Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Phoebe als headliner solo lijkt me ook best hoog trouwens (flinke stap van de posities die ze vorig jaar speelde in Nederland en België) maar niet helemaal onverdiend.
Het is de The Smile discussie in het klein. Op basis van de reputatie van de originele acts zou je aan een hoge(re) plaats op de poster denken maar of dat terecht is met een half miljoen luisteraars op spotify met een plaat die nog moet uitkomen?
Nou, "kan niet anders..."? Ze spelen weliswaar op Coachella, maar er is nog nergens aangekondigd dat ze ook echt een tour gaat doen, laat staan door Europa.
Het vraagteken had natuurlijk een belangrijke taak in mijn bericht. Maar ze hebben ook getourd toen in 2018 die EP uitkwam, dus ik zie ze wel touren bij een echt album. Wordt geen headliner bij BKS. Afsluiter TWO of eind van de middag op de ONE.
Phoebe als headliner solo lijkt me ook best hoog trouwens (flinke stap van de posities die ze vorig jaar speelde in Nederland en België) maar niet helemaal onverdiend.
30 of 31 januari is ook nog steeds 'in de loop van januari'....
Geen reden om ons zorgen te maken. Er staat straks gewoon een mooi programma! Ook als er geen "grote" headliner staat.
Dat zeker. Er touren echt genoeg mooie namen die nog geen onderdak hebben bij DTRH of ergens anders. Hoop zelf erg op Swans en Alex G. Zou het ook best leuk vinden als BKS wat meer de Le Guess Who kant op gaat, dus grote headliners zijn ook niet echt een must voor mij.
Dat zeker. Er touren echt genoeg mooie namen die nog geen onderdak hebben bij DTRH of ergens anders. Hoop zelf erg op Swans en Alex G. Zou het ook best leuk vinden als BKS wat meer de Le Guess Who kant op gaat, dus grote headliners zijn ook niet echt een must voor mij.
Ik zit dat ESNS wel een beetje te volgen. Het lijkt een beetje te ontbreken aan een act waar er al een flinke buzz om hangt of het zou de The Bug Club moeten zijn. Die mogen wel over komen naar BKS.
Ik vraag het me af, volgende week. Zouden ze dat dan niet nu al aankondigen? Het zou mij niet verbazen als 'binnenkort' gewoon februari betekent want het is echt verdacht stil daar bij FF.