Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.164
Bijzonder dat een line up met Blur, Pulp en Liam Gallagher nog een mogelijkheid is...

Blur is dus uitgesloten voor Lowlands, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat die Nederland helemaal overslaan. Mijn huidige voorspelling voor de headliners:

Sigur Ros - Ben Howard - Blur

Ik zie Liam Gallagher nog wel naar DTRH gaan, en daar een stevige sub-spot innemen, bijvoorbeeld voor Paolo Nuttini.

Vandaag dan maar de vooraankondiging, morgen namen, dinsdag presale en woensdag echte voorverkoop?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Het zou mij niets verbazen als ze bij nader inzien toch liever niet in de Lowlands week hun namen bekend maken en de kaartverkoop starten. Ik hou alvast rekening met februari.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
Dat zou marketingtechnisch echt een blunder van jewelste zijn. Dat kan eigenlijk niet meer na al dat januari gehype.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
Vandaag of morgen namen droppen, zaterdag presale starten en maandag de gewone en dan ontwijken ze vermoedelijk de eerste Lowlands drop.

Lowlands zit voor zover ik weet altijd eerste week februari dus het zou niet als verrassing moeten komen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Ik begin er stilaan aan te wennen, en dat zegt wat. Als het niet voor vandaag of morgen is kunnen we ook net zo goed kappen en St. Paul 3 dagen laten hosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Vandaag of morgen namen droppen, zaterdag presale starten en maandag de gewone en dan ontwijken ze vermoedelijk de eerste Lowlands drop.

Lowlands zit voor zover ik weet altijd eerste week februari dus het zou niet als verrassing moeten komen.
Volgende week toch eerste Lowlands namen? Dacht ik toch echt ergens gelezen te hebben..;-)
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Als Lowlands volgende week aankondigt, is dat toch een extra reden voor BKS om nog deze week aan te kondigen? Of willen ze dat eerst alle andere Nederlandse festivals uitverkocht zijn vooraleer ze zelf de eerste naam bekend maken?

Ik vraag me echt af wat de reden is van al dit getreuzel, want ik vrees dat ze dit jaar wel eens een serieuze opdoffer kunnen krijgen qua ticketverkoop... Maar bon, we zullen maar blijven hopen en duimen dat het programma goed genoeg is om alles te rechtvaardigen zeker?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.449
6.111
Deze namen zijn net aangekondigd voor Pinkpop en kunnen we, voor zover ze zouden komen, afschrijven.

'Op vrijdag 16 juni voegen we Picture This, Maisie Peters, The Haunted Youth en Lauren Sanderson toe aan het programma.
Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A en The Jordan reizen op de Pinkpop-zaterdag naar Landgraaf af.
En naast o.a. Red Hot Chili Peppers, Machine Gun Kelly en OneRepublic voegen nu ook Tom Odell, Warpaint, Gayle, Dylan, The Lathums, Brutus en Upsahl zich bij de slotdag van Pinkpop 2023.'
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.304
Als Lowlands volgende week aankondigt, is dat toch een extra reden voor BKS om nog deze week aan te kondigen? Of willen ze dat eerst alle andere Nederlandse festivals uitverkocht zijn vooraleer ze zelf de eerste naam bekend maken?

Ik vraag me echt af wat de reden is van al dit getreuzel, want ik vrees dat ze dit jaar wel eens een serieuze opdoffer kunnen krijgen qua ticketverkoop... Maar bon, we zullen maar blijven hopen en duimen dat het programma goed genoeg is om alles te rechtvaardigen zeker?
Zeker als zelfs Misty Fields en Into the Great Wide Open aanstaande zaterdag ook beginnen met de kaartverkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en zero

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.479
Als Lowlands volgende week aankondigt, is dat toch een extra reden voor BKS om nog deze week aan te kondigen? Of willen ze dat eerst alle andere Nederlandse festivals uitverkocht zijn vooraleer ze zelf de eerste naam bekend maken?

Ik vraag me echt af wat de reden is van al dit getreuzel, want ik vrees dat ze dit jaar wel eens een serieuze opdoffer kunnen krijgen qua ticketverkoop... Maar bon, we zullen maar blijven hopen en duimen dat het programma goed genoeg is om alles te rechtvaardigen zeker?
Denk eigenlijk dat BKS al last genoeg heeft met zichzelf en niet echt let op wat er rond hen gebeurd.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal en zero

JKOH

Playlistbediener
18 jan 2023
32
61
Ik geef toe dat geduld niet mijn sterkste punt is, maar kom op zeg. Dit duurt toch gewoon heel erg lang allemaal.
Helaas heb ik niet genoeg geld en vooral vrije dagen om twee festivals te bezoeken in juni. Ieder jaar kies ik gewoon tussen DTRH en BKS. Stiekem vind ik BKS een leuker festival met publiek dat meer bij mij past. Maar uiteindelijk kies ik voor de line-up. De eerste drop van DTRH was goed maar haalde mij nog niet over. Ik besloot te wachten op BKS, maar inmiddels zit de irritatie best hoog merk ik. Zelfs zo hoog dat ik stiekem ook al naar andere opties buiten NL kijk. BKS loopt gewoon te kutten... einde rant...haha
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken