. We weten simpelweg niet waarom het allemaal zo lang duurt en of dat dan te wijten is aan incompetentie of toch gewoon overmacht. Ze organiseren het festival sinds 2013 en hebben het elke editie prima voor elkaar. De geboekte bands zijn er op de afgesproken tijd en ook de andere faciliteiten zijn prima geregeld. Ze weten daar dus echt wel hoe je een festival moet organiseren. Blijkbaar gaat het nu niet zoals ze willen maar vooralsnog hou ik het op overmacht.
Maar dan kunnen ze toch alsnog communiceren dat het wat later wordt oid? Gebrek aan communicatie en transparantie is wat hier volledig ontbreekt en waar het echt misloopt imo.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat de reden dat het zo lang duurt is, dat er onenigheid is tussen Friendly Fire en het team van Frank Ocean over de bekendmaking van zijn Europese festivaltour. Hij zou namelijk headlinen op BKS.
Pics or did'nt happen 😜
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.348
5.899
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat de reden dat het zo lang duurt is, dat er onenigheid is tussen Friendly Fire en het team van Frank Ocean over de bekendmaking van zijn Europese festivaltour. Hij zou namelijk headlinen op BKS.
Welkom op het forum! Of je nu echt inside info hebt of slechts loopt te trollen, je bent in ieder geval gekomen om de gemoederen bezig te houden lijkt het, haha.

Waar zou zo'n hypothetische Frank Ocean festival tour zoal nog meer neerstrijken? Missende RW donderdag headliner wellicht?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Welkom op het forum! Of je nu echt inside info hebt of slechts loopt te trollen, je bent in ieder geval gekomen om de gemoederen bezig te houden lijkt het, haha.

Waar zou zo'n hypothetische Frank Ocean festival tour zoal nog meer neerstrijken? Missende RW donderdag headliner wellicht?
Als het zo is, Northside?
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
258
168
Maar dan kunnen ze toch alsnog communiceren dat het wat later wordt oid? Gebrek aan communicatie en transparantie is wat hier volledig ontbreekt en waar het echt misloopt imo.
Ja, exact dit. Ik stel me nu echt voor dat er een communicatieteam met de handen in het haar zit te bedenken hoe ze gaan verantwoorden dat ze de aankondiging van een magere, weinig verrassende line-up zo lang hebben laten aanslepen. Net zoals ze vorig jaar de halvering van het aantal namen verkochten met het argument 'beleving'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken