Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ook: Primavera zorgt ervoor dat veel typische BKS-bands op dat moment door Europa touren.
Omdat die Primavera's niet alleen in het weekend zijn hoeft dat voor BKS geen probleem te zijn. Ze lopen vast namen mis, niet alleen vanwege Primavera Madrid, maar ook vanwege de festivals die hetzelfde weekend bijvoorbeeld in Scandinavië zijn (en vorig jaar ook met Tempelhof Sounds in Berlijn), maar tegelijk is de vijver waarin ze kunnen vissen dat weekend wel heel groot.
Een zo'n poppy naam als headliner (Maneskin, 1975, Ben Howard, Halsey) geloof ik nog wel, maar twee of zelfs drie: dat hooguit als besloten is de oude doelgroep achter te laten en volle bak voor een nieuwe te gaan.
Een zo'n poppy naam als headliner (Maneskin, 1975, Ben Howard, Halsey) geloof ik nog wel, maar twee of zelfs drie: dat hooguit als besloten is de oude doelgroep achter te laten en volle bak voor een nieuwe te gaan.
Ik weet van zijn andere platen dan zijn hitjesplaat, maar mij lijkt dat de grote meerderheid van het potentiële publiek Ben Howard vooral als de Keep Your Head Up-Pinkpopnaam ziet. De drie grootste namen op de poster lijken mij vrij bepalend voor het beeld dat mensen krijgen bij een festival, en dan denk ik dat bij een Ben Howard naast een 1975 en/of een Maneskin dat beeld er een is van: dit is geen vintage BKS meer.
2 keer Ben Howard idd gezien en was weinig poppy aan. In de Afas en Ronda was het gewoon enorm goed en deed het meer denken aan Sigur Ros dan aan The Lumineers/Mumford and Sons. Maar vraag me af hoe hij is op zo'n groot veld. Zag de opname op Loolapalooza Berlijn (dacht 2018) en dat was niet al te overtuigend.