Best Kept Secret 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Phoebe als headliner solo lijkt me ook best hoog trouwens (flinke stap van de posities die ze vorig jaar speelde in Nederland en België) maar niet helemaal onverdiend.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
606
626
Hoe hoog zouden de individuele leden solo staan op BKS nu? En dan met name Phoebe?

Boygenius als headliner lijkt me iig wat te vroeg.
Het is de The Smile discussie in het klein. Op basis van de reputatie van de originele acts zou je aan een hoge(re) plaats op de poster denken maar of dat terecht is met een half miljoen luisteraars op spotify met een plaat die nog moet uitkomen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

zworp3

Support act
17 mei 2018
970
670
Nou, "kan niet anders..."? Ze spelen weliswaar op Coachella, maar er is nog nergens aangekondigd dat ze ook echt een tour gaat doen, laat staan door Europa.
Het vraagteken had natuurlijk een belangrijke taak in mijn bericht. Maar ze hebben ook getourd toen in 2018 die EP uitkwam, dus ik zie ze wel touren bij een echt album. Wordt geen headliner bij BKS. Afsluiter TWO of eind van de middag op de ONE.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

zworp3

Support act
17 mei 2018
970
670
Phoebe als headliner solo lijkt me ook best hoog trouwens (flinke stap van de posities die ze vorig jaar speelde in Nederland en België) maar niet helemaal onverdiend.
Krijgt de AFAS nog niet uitverkocht, dus denk dat ze in Nederland alleen headliner op BKS is, omdat ze door FF wordt geboekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Dat zeker. Er touren echt genoeg mooie namen die nog geen onderdak hebben bij DTRH of ergens anders. Hoop zelf erg op Swans en Alex G. Zou het ook best leuk vinden als BKS wat meer de Le Guess Who kant op gaat, dus grote headliners zijn ook niet echt een must voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
606
626
Dat zeker. Er touren echt genoeg mooie namen die nog geen onderdak hebben bij DTRH of ergens anders. Hoop zelf erg op Swans en Alex G. Zou het ook best leuk vinden als BKS wat meer de Le Guess Who kant op gaat, dus grote headliners zijn ook niet echt een must voor mij.
Acts als Swans maken BKS wel onderscheidend ja. Hopelijk blijven ze ruimte bieden aan de wat scherpere randjes van de popmuziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Kunnen we hier nog mooi een week speculeren of boygenius wel of niet op ONE zou passen, en of Swans nog komt!

In het Pinkpop-forum zijn ze ondertussen bij Suzan en Freek beland....
Duidelijk tijd dat we weer over de eind/begin van het jaar-stilte heen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Black Lies

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Moeten ze wel twee uur krijgen. Een uurtje Swans betekent dat ze maar 2 of 3 nummers kunnen spelen :cry:
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
606
626
Nee ze wachten sowieso tot na ESNS. Ik denk volgende week dinsdag of woensdag
Ik zit dat ESNS wel een beetje te volgen. Het lijkt een beetje te ontbreken aan een act waar er al een flinke buzz om hangt of het zou de The Bug Club moeten zijn. Die mogen wel over komen naar BKS.

Ik vraag het me af, volgende week. Zouden ze dat dan niet nu al aankondigen? Het zou mij niet verbazen als 'binnenkort' gewoon februari betekent want het is echt verdacht stil daar bij FF.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Ook wel handig om kaartverkoop volgende week te laten beginnen; iedereen heeft salaris/stufi weer binnen ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken